Augustus & september 2009 Reageren in nieuwe deeltje aub

He meiden, om nog even terug te komen op het hele gebeuren omtrent Suzy. Zoals Fietje ook al schreef, het was echt niet de bedoeling dat anderen zich hierdoor onzeker gingen voelen, sorry voor de verwarring. Ik had het liever gezien dat het via het beheer gegaan was, maar daar lag het al een paar weken. Intussen kon Suzy nog steeds haar gang gaan hier en na die opmerking van haar over die drieling had ik echt zoiets dan wordt het nu maar tijd om het in de openbaarheid te gooien.

Mimster, je vroeg hoe lang we het al weten. Na de geboorte van Gabor begonnen mij een aantal dingen op te vallen, haar verhalen klopten gewoon niet. Ik ben toen op google gaan kijken en kwam die sites tegen waarin genoemd werd dat zij dus verzonnen heeft dat ze een kind met leukemie had. Dit heb ik aan Penelope laten zien en samen hebben we nog meer dingen over haar gevonden ( wat niet eens moeilijk te vinden was ).

Knollie, ik hoop niet dat je weg gaat hierom, zou jammer zijn. En als ze hier wel blijft schrijven, dan denk ik niet dat ze nog veel reactie zal krijgen van ons allemaal?

Ik hoop dat we nog een hele tijd met elkaar kunnen schrijven, het is toch wel een gezellig clubje zo. En ik leef met iedereen van jullie mee, in de hoop dat we straks allemaal zwanger mogen zijn en lekker over baby’s kunnen kletsen. Ik ben zelf ook niet de meest open persoon, juist omdat ik weet dat er op forums altijd mensen te vinden zijn die andere bedoelingen hebben.

Oke en dan nu even kijken of ik nog uit mijn hoofd weet wat er geschreven is :wink: .

Tigru, kan me voorstellen dat je dit hele gebeuren met het kabinet op de voet volgt, het gaat toch om het werk van je man en dat is heel belangrijk.

Emigreren, wij hebben het er ook wel eens over gehad. Misschien als de kinderen ouder zijn dat we dat gaan doen. Maar dan zou ik wel graag naar een heel ander lang willen, naar Australie ofzo. Als je hier verder niet heel veel hebt wat je bindt en je zou het in Duitsland beter kunnen krijgen, waarom dan niet. Als je straks een gezinnetje hebt is de buitenwereld toch minder belangrijk is mijn ervaring ( of het nou aan mijn vrienden ligt of niet, maar sinds wij onze zoon hebben zijn we toch wat uit elkaar gegroeid, hele andere werelden zit je dan in ).

RA, oh spannend jou NOD komt al dichterbij. Klinkt wel goed dat je misselijk bent en dat je temp nog hoog is :pray:

Squirrel, klinkt als een ideale baan zo dichtbij huis.

RA ook ik ben benieuwd, wanneer ga je testen?

Hoi Allemaal,

Tjeee er is een hoop gebeurd, ik weet ff niet waar ik moet beginnen…en dan maar 1 dag niet echt tijd gehad om te kijken…

Ok, de bom, tja ik vind het verhaal ook erg vreemd, ik zit ook maar op 1 forum, en eigenlijk ook maar alleen op dit topic en nu van de okt.mama’s, maar daar vind ik het nog erg wennen, ben net een beetje blij dat ik jullie leer kennen. Ik kan ook niet goed tegen mensen die liegen en zeker niet als ze daar dan ook nog eens niet voor uit komen.Ik denk dat er genoeg over gezegd is verder, ik ben ergens wel blij dat ik de bom gemist heb, heb em wel aan zien komen, maar daarna had ik geen tijd meer om te lezen, dus nu pas gelezen.

Het is gewoon heel jammer dat er mensen zijn die niet eerlijk kunnen zijn, ik zou het niet eens kunnen, ik ben gewoonweg TE eerlijk daarvoor.

RA, spannende meid, ik duim voor je hoor, het klinkt wel goed natuurlijk!

Teig, ook naar jou ben ik wel benieuwd, hoewel ik me kan voorstellen dat je even niet hier komt, met je gevoel wat je dwarszat en miss nog een ongi erbovenop, als dat zo zou zijn, maar ik duim voor je!

Tigru, voor jou ook heel spannend allemaal, we hopen dat het goed gaat komen.

Djio, ik had je nog niet gefeliciteerd met je datum, dus bij deze alsnog :clap: :clap: :clap:

Knollie, je moet niet weggaan hoor, als er iemand weg zou moeten gaan, dan weten we inmiddels allemaal wie dat zou moeten zijn.

Vlinder, ik kan me voorstellen dat het nooit je bedoeling is geweest om anderen aan je te laten twijfelen, ik bedacht me gelukkig snel dat je weleens op me gereageerd had en dat ik het niet was, anders had ik misschien ook wel getwijfeld, want ook over mij zal er vast wel wat te vinden zijn op google, alleen, mijn voordeel, dat is niet gelogen…

Squirrel, ik duim voor je dat je snel een baantje vind, het is niet makkelijk in deze tijd, teveel sollicitanten op 1 functie helaas…

Wm, ik hoop dat je je ei eens goed mag beschieten deze cyclus en dat het een posi test gaat worden…

Mimster, maak er wat van vanavond, wij doen hier lekker een avondje bankhangen…

Zo geloof dat ik niemand vergeten ben, en zowel, sorry :S:S ik denk aan jullie allemaal en vind jullie echt fijn om mee te kletsen, ik heb niet altijd tijd om te reageren, maar meelezen probeer ik zoveel als mogelijk te doen, voel me hier echt wel een beetje thuis, en dat komt toch omdat jullie mij dat gevoel geven!!!

