Augustus & september 2009 Reageren in nieuwe deeltje aub

jammer Geneva dat je je er zo over gevoeld hebt :hug:

Geneva :hug: :-*

jeetje ik moest heeeeeeeeeeeeel wat bijlezen. suzy ik wou ook nog ff zeggen dat je echt heeeeeeeeeeel veel mensen gekwetst hebt en je hoeft neit net te doen alsof jij het slachtoffer bent. spelen met de gevoelens van mensen dat is het. weet je hoe ze dat noemen? een pathologische leugenaar en dat is een ziekte waar je niet van geneest!! en ik heb geen medelijden met je. want ook al ben je nog zo in de war of voel je je nog zo slecht je hebt nooit het recht om mensen te kwetsen. dan spoor je in mijn ogen niet. en nog ff een vraagje ben je echt blind? want op die filmpjes van youtube was daar echt niks van te zien. geen hond geen stok niks van dat alles. en die filmpjes zijn van niet zo lang geleden hoor!!

@ Lotte:

zo te lezen ben je er ook helemaal klaar mee, nou ik ook!

verder alles goed met jou?

Poeh meiden, wat is dit lastig.

Ik ben het met Geneva eens dat als Suzy gister open was geweest het misschien anders was gelopen.

Suzy: Ik ga uit van het goede in de mens, dus het lijkt me niet dat je gabor verzonnen heb. Verder zijn er genoeg mensen die leren van hun fouten. Ik ben blij voor je dat je therapie je heeft geholpen in het verleden en dat je daar nog steeds hulp krijgt is niets om je voor te schamen.

Ik weet verder de tegenstrijdigheden niet, maar ik denk inderdaad dat het wel had geholpen als je gister open was geweest.

Wat mij betreft mag je best blijven schrijven hier, maar ik denk wel dat we allemaal iets beschadigt zijn. Blijf je niet binnen dit topic dan wil ik je veel sterkte toewensen en hopelijk snel een nieuwe zwangerschap. En zorg dat je je leven op de rails (blijf) houd(en), want je zou niet willen dat Irene hier later mee geconfronteerd wordt!

hier is alles goed hoor!! ik heb net geklust hihi.

haha

fijn om te weten :wink:

hopenlijk ben je in je vruchtbare periode en volg je mij/ ons snel :thumbup: :thumbdown:

ik hoop het wel hihi.

ik ga even doesjen

heb pijn in de onderbuik!!!

mischien tot later

wm

ik zal af en toe mee lezen en misschien zo nu en dan reageren.

Gabor is echt, Irene is echt, Hannah en haar problemen met mij zijn echt en verder is er gebeurd wat er gebeurd is ik kan er helaas niets meer aan veranderen want dat had ik dan wel degelijk gedaan. En ik heb toendertijd ook mijn excuses aan mensen aangeboden meer kon en kan ik niet doen, die excuses zijn ook door mensen geaccepteerd…

en tsja meer wil ik er niet over zeggen heb er net wat tranen om gelaten en heb alle tranen nu maar door het doucheputje weggespoeld gedane zaken nemen geen keer

En de zwangerschapstermijn van Gabor was ook echt. Welke eigenlijk, die van 16 oktober ik ben net zwanger of die van 16 oktober ik ben nu 12 weken. Hou toch op.

http://www.mijnhondhannah.nl :)

em http://www.desudo.nl waar hannah vandaan komt en waar hannah nu hertraint word hopelijk

ennuh de filmpjes zijn inderdaad van niet zo lang geleden klopt, en Hannah zit ook al 2,5 week op school… KLOPT en Hannah is een geleidehond en in huis een huishond dus dan begeleid ze me niet in huis… en loop ik in huis ook niet met stok

maar ben je blind dan? want alle you tube filmpjes spreken voor zich. of moet je gewoon hannah opleiden. want er zijn ook soort gastouders die zon blindegeleidenhond in huis nemen voor een paar jaar om hem op te leiden.

@nl2suzy wrote:

En ik heb toendertijd ook mijn excuses aan mensen aangeboden meer kon en kan ik niet doen, die excuses zijn ook door mensen geaccepteerd…
en daarom laten die mensen die waarschuwingen over jou op internet staan, klinkt heel logisch.

en tsja meer wil ik er niet over zeggen heb er net wat tranen om gelaten en heb alle tranen nu maar door het doucheputje weggespoeld gedane zaken nemen geen keer
Dat is je er nog eens makkelijk vanaf maken, gedane zaken nemen geen keer. Pretendeer nou niet dat het om het verleden gaat, je houdt nog steeds mensen voor de gek vandaag de dag.

Lotte: goed bezig hoor. Hopelijk mag je weer snel zwanger zijn.

nee ik leid geen honden op… hannah is echt helemaal van mij en die word 13 april alweer 5jaar… en ze is ook alweer 3jaar in mijn bezit…

en helemaal niet streep er door, ik zou er maar wat graag wat aan willen doen maar ik kan het helaas niet meer veranderen en vandaag de dag houd ik niemand voor de gek maar jullie kunnen dat natuurlijk anders zien… mgoed ik heb er meeeeeeeeeeeeeeeer dan genoeg overgezegd want dit word een welles nietus spelletje en daar los ik al helemaal niets mee op…

ja ik hoop het ook hihi. damon was bij zijn vader en abigail op bed dus toen maar ff geklust hihi.

en ja ik ben blind en nee ik zie er niet als een blinden uit omdat het iets in de hersenen is… maar op mijnhondhannah staan genoeg fotos van haar in tuig zeker van in de begin periode toen ik haar net had en veel fotos van haar heb gemaakt

nee dit is geen welles nietes spelletje hoor! wij hebben er recht op om te weten hoe het dan wel zit.