Spannend RA!
Penelope, denk dat je daar goed aan hebt gedaan. Naar mijn idee zit er ook niemand meer op te wachten.
goedemorgen dames…
mm… fietje… voel me niet echt aangesproken snap dat als er veel word gepraatje mensen vergeet ofzo… heb ik ook af en toe hoor…
Lotte fijn dat je weer vol gas kan klussen!!
Knollie… kwaaltjes… ik ben daardoor de eerste 12 weken ook enorm onzeker geweest!! nu heb ik nog steeds geen kwaaltjes maar voel me wel veel sterker door de echo en de goede test resultaten… dus je moet nog even volhouden misschien dat jij t dan ook hebt dat je je wat zekerder gaat voelen… het lichaam is toch een onzekere factor… :S
ben tapas aan maken… en vanaaf visite mijn schoonouders en ouders dus zo nog even huisje aan kant maken wel zo fijn… moet ook weer de hele week werken!!
Geneve hoest met jou??
Beate… leef jij ook nog?? Hoest met je zwangerschap gaat t allemaal beetje…
Spannend Ra dat je NOD eraan zit tekomen en nog geen tekenen… heb je altijd zelfde cyclus of verschilt dit??
Tigru… hoest nu met je?? Kom je er een beetje uit wat betreft de info over emigreren e.d
Vlinder: Ik vind het juist goed van je :thumbup: en Penelope…ik denk dat dat een heel goed idee is van dat lijstje
Knollie: Ik hoop dat de weekjes snel vooruit gaan voor je…
Dijo: Heerlijk tapas…vind ik altijd gezellig al die kleine hapjes!!
Fietje: Maakt toch niet uit…de belangrijke dingen blijven meestal wel hangen…het is gewoon soms erg druk hier
Geneva hoe is het bij jou?? Al aant klussen?
RA: het wordt steeds spannender bij jou…nog steeeds een hoge temp??
Dreampje: lekker dat je effe op de motor weg gaat…ja nu kan het nog fijne dag!!
Lotte: Jij bent ook al druk zeker??? :lol:
Hier is het klusseizoen ook begonnen…ik hoop dat ik een langere cyclus heb, anders heb ik hem misschien wel al gemist (bij 28 dgn), maar wilde niet nog eerder beginnen anders piek ik te vroeg…
mm… mimster… dat is idd. vervelend van het lichaam… maar ja… misschien piek je wel precies goed…
Deampie idd. have fun!!
Ja het is altijd even afwachten…omdat ik natuurlijk een paar verschillende cyclussen heb…ik hou nu gemiddeld 35 dgn aan!
Vorige keer dacht ik er aan om misschien toch ovulatie testen te kopen…maar ik ben gewoon te laks daarin en dan denk ik weer ach het komt vast wel goed…en ik wil het liever nog zo proberen…ik weet niet hoe dat komt!
penelope goed van je hoor :thumbup: dat je suzy van het lijstje hebt gehaald. ik denk dat er idd niemand op zit te wachten dat ze nog op het lijstje staat.
Knollie: woei nog een paar weekjes en dan de echo :thumbup:
Dijo: lekker tapas. gezellig ook dat je schoonouders en ouders ook komen.
Geneva hoe is het met jou? ben je al druk bezig met klussen? go geneva go geneva hihi.
RA: spannend voor jou zeg!! ik hoop dat je dinsdag niet ongi bent en gewoon een positieve test in handen krijgt :thumbup: het klinkt iig wel veelbelovend!!
Dreampje: lekker hoor ff weg op de motor. geniet ervan nu het nog kan!!mimster lekker aan de klus? hier is het klusseizoen ook geopend. wel leuk dat we gelijk op gaan he?
teig ik begin me een beetje zorgen te maken. alles wel goed met je?
ik heb ff een berichtje geplaatst bij zwanger worden na het verlies van een engel want daar schrijft suzy ook mee. ik wil daar niet mee zeggen dat het verhaal van gabor niet waar is hoor want dat weet ik natuurlijk niet. maar ik vind dat topic erg gevoelig dus vond ik dat die meiden wel het recht hebben om te weten hoe suzy in mekaar steekt. daarna mogen de meiden natuurlijk zelf een conclusie trekken. maar ik wou het daar wel ff kwijt!! hier verder een rustig dagje. nou ja rustig er moet vandaag nog wel ff geklust worden hihi. want gister had ik de puf niet meer en ik zit nu rond de eisprong. dus ik hoop dat ik nog op tijd ben
Fietje, soms gaat het me hier ook te snel hoor! En meestal reageer ik uit mijn hoofd ipv met een scherm ernaast, dus ik vergeet ook wel eens op mensen te reageren :oops: .
Knollie, deze zwangerschap is ook heel anders dan mijn eerste, dus ik was ook ontzettend onzeker. Wanneer heb je de eerste echo?
Lotte, ik kreeg nav jouw bericht bij die mama’s nog een pb, iemand vroeg waar ze ons topic kon vinden, dus ik heb er nog even een link bijgezet . Fijn dat je er weer voor gaat! Hoop dat je weer zo snel zwanger mag zijn en dat het deze keer gewoon goed gaat!
Mimster, voel je je eisprong wel aankomen aan andere dingen? Of is het klussen echt helemaal op de gok?
RA, knap dat je het testen nog tot dinsdag vol kunt houden. Wat dat betreft was ik heel erg nieuwsgiering, 4 dagen voor mijn nog begon ik al met testen.
Nou ik ga een kopje thee maken en dan lekker op de bank lezen, heb een leuk boek gekregen: ‘krijg nou tieten’ van Claudia de Breij. Lig soms helemaal dubbel van het lachen
Vlinder, heb me voorgenomen dat boek te lezen zodra ik zwanger ben.
Lotte, goed dat je het geplaatst hebt, iedereen heeft recht op de waarheid immers. En klusze
Mimster, hoop dat je er goed op tijd bij bent
RA, blijf benieuwd en duim voor je!
Teig, ben ook benieuwd hoe het bij jou is…
Penelope, goed dat je haar van het lijstje hebt gehaald…
Dijo, tapas is zalig! Ik maak dat ook ontzettend graag zelf. Ik gruwel van koken, maar tapas maken is zo leuk (ondanks dat je ontzettend lang in de keuken staat).
Hier is de ongi voorbij (gister al) en is er nu bruinverlies jak. Wilde vannacht schaatsen kijken, maar ben met de laptop op schoot in bed in slaap gevallen :oops:. Kon nog net de bloemenceremonie zien.
We gaan vanmiddag bij mijn schoonouders langs, zij hebben een huis in Zweden en plannen gehad om te emigreren. Die plannen liggen er nu voor als mijn schoonvader met pensioen is. Om gedeeltelijk te emigreren. Een kijken wat zij zeggen. Behalve dat ze schrikken… We zijn heel veel aan het lezen momenteel. Maar ook België hebben we nog in de optie liggen… We weten het echt niet.
Sowieso wil ik hier weg! Het is bijna 2 uur in de middag en we hebben zoveel overlast, dat het hier soms wel een studentenhuis lijkt!
Nog even voor de volledigheid, op een ander topic waar Suzy mee schrijft heeft ze wat foto’s van Gabor geplaatst (niet kijken als je een zwakke maag hebt) en ook delen van het obductierapport. Uit dat rapport, als ik het goed begrijp, blijkt dat ze 14 weken en 2 dagen zwanger was toen ze de zwangerschap afbrak. Dat betekent dan dat ze inderdaad rond 16 oktober positief heeft getest. Ze heeft blijkbaar ook tegen mensen gezegd dat Gabor er één van een drieling was, maar dat lijkt mij dan weer niet waar.
Misschien dat we het nu makkelijker kunnen afsluiten?
Haha, Lotte! We doen ons best maar toch ben ik bang dat het deze maand gewoon weer niet raak is. Vraag me niet waarom. Voor jou dus ook spannend nu rond de eisprong.
Buiten dat gaat het goed. Heerlijk weekend gehad. Gisteren film gekeken thuis en vandaag even lekker uitgewaaid en de hond lekker gek laten doen.
Nu heerlijk thuis op de bank hangen.
Dijo druk bezig dus.
Dus Mimster ook al weer druk aan het klussen
Vlinder ik heb ook gehoord dat dat een erg leuk boek is.
Tigru voor jou dus ook weer een drukke dag qua denken en vertellen aan je schoonouders.
ik heb net geklust hihi want damon is nog bij zijn vader en abigail ligt in bed hihi.
You go girl hahaha
Whaha, goed zo Lotte!
woeiiiiiiiiiiiiii tja als je kids hebt moet je iets meer plannen he? ook als dat betekent dat je het overdag moet doen hihi.
