ik krijg weer een zwaar gevoel in mijn buik. had ik de vorige keer ook en toen was ik zw. hmmmmmmm waarom ik dat dat nu heb? geen idee.
Hmm dat heb ik dus nu ook Lotte, ik heb geen ongi krampen maar soort van zware vlinders onderin m’n buik (weet niet hoe ik het anders moet omschrijven )
ja dat gevoel heb ik dus ook en ik zit nu 3 weken na mijn mk. :think:
Hmm apart :think:
bij de vorige zwangerschap had ik voor de nod ook al een zwaar gevoel in de onderbuik en na mijn nod teste ik positief. miss geld dat voor jou ook wel
Hihi dat hoop ik dan Zou wel mooi zijn natuurlijk!
En ik hoop dat het bij jou dan ook een goed voorteken is En dat je extra vruchtbaar was nu door de MK!
ja dat hoop ik ook hihi
hoihoi,
Ja die kwaaltjes zijn wel naar, maar ach, dan weet ik in ieder geval dat het voor zover goed zit. En ik had me er gelukkig ook wel al voorbereid meer last van kwaaltjes te hebben door de maagverkleining, maar ja, het valt toch altijd tegen…
RA ik blijf duimen!!
Lotte spannend…
Squirrel, het zou wel jammer zijn, maar ach wie weet, de wondertjes zijn de wereld nog niet uit…
Liefs, Dreampje
Snel even kijken en ik zie dat RA negatief getest heeft…balen zeg…maar nog geen ongi?
Ik blijf voor je duimen :thumbup: :thumbdown:
Dreampje: Rot dat je je niet optimaal voelt, maar het is voor een goed doel nu maar hopen dat het tegen de tijd wat minder wordt!
Squirrel: Ook raar dat je misselijk en duizelig was :think: ben benieuwd!
Lotte: Fijne avond…ga je nog klussen…hihi…hier gisteren weer geklust! :mrgreen:
Verder niet veel boeiends te melden…ben moee
ons internet valt de hele tijd uit.
dus kan zijn dat ik soms niet online ben.
morgen komt de monteur
Nope mimster nog steeds geen ongi te bekennen dus dat is dan wel weer :thumbup:
Het is rustig hier vanavond.
Heb niet zo heel veel te melden, behalve dat ik zin in de vakantie heb. Nog maar 6 daagjes werken en dan lekker naar de zon!!!
RA: fijn dat er nog geen ongi gespot is
Lotte: op zich wel vreemd dat je nu al een zwaar gevoel in je buik hebt. Hopelijk is het vanwege een zwangerschap
Mimster: Goed bezig zou, hopelijk met positief resultaat.
RA: Geen bloed is moed! Hihi…is je cyclus iedere keer hetzelfde geweest?
Zeker rustig hier!
mimster gaan we tegelijk testen :lol: ? het duurt alleen nog 2 weken hihi.
@lotte82 wrote:
mimster gaan we tegelijk testen :lol: ? het duurt alleen nog 2 weken hihi.
Ja ik hoop het zo Lotte!! Het wordt nu wel eens tijd…
En het duurt nog wel effe ja…ga jij nog vaak klussen?? Ik denk morgen weer…you never know!

WM: Heerlijk hoor…nog even aftellen!!!
mimster ik ga morgen weer klussen.
Niet alleen een hoge leeftijd van de moeder maar ook die van de vader vergroot de kans op een miskraam.
In vergelijking met vaders van 25 jaar neemt het risico op een miskraam met 60 procent toe als de vader boven de 40 is. Dat blijkt uit een studie in het vakblad Obstetrics & Gynecology.
mijn man is 40
mmmm Lotte, met 40 zou hij dus net op de grens zitten. Maar jullie hebben een gezonde dochter, dus de kans op een miskraam is dan misschien wel groter, maar een gewone zwangerschap is dus ook zeker mogelijk. Houd moed!! :hug: Deze keer moet het gewoon goed gaan!
Bedankt voor de lieve woorden een paar pagina’s terug. Ik probeer er ook zo min mogelijk over na te denken.
RA jammer van die negatieve test maar wie weet, nog geen ongi dus het kan allemaal nog.
Lotte :hug:
Hey Meiden,
Even een snel berichtje van mij.
Het spijt me dat ik niet meer zo vaak op het forum te vinden ben. Ik ben erg moe en kan de puf niet vinden om na het werken nog wat te doen.
Dus meestal plof ik gelijk op de bank. Hopelijk begrijpen jullie dat?!
Vandaag de termijnecho gehad, bijzonder wat je allemaal al zien kunt.
Ik ben precies 9 weken, dus mijn berekening klopte!
Begin wel steeds meer last te krijgen van misselijkheid maar verder mag ik eigenlijk niet klagen.
Ik ga weer richting de bank en lekker dromen over ons kindje.
Fijne avond nog allemaal.
Misschien kom ik morgen middag nog even op het forum.
Liefs mij.
Beate: fijn dat de echo goed was en dat het behalve de vermoeidheid goed met je gaat. veel bankplezier!