Augustus & september 2009 Reageren in nieuwe deeltje aub

tsja als jullie willen dat ik weg ga ik weg hoor, maar ik vind het nogal kinderachtig om op ieders naam te gaan googlen… en ja ik heb dingen gedaan die niet konden en ja ik ben daarvoor in behandeling geweest en ja het gaat nu goed met mij… anmders was ik ook noooooooooooooooit aan kinderen begonnen en was ik waarschijnlijk nooit getrouwd en nog veel meer van dat…

Moged ik heb jullie toch niets misdaan? of zie ik dat nou zo verkeerd? ik vind het allemaal prima hoor… maar ik ga wel dan ook stappen ondernemen want dit vind ik dan weer Laster… zo kan je je hele leven wel met alles wat je gedaan hebt achtervolgt worden

hoezo Laster: jij zet zelf die dingen op het net

nouja we kunnen hier lang en kort over bekvechten… en dat heeft niet echt heel veel zin…

en zoals de waard is vertrouwtie zn gasten heh?

maar on topic.

wij zijn net lekker naar de Mac geweest.

heerlijk, al moet ik zeggen, ik zit nu wel sneller vol dan normaal.

verder hebben we een rustig weekend voor de boeg.

zijn er nog klussers dit weekend

@nl2suzy wrote:

nouja we kunnen hier lang en kort over bekvechten… en dat heeft niet echt heel veel zin…

nou moet ie helemaal gek worden,

volgens mij ben ik de eerlijkste persoon die er op deze aardbol rondloopt

google maar eens op mn naam kun je veel vinden.

maar ik zal er nu niet meer op in gaan.

je moet het zelf weten of je blijft of niet, dat is helemaal je eigen keus.

het forum is voor iedereen toegankelijk dus!

en nog even en ik heb ons kind ook verzonnen joh… en ben nooit bevallen van Gabor joh… als je dat wil horen… dan zeg ik pas dingen di eniet waar zijn

ik google op niemands naam heb wel wat beters te doen… deed ik vroeger misschien maar nu niet meer… mgoed ik heb er ook meeeerrr dan genoeg over gezegd nu

Suzy, als jij mensen lastig gaat vallen die een kinderen met kanker hebben, en je voordoet alsof jij ook een kind met kanker hebt, sorry hoor maar dat ik vind ik heel, heel, heel erg ver gaan om je met zulke dingen bezig te houden.

Daarnaast ben je zelf geloof ik ook een medisch wonder…je hebt leukemie overleefd, je hebt een hersentumor, je moet drie keer per week dialyseren, je hebt suikerziekte…Als iemand zulke dingen verzint, voor mij ben je dan echt niet geloofwaardig. Dit heb je in het verleden gedaan, dat klopt, maar in mijn ogen ben je ook nu niet te vertrouwen… En dat blijkt ook zo te zijn, want hier op KOK is ook genoeg te vinden waarin je jezelf tegen spreekt.

Als de anderen meer info willen, pb me dan maar. Wat het beheer er verder mee gaat doen of niet…ik loop nu al weken met deze informatie rond en vind het niet eerlijk het nog langer voor me te houden. Na de opmerking van Suzy over de verzonnen drieling, gingen mijn haren echt reachtovereind staan, zo schijnheilig. Het is tijd dat het nu maar eens in de openheid gebracht wordt wat voor persoon er met ons meeschrijft.

ik vind het juist heel erg dat ze die 3ling verzonnen heeft hoor, en ook erg voor haar… bedoel ik wee thoe ze zich moet voelen waarschijnlijk…

en uhm je zeg tnu wel heel veel dingen waarvan ik de helft nIET gedaan hebt…e n je hebt mij nog niet om het verhaal gevraagd en je gaat andere dus wel pb met wat mijn verhaal is= bijzonder…

O en Suzy, waarom neem je dan overal dezelfde nickname aan als je niet wilt dat je verleden je achtervolgd…

en ik weet dat je dan heel erg psyschisch in de war bent. Dat maakt dingen niet goed maar daar kan je wat aan doen, daar heb ik ook wat aan laten doen… en ik heb haar dan ook een PB gestuurd

omdat ik misschien dacht ik ben ik en ze nemen me maar zoals ik ben? daarom dezelfde nickname… van mij mag je googlen…want ik heb dingen gedaan die niet kunnen …dat weet ik ook maar ik ben er ook hulp voor gaan zoeken

Dan heb je zeker nu nog hulp? Want hier op kok spreek je jezelf ook vaak genoeg tegen…daar praat je overheen.

Dat is het laatste wat ik er over zeg, voor mij is het al lang duidelijk dat je ongeloofwaardig bent.

ik zeg er ook niets meer over, en ik heb mezelf hier wel is tegen gesproken klopt maar jij doet alsof ik gabor verzonnen heb ofzo… en daardoe je hem mee tekort hij kan er niets ana doen dat hij mij als moeder heeft

en ik ga nog zo nu en dan ja idd, maar het gaat heel goed met mij… en dat meen ik serieus… ik ben gelukkig ja… nu even wat minder ongelukkig en dan dreig ik weer in mijn isolement te raken zonder Hannah. zij zorgt er voor dat ik mezelf op de rails houd min of meer

mgoed… jammer dat het zo moet lopen. Ik vond het wel gezellig hier en ik ben altijd hier oprecht geweest

jeetje dames… pff…

nou ik ben vandaag naar de negenmaandenbeurs geweest… gekkenhuis… maar wel leuke ideetjes opgedaan enzo…

Trouwdatum is ook vastgelegd 9-6-10 en 26 mei gaan we in ondertrouw!!

Ben helemaal kapot en lees morgen eht gros ffies terug…

dijo, was het druk op de beurs.

leuke datum in een leuke maand…spannend hoor

@Vlinder83 wrote:

O en Suzy, waarom neem je dan overal dezelfde nickname aan als je niet wilt dat je verleden je achtervolgd…
Dan krijg je hetzelfde kulverhaal als die mensen met dat kindje met kanker te horen kregen: tis Suzy die gestalked wordt, zij wordt lastig gevallen, iemand anders post dat onder haar naam.

Ja, zeker ook die 2 verschillende zwangerschapstermijnen hier op KOK. Dat is NL2Suzy helemaal niet.

nu het allerlaatste wat ik er over zeg: toch leuk dat jullie allemaal zonder MIJN verhaal gehoord te hebben jullie eigen verhaal maken door wat jullie lezen op internet… want dat zijn natuurlijk kern van waarheden maar mijn verhaal is natuurlijk niets van waar…

mgoed ik zal jullie ook niet meer lastig vallen als jullie dat zo willen en als jullie dat zo voelen

@nl2suzy wrote:

Ik bekvecht niet, ik stel iets aan de orde.

Waar rook is, is vuur.

Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt m wel.

Ik wil er graag 1 ding over kwijt. Heb dit topic een beetje terug gelezen, daarin geef jij in het begin aan Suzy alsof je van niets weet en vandaag weet je in 1x dat het over jou gaat.

Wat ik erg jammer hier aan vind is dat ik en Teig volgens mij ook, daardoor gingen twijfelen. Dit vanwege onze onzekerheid.

Als ik voor mezelf spreek, dit heb ik ook aan Vlinder gezegd in een PB, vind ik dit erg jammer hoe het gegaan is. Ik ben erg onzeker van mezelf ook over hoe ik dingen hier moet verwoorden, zeggen is toch makkelijker dan schrijven. Ik vind het persoonlijk jammer dat je gisteren niet direct eerlijk bent geweest. Dan was er misschien ook een beetje discussie geweest maar dan hadden sommige mensen zich niet zo gevoeld en zich druk gemaakt, om niets eigenlijk.