Augustus & september 2009 Reageren in nieuwe deeltje aub

heeey knollie… dit is wel al heel duidelijk hoor… ik durf je niet weer volmondig te feliciteren maar ga er vanuit dat ik je morgenochtend mag feliciteren. En hoelang heb je niet naar dat ding gekeken… heb je het direct weggegooid of wat… spannende nacht word het voor jou… het is je gegund

ik heb hem eigenlijk gelijk weggelegd, heb de 5 minuten niet afgewacht.

de controlestreep verscheen, toen heel goed gekeken op de teststreep, maar daar was in de verste verte neits te bekennen, dus toen weggelegd en naar beneden gegaan.



heb net de gebr.aanwijzing gelezen en daar staat wel in dat je na 5 minuten de test niet meer als geldig kunt zien.

dus daar ga ik ook maar vanuit.



zolang ik niet ongi wordt, dan test ik deze week nog een keer

Deze week? :shock:

Bedoel je morgen? :mrgreen:

hihi ja knollie morgen?

Penelope: huidige banner is gebasseerd op laat ei zoals in vorige cyclus. Nu had ik een vroeg ei (dag 14 t.ov. dag 23). En in de curve waarmee ik vergelijk had ik dus een lf van 8. Ik zit in ieder geval nu op 6 dagen na mijn ei.

Maar waarschijnlijk moet ik gewoon nog heel veel geduld hebben, maar hoop ik op een verdere temperatuurstijging morgen.



Dijo: mijn man zou ook gillend gek worden op de negen maanden beurs en/of huishoudbeurs hoor.



Beate: NOG GEFELICITEERD!!!



Lotte: geen idee wanner je moet gaan klussen. Sorry



Knollie: jeetje miena zeg dat is me even verwarrend. Maar inderdaad morgen of overmorgen met ochtendurine nog een keertje proberen?

knollie, een paar dagen na mijn eerste posi test heb ik ook getest met kritvat, en het streepje kwam pas ruim na de 5 minuten hoor!!!



ik denk dat je hem te vroeg hebt weggelegd

Hoihoi allemaal,



Nee hoor niks ernstigs, ik moet voor controle een jaar na mijn operatie, de chirurg was erg tevreden met het resultaat (100% winst), dus ja dan kan er weinig verkeerd zijn, had klein beetje hoop dat hij misschien zou laten testen of ik zw. zou zijn maar helaas, dat deed hij niet, ach dan nog maar een paar dagen wachten en hopen…alle signalen zijn goed in ieder geval, maar ik moet gewoon geduld opbrengen, wat niet makkelijk is…



Liefs, Dreampje

Pfff! Wat hebben jullie veel geschreven zeg :shock: FF in vogelvlucht bijgelezen.



Knollie…jeetje…spannend daar bij jou hoor! Ik hoop dat je de volgende keer wel snel een lijntje krijgt als je weer gaat testen :thumbup: :thumbdown:





Teig: welkom! En morgen al je NOD…spannend zeg! Wie weet is het deze keer wel raak! :thumbup: :thumbdown:



Ik heb al sinds maandag pijn in mijn onderrug (bij vlagen). De vorige ronde had ik dat ook en toen had ik zondag mijn ei, lijkt er dus op dat deze cyclus hetzelfde gaat verlopen. We hebben nog maar 1x geklust omdat J. heel veel last heeft van jetlag en steeds om 3.00 al klaarwakker is en dus 's avonds al vroeg zo moe is dat hij z’n ogen niet meer open kan houden… Hoop dat hij gauw weer in het ritme zit, zodat we voor zondag nog een paar keer kunnen klussen!

squirrel… om 3uur kan het dan toch ook :wink: haha… neee… geintje ik hoop idd ook dat hij gauw van zn jetlag af is!!



Dreampie… ookeey… dus alles was goed lekker voor je meid… nou nog een positieve test en dan zou alles compleet voor je zijn.



Ik heb mn eerste examen opdracht af… ik had me voorgenomen alle 2 vandaag te doen dus ga weer even verder… :slight_smile:

Knollie ik zou gewoon morgen met ochtendurine nog maals testen maar een streep is een streep hoor :wink:

Dijo: dat zei J. ook!!! Maar om 3.00 slaap ik als een marmotje hoor…niet wakker te krijgen (en manlief heeft het écht geprobeerd :oops: )



Net weer een sollicitatie gedaan…de zoveelste deze week. Heb er nog 2 liggen die ook geschikt zijn. Kan inmiddels zó een briefje uit m’n duim zuigen…heb er al zoveel geschreven!

haha… zo’n periode heb ik ook gehad… onwijs veel sollicitatiebrieven de deur uitgegooid maar misschien 2/3x gesprek gehad… en toen waren de tijden nog goed… :S solliciteren is een speld in een hooiberg… :S Maar gelukkig dat je gewoon doorgaat eens moet de perfecte functie voor je komen!!



Haha… ik slaap ook als een roos als ik slaap slaap ik!!

Knollie, dat ziet er goed uit :pray: . Bij mijn eerste zwangerschap testte ik 's nachts, was niks te zien, ook niet na 5 minuten. Had de test laten liggen op de wasmachine. Toen ik de volgende ochtend beneden kwam zag ik ook zo’n licht streepje. En toen bleek ik dus wel gewoon zwanger te zijn :mrgreen:



Squirrel, wel prettig dat je nu goed de symptomen kunt herkennen van een naderend ei. Nu nog hopen dat je aan klussen toekomt :wink: . Zeg woon jij in de prov. Groningen? Aangezien je in het noorden woont en ik moest aan een bepaald klooster denken ergens daar ( waar je voor gesolliciteerd had ).



Dijo en Lotte, volgens mij vroegen jullie hoe het ging? Gaat goed hoor. Heb niet te klagen over deze zwangerschap, is veel minder zwaar dan de eerste. Alhoewel ik nu vermoeider ben, maar goed. Buikje mag van mij wel harder groeien, maar dat zal ook nog wel komen.

Hallo dames,



Ik lees nog steeds mee maar het gaat allemaal zo snel en ik heb het zelf erg druk na werktijd dat ik de laatste tijd niet echt tijd heb gehad om overal op te reageren. Lotte, hoop dat alles goed met je gaat en dat je het op een gegeven moment een plaatsje kunt geven.

Knollie, spannend, heb er weinig verstand van maar als iedereen zegt dat een streep een streep is ga ik er vanuit dat die morgen nog duidelijker zal zijn?? Aan de andere kant, het is ook wel logisch dat je niet blij wil worden gemaakt met iets wat misschien een teleurstelling kan zijn. We gaan uit van het positieve.

Hier maandag ongesteld geworden, nieuwe NOD 7 maart. Was te verwachten gezien het druk is geweest bij ons en moe. Afgelopen maandag op een andere afdeling begonnen en het is nogal pittig. Zal proberen wat vaker te schrijven maar lees wel mee en leef achter de schermen ook echt mee.

hier nog steeds geen bloed…

wel elastisch slijm

ik ga denk ik zowieso morgen niet testen.

moet om half 8 werken en kan (als het raak is) echt niet normaal verschijnen op mn werk







oooooohhhhhhhh wordt helemaal gek hier







Oja kom net weer uit doetinchem heb er ruim 2 uur over gereden, waar ik normaal een uur over doe.

Wat een ramp, echt alles zat vast vanaf haaksbergen.

zelfs de snelweg was een ijs/ sneeuw baan. en er werd gewoon niet gestrooid. ben die sneeuw zooooooooooo ZAT!!!

zou meegaan naar de voorlees wedstrijd van mn buurmeisje, dat begint om 1900 uur, maar ja waar ik heen moet doe ik zo weer een half uur over. dus ga maar niet.



ook wel blij van, want heb weer een zware sessie gehad bij mn therapeute, ben helemaal ingestort bij haar en heb zitten janken, maar ooooooh wat heeft het me goed gedaan. ben nu ruim een jaar bij haar en heb daar nog nooit gehuild!

Knollie, je houdt ons wel in spanning moet ik zeggen!



Meiden sorry, even ook wat ego, ben helemaal op en heb het huis in mijn ogen voor niets gepoetst. Potentiele koper is bij 8 (!) huizen wezen te kijken… Ja dat van ons had geen meubels naar haar smaak… Lekker nutteloos…



Vandaag minder misselijk, al hoewel ik nu weer wel wat misselijk ben… En weeral hoofdpijn. De drang om te testen wordt groter… Misschien dat ik morgen eens een kruidvattest ga halen… (Heb dipsticks enkel liggen).

knollie: lucht soms lekker op toch huilen. Is niks mis mee. Maar kan me voorstellen dat het een zware sessie was. maar het is goede doel, je bent al ver gekomen en wilt nog weer verder komen, daar doe je het voor toch!!!

Wel spannend hoor, kan me voorstellen dat je morgen niet wilt testen. dan maar vrijdag goed nieuws hier lezen.



Geneva: voel je niet verplicht hier vaker te schrijven hoor, we zijn alleen af en toe nieuwsgierig hoe het met je gaat.



Tigru: ik heb ook alleen dipsticks. waarom wil je niet met de dipsticks testen?

Hey knollie: Dat is misschien wel eens goed dat je effe hebt kunnen huilen…zeker als je dat daar nog niet eerder gedaan hebt…misschien hoort dat wel bij het beter worden/lekkerder in je vel…ik hoop zo op goed nieuws voor je…

Tigru: Balen dat het niets was…maar je huissie is wel lekker schoon nu…lijkt me ook wel heerlijk…ik kan niet zo goed tegen rotzooi…dus voel me altijd wel fijn als alles weer effe opgeruimd is!

Net mijn zus die in amerika zit aan de telefoon gehad. Een beroerde verbinding, maar ik heb haar maar meteen op de hoogte gebracht van ons goede nieuws (veel leuker dan over de mail niet waar??)



Zelf belde ze om te zeggen dat ze gaat trouwen!



ben helemaal in jubelstemming!!!


@ Fietje wat leuk nieuws. woont je zus daar?