Lotte; Ik zeg goed bezig
Had je nog wat leuks gescoord in de stad?
Ra: Spannend dus nog steeds. op geen ongi
Dreampje: lekker met z’n drietjes op de bank gezeten gisteravond?
Dijo: stoer zo’n jeanswagen. Ik ben al een tijdje verliefd op de mura 4, maar ja heb nog niet echt een reden om aan te schaffen
Was het tapas etentje geslaagd?
Knollie: Nog lekker ge-wii-t? Goed dat je niet weg gaat hoor, maar vergeet dat Suzy hier mogelijk meeleest, dat zal ze vast doen,maar dat kan je buurman ook, want voor dit topic hoef je niet aangelogd te zijn.
Penelope: goed idee om suzy van het lijstje af te halen.
Tigru: dus duitsland moet het land van jullie toekomst worden. Onthoud wel dat de huizen daar goedkoop zijn, maar zeker ook de lonen. Succes met de beslissing.
Mimster: veel klusplezier hoor!
Vlinder: lijkt me een leuk boek, even onthouden.
we hebben vandaag de hele dag gezwommen met de kids.
lees vanavond even terug.
Ik weet trouwens nog niet wanneer ik mn echo heb
@ Dijo: Tapas mmmmmmmmmmmm
@ Mimster: klus ze
@ Vlinder: ik weet mn eerste echo nog niet, moet 8 mrt naar de vk.
@ Tigru: spannend emigratie plannen. vanuit hier vertrekken ook veel mensen naar duitsland, omdat dat veel goekoper wonen is.
@ Geneva: fijn dat je een lekker weekend hebt gehad.
@ Lotte: go girl go girl :dance:
morgen en dinsdag weer 2 lange dagen werken.
Merk nu dat ik dan savond heel moe ben.
wil ook nog even naar de ha, als ik in bed lig, heb ik namelijk een drukken gevoel tussen de schouderbladen. ook ben ik soms kortademig. Maar ik ben NOOIT verkouden. dus wil eigenlijk wel even weten waar het vandaan komt. Kan ik ook gelijk ff melden dat ik zwanger ben.
Even heel snel, zijn 24 aan het kijken…
Zijn bij schoonouders geweest en we rijden 11 maart eens naar Duitsland toe (met schoonouders, waarvan schoonpa vroeg of hij misschien mee mocht). We denken er echt steeds serieuzer over na. We moeten gewoon een hoop uitzoeken.
En WM, dat klopt, van de lonen, maar mijn man blijft toch in Nederland werken en ik voorlopig ook.
En wat is je gevoel er bij Tigru, tot nu toe?
Hoihoi,
Ja wij hebben gisterenavond heerlijk op de bank gezeten, en vandaag zijn we inderdaad ook nog even op de motor weggeweest, het ging alleen helaas halverwege regenen, dus zijn we maar weer richting huis gegaan, veel langer hadden we ook niet moeten rijden, want ik merkte wel dat mijn buikkie al wat in de weg zit, dus heel lang zal ik niet meer mee kunnen rijden.
Tigru, fijn dat jullie kunnen gaan kijken daar.
Djio, hoop dat alles gesmaakt heeft.
Mimster, klus ze, en wel raak schieten he?
Lotte, ook voor jou lekker klussen en raak schieten
Knollie, ik merk ook dat ik 's avonds sneller moe ben en maar wat graag naar bed wil, en volgens mij heb ik weleens ergens gelezen, maar weet het niet zeker, dat die pijn en kortademigheid bij de zw horen.
Wm, Dat boek is een heeeel erg leuk boek, je moet je voorstellen dat je man zw is en dat omschrijft, zo heb ik het een beetje ervaren, maar zeker de moeite waard, heb ook van de week de geboorte van een moeder gelezen van Daphne Deckers en die is ook wel leuk hier en daar.
Penelope, ik denk dat dat inderdaad wijs is.
Naast het rijden vandaag hebben we de namen al gekozen, we waren er snel uit eigenlijk, manlief wil niet weten wat het wordt, en daar ga ik in mee, dus we hebben beide namen voor nu geprikt, en ik hoop dat we daar niet meer over na hoeven te denken, hoewel het nog best wel zou kunnen veranderen hoor, maar voor nu hebben we in ieder geval wat we nu erg leuk vinden.
Fijne avond allemaal en voor degenen die morgen werken moeten, werkze!!
Liefs, Dreampje