klinkt goed Lotte.
Gister had ik een leuke dag, naar de stad geweest, oa nieuwe bikini gekocht en kraamkadootje voor de zoon van mijn collega. we waren wij de lief shop en dat was echt heel erg lief zeg maar. En natuurlijk lekker naar de 5km gekeken 's avonds.
Vandaag een rustige dag. Moet vanmiddag invallen bij een team met de handbal, dus in ieder geval nog wat beweging vandaag.
WM, kun je je dan nog wel inhouden om niet alvast iets voor jezelf te kopen?
Lotte, vanavond ook weer carnavallen dus, haha, veel plezier.
ik heb fotos van mij als engel geplaatst hihi.
Lotte: ik ga zo direct kijken. Ben heel benieuwd.
Penelope: Ondanks dat ik wel alles heel erg schattig vind kan ik me zeker inhouden. Eerst maar eens afwachten of het ons gegund is. Heb wel al het boek help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt voor manlief gekocht zodat ik die kan geven mocht het zover zijn.
Leuk :mrgreen:
wm leuk zon boek zeg. bedankt voor de tip haha.
mijn dochter word bijna 3 jaar. wie heeft er nog leuke tips voor een cadeau?
poppenhuis
verkleedkleding
kinderknex
laptop
fietsje
cd met favoriete muziek
fietsje en laptop heeft ze al maar een poppenhuis vind ik wel heel leuk. ik zal es ff kijken hihi.
ik heb toen een houten van martplaats gehaald… dat scheel een hoop in geld
Hoi Allemaal,
Hier beginnen de zenuwen aardig op te breken, ik wil zoooooo graag testen, maar weet dat het wijzer is om te wachten, wat kunnen je hart en je hoofd dan tegenstrijdig zijn zeg…pfffff…
Maar goed, heb met manlief afgesproken pas woensdag te testen als er dan nog geen :twisted: :twisted: zijn gearriveerd. Maar al het gevoel schreeuwt zwangerrrrr…bij alles wat ik eet ben ik zo misselijk als wat, hoor jullie altijd over zere (.)(.), maar las net dat ze ook kunnen jeuken, en dat doen ze enorm, en dan dat maagzuur nog, daarnaast lijk ik last te hebben van zwangerschapsdementie, en kan ik janken om niks…maar goed we wachten geduldig af…
Tigru hoe was het bij jou, nog getest vanmorgen?
Lotte, je bent een mooie (b)engel, hiihihi.
Liefs, Dreampje
Een poppenhuis :inlove: Zo gaaf!
En als je nog dingen nodig hebt voor het verlanglijstje voor opa / oma, Bambino loco is ook heel leuk. Mijn oudste is er helemaal weg van.
Klinkt hoopgevend Dreampje, ik voor je.
dat klinkt zeker heel erg goed dreampje, ik hoop het voor jullie!
dreampje klinkt goed hoor!!
Hallo iedereen…
Hebben de carnavalvierders het leuk gehad het weekend??
Dreampje: het klinkt allemaal goed…
Tigru: heb jij nog getest?
Lotte: Leuke foto zeg…hihihi!
Wm: Is zeker een leuke tip dat boek…zal ook eens gaan kijken als het zover is
Hier alles oke…leuk weekend gehad, moets wel ook nog werken :$…vandaag lekker relax…kreeg nog een lief kaartje vanmorgen van mijn hub :inlove: …
doen niet echt aan valentijnsdag hoor…maar vond het toch wel erg lief!! De klusperiode is nog ver weg…wat duurt dat iedere keer lang zeg… :roll:
ik heb hele lieve sloffen gehad met beertje die geluid maken als ze elkaar een kusje geven.
lief :inlove:
oh, ideeen voor je dochtertje?
poppenbedje, keukentje, winkeltje…
Ach Mopsie wat schattig hihi!
Dat wachten duurt ook lang Mimster, laten we hopen dat het snel niet meer nodig is.
Tigru, heb jij getest, ben wel erg benieuwd.
cadeautjes voor je dochter Lotte:
baby born
puzzels
buggy
strijkplankje
miniloco
knutsel spullen
strijkkralen
ik heb vandaag bij toilet bezoek elke keer erge bruine afscheiding bah