Augustus & september 2009 Reageren in nieuwe deeltje aub

@ Dreampje, die pijn en kortademigheid, had ik ook al voordat ik zwanger was.

heb de laatste tijd veel nek en bovenrug klachten en dan voelde ik echt dat dat de spieren waren, maar dit voelt anders

Jullie weten de namen mooi op tijd.

wij wisten het toen pas bij bij 30 weken.

We hebben nu ook geen idee wat voor namen we willen

Hier ff gauw, nog geen ongi gezien, maar al wel de ongi krampen en m’n temp was vanochtend alweer 0,2 gezakt :S Vermoed dat ie er dus morgen wel zal zijn…

oooo, dat zou wel balen zijn RA…

Hmm ja heb er eigenlijk ook best flink de balen van eigenlijk :frowning:

ja dat snap ik maar al te goed, maar het is nog niet zover dus tot die tijd moet je toch moed blijven houden hoor, ik blijf :pray: :pray: en :thumbup: :thumbdown: voor je!!!

:slight_smile: Lief van je, thanks!

nou ik gun het anders iedereen hoor :slight_smile: (om net zo misselijk als ik te zijn…hahahahaha)…;):wink:

Haha das wel aardig:D maar die misselijkheid is dan weer wat minder :smiley: :wink: Die mag je daar houden :stuck_out_tongue: :wink: Hihi nee hoor hoop voor jou dat je van de misselijkheid snel af bent. Hoe voel je je verder?

dreampje hoe extreem is de misselijkheid dan?

hahaha, ach ja die misselijkheid hoort erbij denk ik dan maar, verder voel ik me wel redelijk hoor, voel af en toe wat pijntjes in de onderbuik, merk soms wel dat m’n heupen/bekken aan het veranderen is, en ben vaak 's avonds snel moe, nu gelukkig nog niet zo heel erg, heb soms wat meer last van maagzuur, maar mij hoor je niet klagen hoor, ik wilde dit erg graag dus neem ik dit alles voor lief.

Lotte, die misselijkheid is eigenlijk heel de dag door wel een beetje aanwezig maar als ik wat gegeten heb, komt het toch wel opzetten, en doordat ik die maagverkleining heb moest ik normaal al opletten dat ik niet teveel at zodat ik niet ging overgeven, en nu moet ik daar net iets meer op letten, heb door de zs gelukkig nog maar 2 keer echt hoeven overgeven, er zit echt verschil tussen overgeven door teveel eten en dit niet aankunnen in de maag of overgeven door de zs.

Hoop dat het een beetje duidelijk overkomt.

pff, dreampje, wat lekker dat jullie in elk geval ene uitgangspunt hebben voor de namen…

Bij Anna wisten we tot 8 weken voor het eind geen meisjesnaam… Hadden we al in gedachten voor Anna :wink:

maar ja, de leukste meisjes en jongensnaam hebben we nu al gegeven… het gaat lastig worden denk ik

RA, dat klinkt teleurstellend… ik hoop dat je er helemaal naast zit!!!

ra ik hooop ook dat je ernaast zit!!

voor jou nog maar 4 dagen :thumbup:

Na een druk weekend ben ik er weer (verjaardagen ver weg, logees enz.)

Helaas gaan wij ook weer voor de volgende ronde. Vrijdag waren de :evil: :evil: er helaas. Mijn nieuwe NOD is 18 maart.

Ik heb tijdens het weekend wel op mijn telefoon mee kunnen lezen, maar reageren lukte helaas niet. Ik had op google al gevonden om wie het ging en ik ben het helemaal eens met jullie reacties.

En natuurlijk heb ik ook de rest gelezen.

• Vlinder en Penelope: Jullie verontschuldigen jullie dat een aantal mensen zich ten onrechte aangesproken voelden. Dat vind ik niet nodig! Alleen vond ik het donderdag wel belangrijk om te laten weten dat ik die gevoelens had. Ik begrijp natuurlijk dat jullie op deze manier gereageerd hebben. Bedankt voor jullie oplettendheid.
  • Tigru: Wat een moelijke beslissing of je wil emigreren of niet.Ik zou het persoonlijk niet kunnen, maar ben ook iemand die liever het onbekende uit de weg gaat.
  • Squirrel: Alvast succes met je sollicitatie woensdag.
  • RA: ook al ben je zelf niet zo positief, ik duim heel hard voor je (hoop dat het helpt)
  • Geneva: Je zegt dat je niet denkt dat het raak is. Hoezo? denk je dat je op het verkeerde tijdstip geklust hebt?
  • Knollie: Hoe is het met je onzekerheid? Voel je je al wat beter?
  • Dreampje: Zo jullie zijn snel met namen! Wel fijn dat je er al uit bent. (Wij hebben al jaren geleden een meisjesnaam bedacht, maar ik denk dat die jongensnaam lastiger wordt (ik hoop dat ik er snel heel erg hard over na moet gaan denken)

Iedereen die ik niet persoonlijk genoemd heb: :dance: :dance: :dance: (wilde eigenlijk naar jullie zwaaien, maar ik kon geen zwaaiende smiley vinden)

Zo… Ik zit weer klaar voor het schaatsen! Kom maar op met die medailles

En, RA, hoe gaat het nou?

Balen Teig, ik zal het aanpassen in de lijst.

Volgens mij heb ik mij niet verontschuldigd daarvoor, vond ik namelijk ook niet nodig :oops: Ik vind het wel jammer hoor, dat de verkeerde mensen zich aangesproken voelden, maar ik denk dat ik (als ik niet had geweten om wie het ging) me niet aangesproken zou hebben gevoeld, ik ben eerlijk. En niet onzeker :wink:

Dreampje, leuk dat jullie de namen al hebben. Wij waren daar 3 x ook erg snel mee. Zo leuk, dat als je weet wat het wordt dat je het kindje alvast bij de naam kan noemen :inlove:

Tigru, jouw situatie lijkt wel wat op die van mij, wat betreft emigreren. Al gaat het bij ons dan niet om een ‘willekeurig’ land maar het thuisland van mijn man (nee, ik zeg niet welke ivm de privacy) en dat ligt niet in Europa dus dat wordt sowieso een hele stap.

Wij hadden bij ons dochtertje ook al de maisjesnaam en jongensnaam al voor ik zwanger was, maar opeens vond ik de jongensnaam verschrikkelijk, omdat die zo verschrikkelijk was als je 'm afkortte.

NNu hadden we toen ik net zwanger was wel een meisjesnaam, maar het word een jongen en ik vind de jongensnaam zó moeilijk.

Het mag van mij niet beginnen met een E, B, R of D.

En niet lelijk zijn als je 'm afkort,

en hij moet wel redelijk “nederlands” zijn, maar wel een beetje apart.

Nu hebben we wel een beetje een naam op het oog, maar dat is wel een behoorlijk populaire naam, en dan is het straks in de klas; wie van de drie bedoel je?

Mijn man heeft bij die naam ook niet echt het idee van wow!

moeilijk moeilijk.

RA: hopelijk geen ongi. hoe was je temp vanmorgen?

Teig: Balen van de ongi. :hug: voor jou!!

Ik heb nog geen ongi gezien en m’n temp was weer 37 (hoger dus) maar ik was wel wat later met tempen vandaag…

We houden het dus nog ff spannend :smiley:

squirrel: succes met je sollicitatie woensdag.

RA: hoe is het met je temp? ik blijf duimen hoor en ik hoop dat je morgen alsnog een positieve test hebt!!

Geneva: denk je dat het niet raak is? waar is dat op gebasseerd? ik hoop dat jet het fout hebt hihi.

Knollie: hoe voel je je? succes met 2 lange dagen werken!!

Dreampje: wat hebben jullie al snel de namen zeg. leuk hoor!! de naam van mijn zoon had ik pas met 36 weken :oops: en van mijn dochter al voor de zwangerschap hihi.

zo de vlag hangt weer uit :oops: want mijn zoon is weer naar school hihi. morgen moet mijn dochter weer naar de peuterspeelzaal. vandaag ff aan de poets!! ik heb gister al wel de ramen gelapt dus dat scheelt alweer.