Gelukkig heb ik dat in mijn hoofd… …ben naar vakanties aan het kijken!
Hebben jullie al iets geboekt of op het oog?
Doe mij dan ook een beetje zon Penelope! Want het is triest weer.
Ik mocht vandaag van mijzelf pas de computer opstarten als ik gezogen had. Helaas neemt manlief het niet zo nauw met de kattenbakken en hadden ze hun drolletje ervoor gedaan. :evil:
Wij hebben overigens ook al namen :oops: Maar het verandert ook nog wel…
Ik ben helemaal op dit moment kwijt wat er geschreven is.
RA, ben nieuwsgierig aan het worden. Maar kan me je wachten voorstellen. Hier hebben we ook voorgenomen om deze ronde pas op dag 33 (na de langste dag van mijn cyclus) te gaan testen.
Teig, jammer van de ongi.
Lotte, het moet toch wel goed komen…
Prissie, long time no see. Hoe gaat het met je?
Weet je al wat je krijgt, jongen of meisje? Of wil je het als verrassing houden of geheim?
goedemiddag, ben onverwacht vrij :dance:
maar wat een pet weer.
wij weten ook nog echt geen naam.
Dus dames als jullie leuke namen weten bij Y.ouri en T.ara! dan hoor ik het graag.
wat hebben julie veel geklets, ik ga niet per persoon beantwoorden nu, ga even typen wat me is blijven hangen.
RA je maakt het spannend.
Lotte: lekker veel geklust dus en vanavond weer zet hem op! :lol:
verder ben ik nog steeds erg onzeker, aangezien ik nog steeds niet echt kwaaltjes heb. ik dank dat dat pas weggaat als ik de echo heb gehad.
misschien ga ik wel vragen of ik hem gelijk met het intake gesprek mag.
Heerlijk knollie, ff lekker middagje voor jezelf!
Ik heb eigenlijk van m’n werk zo weinig te doen (werk altijd thuis) dat ik er ook maar mee gestopt ben voor vandaag. Zometeen ff een krant kopen, ben bezig met andere baan zoeken (alweer), morgen komt m’n arbeidsdeskundige weer langs dus moest ff vacatures en artikelen uit de krant vissen die me aanspraken.
ja idd je had net een nieuwe baan toch?
waarom ga je weer veranderen? of wil je dat niet kwijt?
Ja klopt sinds 1 januari officieel(in december al wel gewerkt). Maar het is zo onwijs rustig, en als ik ergens niet tegen kan is dat het wel. Ik wil graag werken en lekker beetje verder leren ondertussen enzo. Maar ja dat gaat hier dus gewoon niet.
Dus ik ga lekker opzoek naar iets nieuws waar dat wel kan, en toch ook maar weer ergens met collega’s, want thuiswerken is best lekker maar ook wel erg ongezellig.
knollie ik kan me die onzekerheid wel voorstellen. je kunt het altijd vragen bij het intake.
Knollie, Als je je er zo onzeker over voelt zou ik dat zeker vragen.
Knollie lekker dat je ook vrij bent!!
Ik hoop dat je gelijk een echo krijgt…het lijkt me rot om in onzekerheid te zitten!
RA: Jammer dat je het niet helemaal naar je zin hebt! Ik hoop dat er snel weer wat anders voor je komt!
ik hoop zo dat die theorie klopt van extra vruchtbaar na mk :lol:
ja en dat klussen bij jullie van de laatste dagen is ook niet mis
heb jij de vorige maand minder geklust dan hahhaha.
ja maar 2x
welke dagen van de cyclus dan?
ff terug zoeken in de kalender
sjoef*
dag 14 en 16
in principe is dat ook wel voldoende als je een regelmatige cyclus hebt. maar omdat ik niet weet hoe mijn cycus loopt wil ik elke kans benutten.
Teig jammer van je ongi.
RA, spannend!!!
Knollie, kan me best voorstellen dat je onzeker bent. Weet ook niet zo goed wat te zeggen, hoop voor je dat je snel een echo krijgt.
Waarom ik denk dat het niet gelukt is? Aan het klussen kan het niet liggen maar heb gewoon zo een gevoel dat het heel lang gaat duren. En de vraag of we wel zwanger kunnen raken blijft heel erg in mijn hoofd hangen.
Geneva: :hug: , maar ik ken het gevoel hoor. hier net zo
RA: vergelijken met je moeder heeft niet zo heel veel zin volgens mij. mijn moeder heeft er 4 jaar over gedaan om mij te krijgen, mijn zus was 2x binnen 3 maanden zwanger. Hopelijk mag je morgen gaan testen en dan hopen we natuurlijk op een positief resultaat.
Knollie: dat is goed getimed hoor, gaaf dat het dan ook ng gewoon gelukt is.
Lotte: je bent goed bezig qua klussen, ik dat het het juist resultaat oplevert.