Augustus & september 2009 Reageren in nieuwe deeltje aub

Squirrel: had je al effies gemist. Goed blijven klussen is nog altijd de beste ovu test toch!

Knollie: 8 maart dat is al best wel snel zeg. helemaal super hoor.

Tigru: Soms zijn mannen onbegrijpelijke wezens. :hug:

Hoi Allemaal,

Ik kon niet meer wachten…sorry heel ego…

Uitgerekende datum zal dan 25 oktober zijn…

Liefs, Dreampje

wowie Dreampje: gefeliciteerd meid. Je voorgevoel was dus goed. Gaaf hoor. Geniet van de roze wolk!!!

jaaaaaaaaaaa dreampje dus toch!! je kwaaltjes klonken ook wel als een zwangerschap hoor. gefeliciteerd!!

knollie wat fijn dat het bruinverlies gestopt is en 8 maart is al snel zeg

tigru :hug:

wm wat balen van te temp daling :hug:

ik heb heerlijk carnaval gevierd. ik ben vanmiddag nog met damon naar de tent geweest. hij vond het helemaal geweldig!!

Gefeliciteerd Dreampje!!

dreampje gefeliciteerd!!

Dreampje JOEPIE!!! gefeliciteerd en geniet ervan.

hier alles goed.

voel me ook weer goed, geen diarree meer, alleen nog zere borsten en de hele dag honger.

Dank jullie wel allemaal, ben nog een beetje beduusd ervan…morgen eerst de huisarts bellen en kijken wat hij nu wil…

Groetjes van een dolgelukkige Dreampje!!

Dreampje, gefeliciteerd! :dance: Leuk, de 3e oktober mama van onze stoppersgroep :dance:

Dreampje gefeliciteerd!!!

Hier is alles weer goed. Heb lekker ruzie gemaakt met manlief en met dochters van een vriendin naar het kindercarnaval geweest.

Ik test trouwens vrijdag pas weer. Verwacht tussen vandaag en woensdag ongesteld te worden. Manlief is woensdag en donderdag werken en wil, indien nog nodig, met ochtend urine testen… Dus vrijdag de eventuele volgende test!

oei Tigru: het wordt weer spannend dus.

fijn of niet dat je even je gal hebt kunnen spuwen.

was het leuk bij de kindercarnaval, hier hadden we dat gisteren, ik zit in de organisatie, erg veel werk maar heeeeel leuk

Gefeliciteerd Dreampje!!! :dance:

Dreampie GEFELICITEERD!!!

Hoe voel je je?

Kindercarnaval vond ik maar niks, maar ja, zal ook anders zijn als we zelf kinderen hebben…

Wat helaas niet in oktober van dit jaar zal worden… De ongi is hier net doorgebroken, even een arm van mijn man gekregen, moest toch een paar tranen laten… Vooral omdat wij om ons heen niks anders horen dan “Ja, we stopten en tsja, ik werd maar niet ongesteld, dus deed ik maar een test en was ik zwanger… Niet eens een normale volle cyclus gehad!”

Tigru :hug:

Mijn nieuwe NOD is 17 maart…

Tigru: :hug:

En een traantje laten is niet vreemd hoor, heb ik ook gehad de afgelopen maanden. (en ik neem aan de rest ook wel).

Dreampje: GEFELICITEERD! :smiley:

Tigru even een dikke :hug: voor jou.

Ook hier is de ongi gekomen na een lf van wederom 11 zgn

ik hoopmaat dat ronde 6 onze ronde wordt

hopelijk een wat later ei ivm de vakantie

Tigru ik hoop ook dat jullie nu in ronde 6 zwanger raken!! Dikke knuffel!