vandaag de dag houd ik niemand voor de gek maar jullie kunnen dat natuurlijk anders zien… mgoed ik heb er meeeeeeeeeeeeeeeer dan genoeg overgezegd want dit word een welles nietus spelletje en daar los ik al helemaal niets mee op…
Ja dat zie ik anders, zoals ik al een paar keer heb aangegeven heb jij op KOK 2 verschillende zwangerschapstermijnen aangegeven wat betreft Gabor. Dus heb jij in oktober nog mensen voor de gek zitten houden, óf ons met het verhaal dat je net zwanger was, óf dat andere groepje dat je toen al 12 weken was.
En mij persoonlijk maakt het niks uit eerlijk gezegd, maar ga nou niet doen alsof je vandaag de dag zo eerlijk bent, want dat ben je niet.
Oei, ben je even een logeetje wegbrengen is de bom gebarsten…
Ik wil het even laten bezinken, dus wil ook nog niet reageren… Moet er even over na denken.
Maar, kan wel weer bedanken voor de complimentjes voor onze trouwfoto’s!
Geneva, je bent niet de enige die zich er vervelend onder voelde. Zeker omdat ik weet dat er veel over mij op internet te vinden is. Al weet ik ook dat ik het niet ben, want er komen geen “aparte” verhalen over mij voor. Toch slaat de twijfel dan toe. (Mede door mijn verleden ben ik vrij angstig naar mensen).
Nu ben ik vergeten wat mij gevraagd werd, en dan ben ik niet eens zwanger en vergeet ik nu alles al!
Lotte, fijn dat je geklust hebt, ik wil ook, alleen de ongi is hier nog…
(Zo stom, dacht vanmorgen dat ik me gesneden had omdat er bloed op mijn scheermesje zat… Ben echt weer blonT).
Dijo, hele toffe datum en geniet er van!
RedAngel, ik hoop volgend jaar naar de 9 maanden beurs te gaan. Zou afgelopen woensdag naar de huishoudbeurs met een vriendin gaan, die dan als verrassing in combi naar de 9 maanden beurs wilde gaan omdat ze een paar weken zwanger was. Helaas heeft ze alweer haar zoveelste kindje verloren… Maar we hebben de afspraak om volgend jaar minimaal zwanger of met kleintjes te gaan.
Squirrel, komt goed met die sollicitatie, moet gewoon!
Penelope, kost me veel tijd ja, die genealogie, maar soms is dat veel in de week, soms niks. Het is nooit klaar, dus krijg je nooit dat kater gevoel ^^
Wel grappig trouwens dat iedereen mij met donker haar denkt. Was op een ander forum ook al zo, daar was ook iedereen verbaasd dat ik blond ben. En het is echt mijn eigen kleur op onze trouwfoto’s!
Heb inmiddels ook e.e.a. laten bezinken en wil even reageren…
Ik vind het logisch dat je googelt. Iedereen googelt elkaar, ik google mezelf regelmatig (en ook mijn man, maar die is saai). Iedereen maakt fouten in het verleden. Maar als je er spijt van hebt, distantieer je jezelf ook van je verleden. En dat je problemen hebt is totaal geen schande en daar hoef je je niet voor te schamen… Ik loop al jaren bij psychologen en heb het gewoon nodig door mijn verleden. Daar heb ik immers niet voor gekozen.
Ook heb ik op andere fora berichten van Suzy gevonden. Over Gabor komt veel overeen, echter lees ik KOK niet overal en niet alles, omdat het soms te veel voor mij is. Maar ook bij mij ging er soms zo’n achterrugkriebel langs, omdat ik iets vreemd vond.
Iedereen is anders, dat maakt je als mens uniek. Maar liegen is iets wat bij mij nooit niet door de beugel kan. Dit kan ik niet vergeven. (Oa een reden voor de psych). Ik heb mijn man ook gezegd “ga je vreemd, zeg het me, dan kunnen we misschien nog praten, zeg je het niet, ben je me zeker kwijt”.
Liegen leidt tot situaties die veel in je leven op z’n kop gooien. Waardoor er ontzettend veel kapot gaat.
Nee, hoe zeer het me ook spijt. Ik haat liegen. En ik ben ook van mening (door ervaring) dat je liegen niet kwijt raakt… Het blijft…
Ik vind het ook heel moeilijk wat nu te denken… Wat nu te vinden… Ofwel kan ik het beste doen wat voor mij goed is, en dat is afstand nemen… Anders raakt het mij te veel. Heel egoïstisch, maar ik kan dat niet… Ik zit er niet voor niets nog in voor in therapie.
(PS Meiden, ik ben niet gek of wat, ik heb een heel verleden achter me, tot kort verleden helaas, heb enorm veel meegemaakt voor een 28 jarige, te prive, wil eea wel via pm toelichten mocht je nieuwsgierig zijn, maar hier open en bloot is me te prive. Ik heb gewoon hulp nodig bij het verwerken van mijn verleden en ik ga goed! En ben ook best een beetje trots op mezelf dat het steeds beter gaat!)
nee dit is geen welles nietes spelletje hoor! wij hebben er recht op om te weten hoe het dan wel zit.
Het maffe is dat eea dus gewoon terug te lezen is op alleen al dit forum. Iedereen kan nakijken wat zij schreef op 16 oktober bij ons en op dat andere topic. En dan heb ik de 3e afwijkende zwangerschapstermijn nog niet eens genoemd omdat dat een andere zwangerschapssite betreft.
Dus eigenlijk is het geen ja / nee spelletje. Ik weet al lang hoe het zit.
Thnx Knollie, het is niet ernstig, maar gewoon te veel, laat ik het zo maar zeggen, voor een mens. Gelukkig ben ik een vechter (waar ik ook trots op ben) en zie het al sinds een hele tijd weer allemaal positief in :mrgreen:
Tigru, misschien dat ik door je avatar dacht dat je donker haar hebt?
:mrgreen:
Je hoeft niet gek te zijn om misstappen te begaan of omdat je erkent hulp nodig te hebben. Maar als je te maken hebt met mensen zoals Suzy is het inderdaad handig om te weten wat iemand allemaal bij elkaar liegt, ook vandaag de dag, zodat je afstand kunt nemen als je dat wilt. En om die mening te zijn toegedaan hoef je je echt niet te excuseren.
Tigru en anderen: Hulp van anderen krijgen is helemaal niet iets om je voor te schamen. Het menselijk brein zit nou eenmaal raar in elkaar en en je kunt niet alles zelf verwerken. iedereen heeft daar zijn methode voor, voor de een helpt het om voor zichzelf te houden, de ander praat er met dierbaren over en een ander vind het fijner om met een buitenstaander te praten en wordt daar weer sterker van.
Tigru: Goed dat je om jezelf te beschermen even afstand neemt. neem de tijd daarvoor die je nodig acht.
:hug: voor ons allemaal. Ik vind ons lief en hoop dat we snel weer over leuke dingen kunnen praten.
@ WM: Wij zijn ook allemaal lief ^^. Het begin van jezelf “beter” maken is erkennen dat er iets is.
Ik blij hier trouwens gewoon komen hoor… Maar in mijn hoofd neem ik afstand en hier reageer ik enkel wanneer ik het echt nodig vind. We hebben genoeg om over te kletsen.
@ Knollie: Wel heel grappig met mijn trouwjurk, want heb onze bruiloft in nog geen 3 maanden geregeld… Ik begin helemaal te blozen van de complimentjes…
Bedoel je onze aanstaande babysite? Gewoon met Wordpress. Kun je ook gratis maken, maar ik draai al jaren een eigen website. (Ja, over de zeer christelijke serie Het Kleine Huis op de Prairie, ik geloof niet, maar vind de serie nog steeds geweldig). En heb daar gewoon een wordpress (blog maker) onder gehangen… Doordat ik het zelf onder mijn site heb hangen, kan ik veel leuke plug ins erbij zetten.
Mijn website is overigens met CMS Made Simple gemaakt!
En mijn forum (andere domeinnaam, ook niet publiek toegankelijk, niet bij Het Kleine Huis) is met SMF gemaakt.
we zijn lieffffffffffffffffffffffffffffff en schattiggggggggggggggggggggg en eerlijkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk en engeltjesssssssssssssssssss zo nu weer genoeg geklef hihi
we zijn lieffffffffffffffffffffffffffffff en schattiggggggggggggggggggggg en eerlijkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk en engeltjesssssssssssssssssss zo nu weer genoeg geklef hihi