Augustus & september 2009 Reageren in nieuwe deeltje aub

beate wat fijn een goede echo!!

knollie hoe zit het met je misselijkheid?

ik heb af en toe buikpijn en een opgeblazen gevoel.

nou hier zijn de kwalen toegeslagen

ben sinds vandaag de hele dag beroerd en een vieze smaak in de mond.

en mn borsten oei…echt zeer.

nu weet ik weer hoe het toen voelde…maar voor een goed doel :wink:

hahahh zie nou wel. die kwaaltjes komen vanzelf hahhah. moet je ook echt spugen of alleen beroerd?

nee alleen erg beroerd.

dat had ik bij de vorige 2x ook. heb nooit hoeven spugen. gelukkig.

ooh en ik heb de hele dag honger, heb gewoon een half uur na het avondeten een zak chips leeg gegeten.

en om 20.30 2 boterhammen en net weer ee zak chips erg he :oops:

oh man jij had honger hahaha.

hey beate, fijn dat de echo goed was :slight_smile:

en het geeft niet als je er wat minder bent hoor! goed aan jezelf en de kleine denken :slight_smile:

hier overigens nog geen ongi, vind het wel spannend worden nu.

slaap lekker allemaal!

RA: dat klinkt goed nog geen ongi. Nog steeds geen tekenen van een ongi en heb je wel al kwaaltjes? Ga je vrijdag testen?

Knollie: Dus de kwaaltjes zijn losgebarsten daar. Hopelijk wordt het snel minder. Lijkt me moeilijk om het gehiem te houden als je je zo beroerd voelt.

Ra: spannend hoor.

ja hier is het losgebarsten, toen bij T.ara was dat ook de reden dat we het wel meosten vertellen met 7 weken, heb toen 3weken doodziek bij huis gezeten :frowning:

RA, het is zeker spannend bij jou!!!

He dames, ik ben er nog hoor, heb alleen de griep sinds een paar dagen, kom later wel weer reageren!

beterschap vlinder

Beterschap vlinder, hoop dat je gauw weer op de been bent.

vlinder beterschap:

knollie :hug:

vlinder beterschap

ra echt spannend zeg!!

ik heb nu ook donkere urine. hmmmmmmmmm ik weet niet wat ik er van moet denken :oops:

hebben jullie gisteren het schaatsen gezien, vind het zoooo zielig voor hem

Hmm ik ben heel erg benieuwd lotte!

Nee heb het schaatsen niet gezien maar m’n man vertelde het gister toen hij het nieuws nog ff zat te lezen, echt verrot voor hem.

En ja lotte ik hou het erg spannend ook hier deze keer :smiley: M’n cyclus is maximaal 32, de rest 30 of 29 dagen geweest en vandaag is al dag 34 en m’n temp blijft ook hoger :slight_smile:

ra dat klinkt echt veelbelovend!!

Hihi zou wel een geweldig verjaardagscadeau zijn! :slight_smile: Ik heb nl gister getest dus test niet eerrder weer dan vrijdag, en dan ist m’n verjaardag :slight_smile:

RA :thumbdown: :thumbup: