Teig: Balen van je ongi zeg!
RA: Al een ongi gespot??
Dreampje: wow, jullie zijn snel zeg met de namen. Wij hebben er echt heeeel lang over gedaan. Vooral een jongensnaam vonden we erg moeilijk, mochten we ooit nog een jongetje erbij krijgen…hebben we echt een probleem. En…we zijn er achter gekomen dat ‘onze’ meisjesnaam al in J. z’n familie voorkomt, moeten we dus ook een andere voor verzinnen… :?
Vanmiddag met zoonlief naar t CB. Hij moet eigenlijk z’n prikjes maar is snotverkouden (tandje op komst!) dus weet niet of ze 't dan wel doen…
RA, wat zou je uitgerekende datum zijn, zou je dan een november mama zijn?
Ben wel heel benieuwd eigenlijk nu hoor, had gister ook aan m’n moeder gevraagd hoe het bij haar zat met de zwangerschappen enz. Die had dus ook een temp die hoger bleef en misselijk voor ze uberhaubt ongesteld moest worden. Dat heb ik nu ook. Gister was m’n temp wat gezakt maar nu zat ie weer op 37 gr. (normaal zit ie bij mij als ie laag is rond 36,4/36,6).
Als ik nu zwanger zou zijn dan ben ik 31 oktober uitgerekend penelope, dus nog net op de valreep dan een oktober mama
ra spannend man. dat jij het vol kan houden om nog niet te testen. pffffffffff ik had er allang 1 gedaan hahahha.
Je kunt op FF ook al die temp schema’s van anderen bekijken he
Een 4e oktober mama dus nog misschien
Haha, ik zou ook allang (!) getest hebben :mrgreen:
Haha ik ben wel heeel nieuwsgierig maar m’n man wil erbij zijn!
En doordat ik zelf het gevoel heb dat ik ongesteld moet worden ben ik toch bang dat het een teleurstelling zou worden, dus ik wacht liever even
Bij mij was die teleurstelling hetzelfde, of ik nou een neg test had of bloed zag. Leuk dat je man erbij wil zijn, maar nu moeten we wachten tot vanavond? :shock: Of test je morgen?
ga je morgen testen dan?
Haha jullie zijn bijna net zo nieuwsgierig als ik! Maar nee als er nog geen bloed te zien is dan ga ik morgen testen
ik :thumbup: voor je.
Spannend
ik heb op dag 12 15 17 en 19 geklust. ik hoop met resultaat. vanavond nog ff een keer hihi.
ik heb een haarstukje besteld. spiraalkrullen. ben benieuwd hoe het staat.
Nou dan kan het daar niet aan liggen Lotte
RA; je houdt het erg spannend… :thumbup: ben ook erg benieuwd hoor!
Lotte; Jij bent ook goed bezig…ik ga mijn man vanavind maar weer verleiden…probeer het nu om de dag te doen! :mrgreen:
Teig; Wat jammer van je ongi zeg…nou op naar de volgende ronde dan maar!!
Er is weer veel geschreven weet even niet meer wat allemaal…oja er was nog iemand met een jeans kinderwagen…dat vind ik ook zo cool!!
Maarja eerst maar eens zwanger raken :o
@Vlinder83 wrote:
Mimster, voel je je eisprong wel aankomen aan andere dingen? Of is het klussen echt helemaal op de gok?
Ik heb een aantal keren een weeig gevoel gevoeld tijdens (wat ik dacht) mijn eisprong..ook een paar keer rekbslijm...maar niet altijd! Ook heb ik nu geloof ik 2 keer een beetje bloedverlies gehad (ook tijdens mijn uitgerekende data waar ik vermoedelijk mijn ei had)..maarja het is toch allemaal een beetje gissen wanneer! Ik zeg iedere keer misschien ga ik volgende ronde maar testen doen...ik denk dat ik dat na deze ronde ECHT ga doen, mocht ik natuurlijk niet zwanger zijn :wink: dan heb ik het in ieder geval vanaf ongeveer oktober zelf geprobeerd!
Het is stil hier…ik ben lekker vrij nog vandaag!
Zit lekker op de bank met mijn laptoppie, een lekker kopje thee en heb net 3 stroopwafels op :oops: isniegoe :shock:
@Mimster wrote:
Het is stil hier…ik ben lekker vrij nog vandaag!
Zit lekker op de bank met mijn laptoppie, een lekker kopje thee en heb net 3 stroopwafels op :oops: isniegoe :shock:
Ik heb net een zak met feestspekjes gevonden. Ook niet goed! :oops:
snoepkonten!! nou ja ik kan er ook wat van hoor :oops:
Hihi!!
Het is hier echt regenachtig…bleeh echt een sombere dag!
Blijf lekker binnen hier!
Ik hou wel van zulke dagen, vooral als je de zon in je hoofd hebt 8)