Augustus & september 2009 Reageren in nieuwe deeltje aub

Owww RA wat spannend!! :thumbup: :thumbdown:

Lotte voor jou ook alvast :thumbup: :thumbdown:

Beterschap Vlinder!

Beate: ik snap het helemaal hoor. Zo voelde ik me ook toen ik zw was…nergens puf meer voor.

Ik zit enorm te stressen voor m’n solli…brrr. Ik heb altijd zo’n hekel aan die gesprekken…zie er ook nu weer enorm tegenop. :shifty:

Weer een beroerde nacht gehad met Luuk. Ging allemaal prima, tot wij zelf 5 minuutjes in bed lagen. Toen kreeg hij een hoestbui en was vervolgens niet weer in slaap te krijgen tot half 2. Vanmorgen om een uur of 6 was-ie al weer wakker… :zzz:

squirrel succes met je sollicitatie. komt vast goed.

Thnx Lotte! Ik wou dat ik het al achter de rug had…

Veel succes Squirrel.

Spannend RA.

Beate, we zien je vanzelf wel weer wat vaker als je meer puf hebt.

Wat voor sollicitatie heb je squirrel? En wanneer moet je? Succes in ieder geval :wink: Gaat vast lukken!

RA, ik duim voor je!

Vlinder, beterschap…

Lotte, wanneer ga je testen :mrgreen: geintje hoop gewoon zo voor je dat het raak is en alles goed gaat.

Hier is het semi rustig, druk bezig met informatie vergaren over de emigratie…

knollie heb je het al iemand vertelt dat je zw bent?

kheb weer een witte sliert afscheiding. vanavond maar weer klussen hihi.

Haha goed bezig Lotte :wink: :smiley:

Ben wel benieuwd tigru, wat jullie uiteindelijk gaan doen. Wel hele onderneming.

ja mn ouders en schoonouders en een collega weet het.

Knollie, hoe waren de reacties?

RA, ik hoop dat die ene test die je gedaan hebt gewoon nog te vroeg was en dat je op je verjaardag een mooie test in handen hebt. Zou wel het mooiste cadeau zijn natuurlijk.

Squirrel, wanneer heb je je sollicitatie ook al weer?

Beate, fijn dat je een goede echo hebt gehad!~

Lotte, goed bezig dus :mrgreen:

Ehm zoontje is vervelend, die wil eten, kom later wel weer!

Wel nog even kort: we hebben de 20 weken echo inmiddels gehad maandag en alles was goed. En het geslacht klopte ook nog steeds met dat van de 16 weken echo :inlove: , dus ik kan nu echt shoppen.

een meid toch vlinder?

Heerlijk vlinder dat alles gewoon helemaal goed is :slight_smile: Altijd toch weer fijn nieuws!

Ja een meisje :inlove: , kan dus lekker meidenspul gaan inkopen, is weer eens wat anders.

Ow heerlijk Vlinder, lekker is totaal anders natuurlijk dan jongens… Geniet er van!

Mijn gesprek is om 14.00. Ga over 20 minuutjes de deur uit… Heb de hele ochtend al zitten stressen, ben echt wel 20 keer naar de wc geweest. Het is dat ik weet dat het van de zenuwen is, anders zou ik bijna gaan denken dat ik zwanger ben :slight_smile:

Meld me later wel weer ff wat uitgebreider, 't haar moet nog ff in de plooi enzo… :mrgreen:

Spannend squirrel! Ben benieuwd, in ieder geval heel veel succes met je gesprek zo!

Hoe voel je je verder trouwens? Jij hebt ook morgen je NOD zie ik! :slight_smile:

Ben ik weer! Weer eens druk gemaakt om niets natuurlijk… :roll: Was een heel prettig en ontspannen gesprek. T was ook meer een kennismakingsgesprek dan een echte solli. Hij nodigt een paar mensen (nu nog 7 kandidaten…) uit voor een tweede gesprek. Maar hij weet nu niet zeker meer of hij een fulltimer of een parttimer, of miss 2 parttimers wil dus da’s nog ff afwachten.

RA: voel nog niets bijzonders hoor…eigenlijk heb ik deze ronde minder kwaaltjes als alle eerdere rondes. Meestal heb ik 1 of 2 dagen voor mijn NOD heel erg hoofdpijn, dat heb ik nu ook (nog) niet gehad. Maar als mijn LF langer is dan 8 dagen ( :pray: ) dan is mijn NOD natuurlijk ook wat later. Ik zou enorm verbaasd zijn als het deze ronde raak is!

Lotte: hoe is het eigenlijk met jou sollicitaties?

Vlinder: leuk zeg, meisjesspullen shoppen… kun je je heerlijk uitleven!

Hihi das altijd zo he? Vaak vallen dingen achteraf heel erg mee!

Nou hoop dat het wat gaat worden, wel fijn dat het iig een goed gesprek was.

Hier ook minder kwaaltjes en dingen, was er heilig van overtuigd dat het deze maand niet raak zou zijn (behalve wat vlagen van misselijkheid had ik verder niets). Maar begin nu toch wel heel erg m’n twijfels te krijgen, m’n cyclus is nog niet zo lang geweest, ik heb afentoe een kramp en gek gevoel onderin m’n buik. En m’n anders zo lekkere broodje bapoa vond ik nu niet zo geweldig :smiley:

Squirrel wat hoop je zelf? Dat je voor een 2e gesprek wordt uitgenodigd?

Ik moet volgende week woensdag voor gesprek, maar maak me daar alles behalve druk om, ben bang dat ik al te vaak die gesprekken gevoerd heb.

Ben net bij Cesar therapie geweest. Best leuk eigenlijk en er is een hoop aan mij te verbeteren :lol:

En morgen weeral de huisarts, heb blijkbaar links maar een zicht van 80%, ging een nieuwe bril aan laten meten…

Hoe is het met alle dames verder?