Augustus & september 2009 Reageren in nieuwe deeltje aub

Squirrel: Hoe reageerde de achterbuurman? herkende hij je? Ik begrijp uit je bericht dat je geen idee hebt of je voor het tweede bericht uitgenodigd gaat worden. Spannend hoor. Ik hoop trouwens dat je vannacht beter slaapt, je zal wel moe zijn.

Knollie: Wat vervelend dat je je zo beroerd voelt. jeee wat moest je het de vorige keer vroeg vertellen! ik hoop dat het nu niet zo erg wordt.

Vlinder: Ben je al weer een beetje beter? Shoppen is leuk. Tja en al die jurkjes zijn lastig om te laten liggen.

Lotte: Ik ben benieuwd wat er bij jou allemaal gaande is.

Ra: Testen op je verjaardag? Zou een super kado zijn!

Verder niet zoveel te melden, geloof ik. :frowning:

Tigru: Had je al een bril? Wat betekent een zicht van 80% precies. is dat weer wat anders dan bijvoorbeeld -2 en +2?

Ik heb een bril, maar draag die niet dagelijks, vind het al sinds mijn 10e een onding en dat is niet veranderd. Helaas draag ik geen lenzen… Ehm ja, wat is 80%, weet ik ook niet precies, maar de opticien verkondigde het ernstig :?

Beate fijn dat de echo zo goed was!

Squirrel gelukkig druk gemaakt om niets, nu nog even afwachten dus? Hopen dat het vannacht beter gaat met Luuk, voor hemzelf en ook voor jullie natuurlijk.

Vlinder beterschap! En nu dus gericht shoppen :smiley:

RA spannend :pray: dat je een mooi verjaardagscadeau krijgt!

Penelope heb jij binnenkort ook nog een echo?

Lotte, klus ze vanavond :smiley:

Knollie, de kwaaltjes zijn gearriveerd, op zich wel fijn qua onzekerheid toch die je had?

Tigru, ik heb ook een bril maar een zicht van 80% zegt mij ook vrij weinig. Maar wel goed dat je het nu weet.

Lotte: Ik had vandaag ook rekbaar wit slijm…net even geklust hihihi…man gaat nu sporten!!

Vlinder: Beterschap!!

Squirrel: Wanneer hoor je of je weer op gesprek kan komen??

RA: ik :thumbup: :thumbdown: nog steeds :wink:

Knollie: Nu hoop je zeker weer dat je niet zo beroerd ben…hihi…maarja het is voor jezelf misschien wel meer een bevestiging…

Tigru: Wat is cesartherapie? En laat je weten als je meer weet over de emigratie?

Geneva: Hoe is het bij jou…ik zie nog 11 dagen?? Genoeg geklust?

Thnx mimster, hihi hoop dat al jullie geduim helpt :wink:

Mimster, goed bezig!

Aan het klussen kan het deze maand niet liggen :smiley: We wachten nu maar rustig af tot 7/8 maart.

Geneva: Gelukkig want je had dagen geleden even niet zo’n goed gevoel toch…of het wel genoeg was?? Gebruik je ovu testen?

Nou niet zozeer of het wel genoeg was, gewoon het feit of we wel zwanger kunnen worden. We proberen voor het eerst zwanger te raken en zelf ben ik best lang aan de pil geweest. Daarom maak ik me toch best zorgen. Ik denk dus ook dat het deze maand niet raak is maar dat is meer het gevoel omdat we totaal niet weten of we vruchtbaar zijn. Vorige maand wel ovutesten gebruikt. Deze maand geen ovutesten maar geprobeerd om de dag of om de 2 dagen te klussen.

Ja dat gevoel herken ik…ik ben ook lang aan de pil geweest…was geloof ik 17! Ik ben wel blij dat ik (na het stoppen) gewoon iedere keer ongesteld ben geworden. Ook wij hebben zoiets van “zou het wel lukken?” Je weet het gewoon niet…maarja het zal vast wel goed komen!

Hoelang was jij dan aan de pil en is je cyclus een beetje regelmatig? Dat vind ik ook best irri…dat je niet van te voren weet hoe lang je cyclus gaat worden!

hier ook 12 jaar pilgebruik. Als je voor een eerste kindje ga blijft het gewoon afwachten of het allemaal wel gaat lukken… We houden ons maar vast aan dat het voor de meeste mensen wel is weggelegd, voor de een wat eerder dan de ander. Als je dan de berichten in -als zwanger worden langer duurt- mogen wij eigenlijk ons nog helemaal niet druk maken. maar dat is makkelijk gezegd, als het om je eigen wens gaat is het toch anders.

Ben 14 jaar aan de pil geweest. Tot nu toe is mijn cyclus behoorlijk regelmatig gelukkig. Maar blijf me wel elke maand afvragen of het ook echt op de dag komt dat ik uitgerekend heb. Dat is soms wel lastig dat je die dagen wel even in onzekerheid zit qua cyclusduur. Ben tot nu toe wel elke keer ongesteld geworden dus dat is wel goed volgens mij.

WM heb je ook gelijk in hoor, ik mag sowieso nog niet klagen. We zijn natuurlijk nog niet zo lang bezig maar ik maak me ook wel druk om mijn leeftijd. En dan nog een eerste kindje. Dat maakt het gewoon allemaal een beetje onzeker.

Geneva, ik ben ook 29, word in april 30. had vroeger altijd het idee dat ik al lang moeder zou zijn voor mijn 30e, maar ja je moet er beide klaar voor zijn.

Maar herken het gevoel helemaal. meer dan ons best kunnen we niet doen toch.

er wordt bij artsen vanuit gegaan dat wanneer je ongesteld wordt je ook een eisprong heb gehad.

ik ben ruim 19 jaar aan de pil geweest, en slikte de pil altijd 3 maanden door ivm met alle pijn en klachten, en nu ik gestopt ben, had ik meteen een regelmatige cyclus met nu een beeb als resultaat, dus het kan wel :D:D

En dat horen we dan weer graag Dreampje

Ja dreampje dat horen we graag hihi :clap:

Maar idd WM, dat had ik ook ergens gelezen dat je dan sowieso een eisprong moet hebben gehad…dat is dan wel weer fijn om te weten he :smiley:

Geneva: Fijn dat je cyclus regelmatig is…dat is een voordeel!

voor abigail was ik 6 jaar aan de pil en toen ik gestopt was was ik de 2de maand zw.

Dreampje dat horen we zeker graag!

Dat is het ook inderdaad, dit jaar komt de 30 er al aan. En je moet er inderdaad beide klaar voor zijn en dat zijn we nu. Je hebt gelijk, meer dan ons best kunnen we niet doen. En dat doen we in ieder geval allemaal genoeg!

Dat stukje over ongesteld zijn en een eisprong hebben weet ik niet zeker of dat wel klopt. Volgens mij heb ik ook wel eens andere dingen gelezen maar goed we gaan uit van het positieve :slight_smile: En het helpt inderdaad dat mijn cyclus vrij regelmatig is.

Lotte dat is wel mooi dat het zo snel raak was.

Dreampje, zo hoor ik het ook graag. Want ook ik vraag me vaak af of ik wel vruchtbaar ben (manlief wel, aangezien het al eens mis gegaan is in het verleden).

Cesar therapie is bewegingstherapie. Ik heb een hele verkeerde houding, wat resulteert in pijn in mijn knieën, heupen, rug en nek. (En nog meer :P). Ofwel een nieuwe houding aanleren…

En de kans dat wij gaan emigreren is erg groot. Heb gister een boek besteld (lezen = weten bij mij, zo zijn we ook het proberen zwanger te worden ingegaan). Loop morgen langs onze eigen hypotheek adviseur en ga hem eens om advies vragen, vooral of hij iemand bij de grens weet… En zo meer… We maken het nog steeds niet wereldkundig, ja mijn schoonouders en vader weten het en reageerden ontzettend positief. Wil het doodgraag vertellen, maar moet me echt inhouden, gewoon omdat ik ook alle vragen die iedereen stelt fatsoenlijk wil beantwoorden, we krijgen naar alle waarschijnlijkheid veel negatieve reacties… Dus, zodra ik meer weet, jullie zijn mijn uitlaatklep hiervoor :oops: