Augustus & september 2009 Reageren in nieuwe deeltje aub

mopsie: dat is echt te cute gewoon. ik ben gek op lieve sloffen. heb zelf nu witte balarina slofjes aan

Dijo: Nog je vriend ten huwelijk gevraagd? Was je toch van plan voor vandaag?

Mimster: erg he dat wachten op de klusperiode. En dan daarna is het wachten misschien nog wel erger.

Tigru: lekker aan het carnavallen. had je daarvoor nog getest om te kijken of je mocht drinken?

Knollie: wat naar. maar ik hoor altijd dat zolang het niet helder rood bloed is het goed zit. Dus dan is bruin wel vies maar niet erg.

Suzy: Vandaag is de klusperiode voor jullie weer aangebroken, of ben ik in de war met Lotte?

Ik heb lekker gespeeld bij het handballen in een ander team. Is toch altijd even wennen, maar ging lekker.

Oh ja, leek net wel rekbaar slijm te hebben, dat is op zich wel apart toch?

Vervelend Knollie, schrik je toch weer van, maar zolang het bruin blijft geen zorgen maken hoor :hug:

Heee toch nog wat te beleven hier, zaterdag gebeurde hier helemaal niets. Wij hadden vandaag bezoek, die gingen gelukkig net voor het schaatsen naar huis.

Hier neemt de spanning toe. Donderdag is mijn NOD. De afgelopen maanden heb ik mezelf helemaal gek lopen maken, omdat je jezelf veel bewuster bent van elk pijntje/raar gevoel in je lichaam. Ik probeer er niet op te letten, maar dat ik wel erg moelijk :oops:

Dreampje: Spannend! Wat duurt het dan nog lang he, voordat het woensdag is…

Tigru: Heb je al getest? (of alleen maar aan het carnavallen)

vanochtend maar liefst 0,6 graden daling, dat betekent zo goed als zeker een ongi.

Het gevoel in de onderbuik bevestigd dat. Nou dan gaan we maar voor veel sex in onze vakantie op curacao, ook niet verkeerd :slight_smile:

wm jammer , maar dan lekker klussen in het warme land!!

Knollie hoe is het nu met de bruine afscheiding?

WM, laten we hopen dat het helpt, een ontspannen sfeer en veel relaxen 8)

goedemorgen

gisteravond geen afscheiding meer :dance:

vandaag bezig met zolder, we zijn daar aan he verbouwen

zouden eigenlijk carnaval gaan vieren, maar hebben geen oppas.

nee, niet gedaan wm, ik had een werkweekend. En ik had heel veel ideen ik kon alleen niets zo op korte termijn tot werkelijkheid brengen. Dus ik ga nog even brainstormen en dan afwachten tot een goed weekend!! :slight_smile:

Lotte… leuk dat je het zo gezellie hebt gehad… heerlijk even die afleiding.

Knollie gelukkig is die bruine afscheiding weg… :slight_smile:

Dreampie… spannend… we duimen voor je!

Teig hoest met jou?

Hier vandaag even uitgeslapen was ik echt aan toe na dit werkweekend… ga zo maar mn huisje schoonmaken dan maar een keer later van start dan 's morgens vroeg!!

Tigru… hoest met jou?? Toevallig al een positieve test in handen gehad??

WM: kl%te zeg van die daling…ben benieuwd!

Dijo: jammer dat je moest werken…maar er komt vast een mooie gelegenheid :wink:

Knollie: Fijn dat het weer weg is!

Teig en Dreampje: Spannend…en teig ik denk dat veel meiden dan ineens van alles voelen…je bent er gewoon mee bezig…heb ik ook!

Wm wat balen van die temperatuur daling

Teig spannend zeg :thumbup: :thumbdown:

Weer terug van een heerlijk lang weekend. We hebben echt genoten van het samen zijn.

Hier is het spannend zo te zien. Tigru al getest? En Teig, hoe gaat het met jou.

WM jammer van je temperatuur daling.

Knollie gelukkig dat het weer is gestopt.

Lotte wat zag je er leuk uit als engel.

En de zwangeren, hoe voelen jullie je?

heb net de vk gebeld.

8 maart heb ikde eerste afspraak.

ben helemaal hyper :dance: :dance: :dance:

Sorry, even ego, ben momenteel helemaal uit mijn doen.

Zouden vandaag gaan Carnavallen, echter is mijn beste vriendin er dit jaar voor het eerst niet bij. Is de beste vriend van mijn man ® gister ziek geweest en ben ik met mijn man en S (de vrouw van R) gegaan. Heel leuk, maar niet helemaal uit mn dak gegaan. Was gewoon weer leuk.

Lopen we terug, was zo goed als nuchter… Geen probleem. Vanmiddag gaat mijn man altijd carnavallen met de heren van de waterpolo. Is al jaren zo, geen probleem. Echter gaan de dames ook. Vorig jaar zijn we meegegaan, maar vond er weinig aan. Daarbij loopt er een ex van mijn man rond die me letterlijk negeert en wegkijkt. Dus had met S afgesproken om om 4 uur te gaan en dan naar de mannen. Alhoewel zij ook wel naar de vrouwen wilde gaan. Bellen ze vanmorgen op: R gaat het proberen en S gaat met de vrouwen al in de middag mee.

Ik zit dus gezellig alleen thuis… Manlief is zich compleet aan het vol laten lopen (hij heeft een hekel aan carnaval en laat zich vooral vollopen). Belt ie net op “Ja, die en die komen nog (stelletjes) dus kom ook maar.” Wat denkt hij nou, dat ik na een flinke huilbui zin heb om daar alleen heen te gaan!

Sorry voor de ego, maar ben zo uit m’n doen, dat ik voortaan Carnaval boycot!

Test was trouwens gister weeral negatief, dus verwacht er niks meer van.

Tigru: een hele dikke knuffel van hieruit :hug: :hug: :-*

Tigru, een dikke :hug: voor je negatieve test en een dikke :hug: omdat je je zo sip voelt.

Knollie, 8 maart, spannend hoor.

:hug: voor Tigru!!

tigru balen… en dikke knuffel voor jou!

Knollie op naar 8maart zou ik zeggen!

Tigru :hug:

Spannend Knollie!

Ben net even de stad in geweest voor een nieuwe broek maar wat een drama. Niets leuks gevonden en sinds het stoppen met de pil 2 maten aangekomen :frowning:

Wat vervelend Tigru. Ik hoop dat je je alweer een klein beetje beter voelt.

En dan ook nog een negatieve test… (maar ook nog steeds geen :evil: :evil: toch?)

Knollie: Volgens mij zorgt het bellen naar de VK ervoor dat je gaat beseffen dat het echt is! Hoe is het nu met je kwaaltjes?

Dijo: Hou je ons op de hoogte van je plannen, we willen natuurlijk alles weten.

Ik zal eens bij de foto’s kijken, ben benieuwd!

Zo, ben ik ook weer ff…!

Tigru: dikke :hug:

WM: balen zeg van die temp daling…

Knollie: gelukkig is het bruinverlies gestopt en nu maar aftellen naar 8 mrt! Hoe voel je je verder??

Heb net alles vluchtig terug gelezen, maar is te veel om op iedereen te reageren…sorry!

Hier druk in de weer met ovu testen. Heb sinds zaterdag rekbaar slijm…en pas vanmorgen een redelijk zichtbare streep op de test maar nog niet positief te noemen. Voor de zekerheid vanmiddag nog een testje gedaan (wie weet heb ik een korte LF piek… :roll: ), maar die was bijna nog vager. Morgenochtend maar eens weer zien. En vanavond natuurlijk weer aan de klus :mrgreen: !