Augustus & september 2009 Reageren in nieuwe deeltje aub

@Geneva wrote:

Waarom ik denk dat het niet gelukt is? Aan het klussen kan het niet liggen maar heb gewoon zo een gevoel dat het heel lang gaat duren. En de vraag of we wel zwanger kunnen raken blijft heel erg in mijn hoofd hangen.

Dat herken ik heel erg. Hoewel je weet dat het even kan duren voordat je zwanger bent, wordt je met elke ronde onzekerder. je vraagt je af of het wel gaat lukken.

Tja een gevoel dat het niet gaat lukken, krijg je niet makkelijk weg.

Je geeft aan dat het niet aan het klussen ligt. Probeer om je je er niet teveel zorgen over te maken. (door eraan te denken dat het heel normaal is, dat er meerdere mensen in dit topic nog niet zwanger zijn enz. enz.)

ojee buikpijn en diarree.

jij Lotte?

oeps geen buikgriep toch

dat klinkt inderdaad als buikgriep. volgens mij heerst die behoorlijk.

@ Lotte: zijn er in d.oetinchem nog leuke dingen voor kinderen te doen.

moeten we donderdag heen, als daar in de buurt iets leuks is willen we nadat ik bij mn therapeute ben geweest daar even iets gaan doen.

dames… geniet ervan… al moet ik zeggendat ik ook onzeker was en dat dat gewoon normaal is…en die kwaaltjes … ik hado ok niets he knollie en morgen ben ik 16 weken onderweg…

mm… nou verder gewerkt vandaag en onwijs moe dus sniek er weer tussenuit…

als je t leuk vind kan je mn kinderwagen in het sf bewonderen :wink:

Helaas kan ik jullie niet beamen, genoeg kwaaltjes hier…

Lotte, als je buikgriep hebt, beterschap!!

RA, ik ga duimen dat er morgen geen ongi is en dat als ik morgen rond 7 uur op het werk kijk er misschien wel goed nieuws staat hier…en anders zie ik het hopelijk in de loop van de dag op het werk ff… Ik duim!!!

Ga hier nog ff relaxen met manlief die net binnen is en dan lekker snurken…

Trusten alvast allemaal!!

Liefs Dreampje

Even heel kort, ben net uit mijn werk en moe :zzz: :zzz:

Zusje ik duim voor jullie!! :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbup: :thumbdown: :pray: :-* :-*

Groetjes dames, slaap lekker allemaal :slight_smile: :wink:

ra, nog steeds niks?

RA: is er al nieuws. Ik :pray: op goed nieuws!!

RA, en, en, en?

:pray:

Hihi nieuwsgierig zijn jullie zeg :stuck_out_tongue:

Maarrem helaas test was negatief, maar ongi is er ook nog niet en m’n temp was wel nog steeds wat hoger…

Heb nu wel zoiets van nou laat of die ongi maar komen of een positieve test maar dit werkt op je zenuwen :smiley:

RA: Jammer van de negatieve test. Kan me je gevoel voorstellen, je wilt gewoon duidelijkheid. Succes met deze slopende wacht daagjes. Heb je al een eventuele nieuwe testdatum in gedachten?

Jammer van die negatieve test RA, maar er is nog hoop!

dreampje wat balen dat je veel last van kwaaltjes hebt maar het is ook wel weer positief. je lichaam is ook hard aan het werk.

RA, wat jammer van die negatieve test. maar wel apart dat die temp nog hoog is dus het kan nog he?

knollie wat er hier in doetinchem te doen is? er is wel in drempt een leuke binnenspeelplaats. dat is hier vlakbij en je kunt wel gaan googlen naar het adres en dan kun je het op de navigatie invoeren. het heet alles4kidz is echt heel leuk. ik ben er ook al een paar keer geweest.

squirrel heb jij al een voorgevoel of kwaaltjes? wanneer ga je testen?

ik had gisteravond geen internet maar nu wel weer :lol: abigail is op de peuterspeelzaal dus heb ff tijd hahaha. vanavond ga ik nog ff naar mijn schoonzus en nichtje voor hun verjaardag. ze hadden het al gevierd maar toen kon ik niet.

Heb nog geen nieuwe testdatum in gedachten, ik wacht het eerst maar eens rustig af. (Voor zover dat kan haha :smiley: ) Ik verwacht dat ik gewoon ongesteld ga worden maar als het nou echt nog weer een aantal dagen duurt tja dan maar weer eens kijken.

@lotte82 wrote:

squirrel heb jij al een voorgevoel of kwaaltjes? wanneer ga je testen?

Vage kwaaltjes genoeg! Maar ik heb de afgelopen rondes al vanalles gehad: duizelig, misselijk, steken en krampjes... en steeds niet raak :( Mijn ei is natuurlijk ook nog geen week geleden geweest.... maar aangezien ons klussen ook niet echt optimaal was, denk ik dat de kans errug klein is dat het deze ronde raak is. Ik wil eigenlijk niet eerder dan zaterdag testen...mochten de :twisted: :twisted: er dan nog niet zijn.

RA; Jammer van de negatieve test! Hopelijk blijft de ongi weg en test je later alsnog positief...heb je nog steeds kwaaltjes?

Verder ff geen puf om te reageren... Ben de hele nacht met Luuk in de weer geweest... :zzz: :zzz:

Hmm wilde Luuk niet slapen?

Heb niet heel veel kwaaltjes ofzo, vanmorgen was ik weer wat misselijk toen ik nog niet had gegeten, verder beetje raar gevoel onderin, niet echt ongi krampen maar het rommelt een beetje. Verder nergens last van.

Die is snotverkouden en moest steeds hoesten waardoor hij weer wakker werd… Toen was-ie op een gegeven moment zo moe dat hij alleen nog maar huilen kon…zo sneu. Niets hielp…bij ons in bed, in de box, voor de tv… Aleen maar rondlopen met hem op de arm (9 kilo gaat er op een gegeven moment wel inwegen!) Van 3 tot 6 heeft hij beetje geslapen en van half 8 tot half 10…toen werd-ie eindelijk weer vrolijk wakker!

Hmm, misselijk en rommelende buik kunnen kwaaltjes zijn he? Maar ja…

Ik heb zaterdag een paar uur veel rugpijn gehad, misselijk en duizelig. De duizeligheid is tot zondagochtend gebleven en daarna eigenlijk niets meer… Geen idee wat dat is geweest!

Ahh das wel zielig,hopen dat hij vannacht weer wat beter slaapt, en jij dus ook :wink: