Augustus & september 2009 Reageren in nieuwe deeltje aub

knollie wil je die test plaatsen?

Meld!



Ik kom vanmiddag ff kletsen, moet zo eerst naar het ziekenhuis…

Ik had dat bij mijn 3e zwangerschap (wat een ma werd). Ik had het ook laten slingeren en een paar uur daarna liep mijn oudste er mee rond, ik pakte het af (want vies), wilde het weggooien en zag toen ook een licht streepje. Toen heb ik ook nog even de test van de dag ervoor uit de prullenbak gevist (ja goor ik weet het) en zag daar toen ook een heel licht streepje op. Maar dat had ik beide keren dus niet eerder gezien omdat het niet binnen 10 min te zien was. Maar goed, het was dus wel een zwangerschap.



En wat Lotte zegt, laat eens zien :lol:

dreampje toch niks ernstigs he?

offiecieel zou hij niet meer geldig zijn… maar ik heb nog nooit een vals positieve kruitvattest gehad!!!



een streep n de tien minutn bteked toch bijna altijd dat er HCG aanwezig is, en dat je lichaam bezig is iets op te bouwen…



dus dat betekend dat je in mijn opinie zwanger bent, al is het nog pril… nu maar hopen dat het allemaal goed blijft gaan!!!

Toch zou ik voorzichtig zijn met blij wezen knollie (misschien ben ik negatief)…hoe lang geleden had je de test gedaan???

miss dat ie laat positief werd omdat je nog voor je nod test?

Met je andere 2 kinderen heb je ook vrij laat pos getest toch Knollie? Dat zou wel verklaren dat je nu 2 dagen voor je nod heel licht pos test.



Ik denk er hetzelfde over als Fietje.

Maar ook als Mimster. Als is die blijdschap natuurlijk moeilijk in bedwang te houden.

@lotte82 wrote:

miss dat ie laat positief werd omdat je nog voor je nod test?




dat is dus ook mijn idee, en ik zelf zou er wel blij mee zijn. je weet in elk geval dat er een bevruchting heeft plaats gevonden (anders geen HCG)

dus stap 1 is door je lijf genomen, en dat vind ik een fijn idee.

mm… ik wist t ook niet van beate… sorry… mar alsnog gefeliciteerd!!



dreampie… waarvoor naar het ziekenhuis… laat t ons even weten…



Knollie… jeetje… ik ben ook benieuwd hoe het er uit ziet… nog overwogen om nog een test te doen. mm… ik hoop dat je niet blij bent met een dode mus maar dat we weer een nieuwe zwangere dame hebben… :pray:

ik heb geen idee wanneer ik zou moeten gaan klussen. wat zouden jullie doen?

de foto van de test waar je om vroeg lotte[/spoiler]

ik zie wel een lijntje hoor! dus alvast een gefeliciteerd!!!

ja ik zie ook een lijntje en zo in het echt is hij nog duidelijker



maar vertrouw er niet op omdat het pas na 2 uur was

Je ziet idd een lijntje…maarja na 2 uur…mmm…ik zou het dan morgen nogmaals met ochtendurine proberen… :think:

ja idd knollie ik zou het morgen ook met ochtendurine doen.

Nou Knollie, ik feliciteer je ook alvast voorzichtig, duidelijk een streep :dance:

Nu hopen dat het allemaal goed blijft gaan.

ze zeggen toch dat je na een mk extra vruchtbaar bent. waar ligt dat dan aan?

Geen idee, maar ik denk dat het ermee te maken heeft dat je lichaam al bepaalde stoffen heeft aangemaakt en daardoor een volgende zwangerschap sneller oppakt.

Wat zou je uitgerekende datum zijn Knollie?

Nee dat vraag ik niet voor het lijstje maar uit interesse :lol: