Augustus & september 2009 Reageren in nieuwe deeltje aub

@Tigru wrote:

… Dus, zodra ik meer weet, jullie zijn mijn uitlaatklep hiervoor :oops:

Kom maar op hoor :lol:

Tigru, kan me voorstellen dat je het graag wil vertellen maar wel verstandig dat je de juiste antwoorden klaar wil hebben. En zoals Mimster zegt, kom maar op :slight_smile:

Goed dat je je goed inleest Tigru! Er was toch ook laatst een emigratie beurs? die zal wel 1x per jaar zijn denk ik!

Ik vind het fijn om te lezen dat een aantal van jullie zich ook zorgen maakt of het allemaal wel gaat lukken. Dat heb ik ook!

De emigratiebeurs was bijna 2 weken terug. Maar dat hadden wij ook met de Love and Mariagebeurs. Wij missen die dingen altijd. Zo hopelijk ook zwanger de 9 maanden beurs missen ^^.

Wel fijn dat ik tegen jullie mag zeveren over het emigreren…

Natuurlijk mag dat…

En ja, ik hoop ook de 9 mnd beurs te missen!

Ik denk dat we die allemaal zwanger willen missen. Alhoewel… Misschien met een volgende wens :lol:

goedemorgen: Leuk Tigru dat je jullie wensen door wilt zetten.

En gaje dan naar duitsland? en waar in Duitsland? ben niet nieuwsgierig

en ik ben 4 jaar aan de pil geweest en was toen ook gelijk zwanger.

Maar ik ga nooit van mn leven meer aan de pil of iets dergelijks…wat een rotzooi, ik kan dus absoluut niet tegen die hormonen, dus het wordt gewoon met een rubbertje na dit derde kindje! :oops:

verder voel ik steeds meer dat ik zwanger ben, zei gister nog tegen mn man, oja zo voelde dat dus…leuk zwanger zijn.

wordt gewoon snachts drie keer wakker en kan dan de hele koelkast wel leeg eten (doe ik niet hoor) en draaierig en ooooz o moe. maar ik mag niet klagen.

verder alles goed hier!

Graag hier verder.