Hier vanavond lekker met z’n “drieen” op de bank, saampies dus maar met baby in de buik, hihi, en misschien als het morgen lekker weer is, dat we nog ff op de motor weggaan nu het nog kan.

Nou liefs en een hele fijne avond allemaal!

dreampje

ra dat klinkt wel heeeeeeeeeel goed zeg!! :pray:

knollie niet weggaan hoor!! als we neit meer op suzy gaan reageren gaat ze vanzelf wel weg.

teig voor jou ook spannend. of ben je al ongi geworden? ik hoop het niet!!

vlinder het is juist goed dat je het in de groep hebt gegooid wat betreft suzy. en dat heb je juist gedaan om anderen te waarschuwen.

ik ben vanmiddag ff naar de stad geweest. het was wel koud maar iig droog!!

ra en teig… spannend… dames… :slight_smile:

Vlinder… goed dat je onderzoek hebt gedaan en het beheer t wilde laten oplossen… blij dat t toch aan t licht is gekomen en snap dat je nooit hebt gewild dat mensen zich onzeker gaan voelen!!

Vandaag drukke dag gehad… 's morgensvroeg veel boodschapjes gedaan voor de tapas dag van morgen… mn ouders/broer en schoonouders en broer en vriendin komen gezellie eten… Daarna begravenis van mn vriend zn oom en toen door naar baby shops… geen kamertje nog gevonden… beetje in dubio maar wel kinderwagen gekocht was gisteren al op de beurs verkocht door de joolz day… had me bij alle kinderwagen stands goed laten informeren en deze sprak me het meest aan!! En dus nu gekocht in jeans versie… heel stoer :wink: haha…

Vanaaf verjaardag van een oom van mij… Mn vriend is niet zo lekker ligt nu te slapen en ik ga dus nu ffies douche zodat ik m daarna wakker kan maken :slight_smile:

Dames fijne avond weer… rustig aan… en tot morgen :slight_smile:

ik verlies nog steeds slijm. goed teken dus.

dat is een goed teken lotte

wij hebben een wii gekocht, helemaal geweldig

knollie heb je nog buikpijn?

nee niet echt

maar voel wel de hele tijd van alles, veel steekjes en pijn in de onderrug.

maar dat zullen alwel mn bekken zijn.

en heb hele harde ontlasting. dus daar kan de buikpijn ook vandaan komen

dat klinkt wel als echt zw hoor hahhah.

ja terwijl de andere kwalen nog steeds niet aanwezig zijn, die ik wel bij Y.ouri en T.ara had!

maar ja mag niet klagen. maar met kwaaltjes weet je wat zekerder dat het goed zit

en meiden ik zal niet weg gaan maar toch baal ik ervan dat er gewoon zon iemand hier tussen zit en nu ook al schrijft ze misschien niet meer toch meeleest. ik pas nou echt meer op wat ik schrijf.

ja je gaat toch vergelijken met de vorige zwangerschappen he? had je toen in het begin al meer kwaaltjes dan?

ja weet niet meer precies met hoeveel weken dat begon, volgens mij wel wat later.

meestal gaat het hcg pas goed stijgen als je 6 weken bent he?

ik ben nu al de dagen aan het aftellen. erg he? :oops:

@lotte82 wrote:

ik ben nu al de dagen aan het aftellen. erg he? :oops:

nee hoor, kan me helemaal voorstellen dat je het allemaal toch weer graag gaat proberen… het lijkt me (buiten dat een MK natuurlijk al heel erg rot is) ook rot dat je van het zwanger zijn opeens terug gaat naar niets en helemaal opnieuw moet beginnen…

ik geloof dat ik niet echt de juiste woorden kan vinden, maar ik hoop datt je me begrijpt…

Ik merk dat mullie allemaal best goed weten wie wel en wie niet op jullie gereageerd heeft… dus sorry als ik niet op iemand reageer, dit doe ik niet bewust… ik ben er gewoon niet zo goed in… :oops:

nu maar eens snel aan het werk!!!

Maar Fietje, ik heb daar soms ook moeite mee… Meestal lees ik terug of open ik de topic nogmaals in een nieuw tabblad… Dan kan ik terugzoeken…

Lotte, en je hebt gelijk dat je telt! Je verdient het ook!

Knollie, fijn dat je blijft en die kwalen komen wel…

Hoe is het met jou inmiddels teig? Al tekenen van ongi of nog in spanning? Hoop het laaste natuurlijk;)

Hier nog geen tekenen van ongi, nog geen buikkrampen oid, ik wacht nog wel even met testen, denk als ik dinsdag nog niets heb gezien dat ik er een test tegenaan ga gooien. Anders valt het zo tegen.

@Tigru wrote:

Maar Fietje, ik heb daar soms ook moeite mee… Meestal lees ik terug of open ik de topic nogmaals in een nieuw tabblad… Dan kan ik terugzoeken…

.

Dapper hoor!!

Ik kan daar echt de rust en tijd niet voor maken hoor!!! gebrek aan discipline :wink:

RA, goed teken, nog steeds geen ongi :pray:

Lotte, logisch dat je aan het aftellen bent.

Ik heb Suzy maar van de lijst afgehaald. Als niemand er meer op zit te wachten dat zij mee schrijft dan hoeft ze ook niet meer het op het lijstje te staan.