duidelijk geen kinderen en dus ook geen kabouter plop kennis
ik heb wel kids maar kende het liedje niet :oops: damon is meer van de bassie en adriaan en voetbal en abigail van dora.
nou daar hoef je je niet voor te schamen lijkt me.
jeetje dames… wat een gedoe allemaal zeg…
Ik moet zeggen ben nog nooit lid geweest van een forum dit is het eerste forum waar ik lid van word. Ben ook huiverig met prive dingen door te geven… en dan heb je even dit wat op je af komt… dat het toch klopt dat mensen op het internet zich niet eerlijk voor doen e.d.Ik heb jullie eigenlijk ook nog nooit gegoogled!! Dat filmpje van suzy lotte wat jij neer hebt gezet ik heb ook in dat hotel in New York gezeten… Maar gaat idd. wel allemaal erg makkelijk voor iemand die blind is!!
Tigru… je bent een schat… vandaar mijn pb om je even een hart onder de riem te steken!!
O,ja iemand vroeg hoe t met mn buikje gaat… nou ik had mijn knoopje van mijn werkbroek iets meer naar rechts verplaatst en voelde me 2 weken geleden daardoor weer een vis in het water… maar gisteren zat hij alweer veelste strak… Heb vandaag op de 9mnd beurs ook wat positiekleding gekocht… best leuk van mamma licious…
9mnd beurs was ´s morgen druk maar te doen… ik ging om half 4 dr vanaf en t was een hell zo druk… gelukkig was ik er iets voor elfen… t is niet aan te raden laat in de middag te gaan deze weekenden…
mm… nou verders… weekend gaat druk weer worden… morgenavond verjaardag en morgen overdag begravenins van mijn vriend zijn oom… ken m niet maar gaat om de eer die je dan de familie aandoet… en overdag tapas maken alvast voorbereiden voor zondag dan komt de fam. eten… gezellie… en dan maandag weer gewoon werken!!
Nou dames… niet zoveel kletsen hoor kan het dan amper bij houden
Haha, mijn jongens zijn ook niet specifiek dol op kabouter plop (wel op de teletubbies :mrgreen: ) maar smorgens komt het wel eens voorbij als de tv aan staat.
haha… ik houd ook van kp… en ik ben een aanstaande moeder… haha… ploperdeplop…
Leuk trouwens Dijo, dat je een datum hebt vast gelegd :dance:
welterusten allemaal. ik ga proberen te slapen, mn buik doet erg zeer. dus hoop dat het lukt.
Hier ook een niet-kenner! Ach ja, die tijd komt wel ^^
En meiden jullie zijn echt heel lief :inlove:
Dijo: was dus wel leuk de 9mnd beurs. Mooi zo. Nog leuke gadgets gekregen en dingen gezien waar je nog niet aan had gedacht. maar je gaat een druk weekend tegemoet dus. veel plezier alvast en dan lekker je nieuwe kleding aan.
is het voor je werk niet handiger een groter exemplaar broek te gaan vragen (how charming)?
ja he… haha… grappig want mijn vriend houd helemaal niet van al die belangstelling e.d. en toch heeft hij zelf de datum uitgekozen… 9 - september mijn gbmnd en 6 zijn gebmnd… leuk bedacht toch en 7 juni was onze eerste officiele date ongeveer 4 jr geleden dus … we scharrelden al vanaf februari maar jaa… ik wilde geen vaste verkering en vond het allemaal wel best maar blijkt maar aanhouder wint… nu gaan we trouwen haha…
Trouwen is fijn ^^
Even een hele andere vraag… Hoe zouden jullie reageren als je man/vriend zou vragen om te emigreren?
geen idee hoe ik zou reageren, maar zoals ik e rnu over denk, zal ik het niet doen.
ik heb een tijdje in de plaats gewoond waar mn man vandaan komt, daar werd ik al gek van de heimwee, laat staan naar een ander land
ligt er een beejte aan. australie zou ik niet erg vinden :oops: wil jou man dat dan?
emigreren is iets waar wij ongeveer 5 jaar geleden serieus over hebben nagedacht. nederland is stom, maar ja hier woont wel mijn familie en die is me heel dierbaar. als ik me familie kon meenemen zou ik morgen gaan.
Het is heel fijn om elders een nieuwe start te maken. al zou ik me zelf wel zorgen maken over werk enzo.
maar vertel, heeft M. je dat gevraagd? en waar heen?
een oud collega van mij is geemigreerd naar de caribean, nu is haar moeder ernstig ziek en dan is het toch wel minder dat je verder weg zit, dat is dan weer de keerzijde van de medaille
@wannabe-mammie wrote:
Dijo:
is het voor je werk niet handiger een groter exemplaar broek te gaan vragen (how charming)?
haha… nee, levertijd is zolang… dat ik dan alweer uit die broek ook groei… en ik mag in burger straks… maar ik wil zo lang mogelijk nog de werkzaamheden zo uitvoeren zodat ik niet zolang alleen afhandelingen mag doen, dat is toch wel een beetje saai!! Maar ja… Wel lief dat je zo aan me denkt haha… ik heb 11maart een cursus en tot die tijd wil ik in mn uniform blijven lopen als het lukt… dus dat word de buik inhouden en als t echt niet meer gaat ga ik gewoon mn kleren aantrekken…
Fijn weekend dames… ik ben gewoon nog klaar wakker dat is de laatste week zeldzaam geweest… heb ook gisteren eerst in bad 1.5uur gelsapen vanaf 6uur. Mn vriend was naar ajax toe… en toen ben ik boven in bed gaan liggen om ajax verder te kijken maar werd om 9uur wakker toen mn vriend thuis kwam. Toen nog even samen psv afgekeken… en daarna weer doorgeslapen tot vanmorgen 7.30 uur dus dat was gewoon een volle nacht… ik had t nodig blijkbaar… was gisterenochtend ook om 3.30 uur opgestaan om te gaan werken… dus opzich wel logisch… haha… zo… ik heb echt teveel praatjes geloof ik…
Tigru… jij bent ook lief hoor…
tigru… als je gevoel ja zegt meteen… doen… als je twijfelt dan moet je goed alles overwegen… idd. met je fam. e.d. en als je gevoel meteen nee zegt… ook echt niet doen… want dan maak je jezefl ook alleen maar ongelukkig… en ik weet niet waarvoor je therapie hebt gehad enzo… maar misschien vereenzaam je als je gaat emigreren ook een beetje… niet lullig bedoeld ofzo hoor… hoop dat je me snapt!! ik kan af ent oe dingen niet goed zo uitleggen…
Ok, voor de niet kenners:
penelope leuk liedje
haha… geweldig penelope…