@ Penelope, je googelt maar Je komt op mijn eigen website niet eens uit, wel op een hoop andere dingen
Ben heel actief in de genealogie, dus ja, dan gaat het hard.
@ Knollie :hug: ik duim voor je!
@ Lotte: Dat is mooi om te lezen, kan daar altijd enorm van genietenā¦
nu begin ik afscheiding te krijgen dus dat is een goed teken!!
ik ga vanavond mijn man maar eeens verleiden hihi
Heey meiden,
Ik ben een weekje niet geweest maar ik heb even helemaal bijgelezen. Wat een verhalen
Schrik hier eigenlijk wel van het een en ander, sowieso dat rare verhaal van die gasten. Maar ik vind het ook eigenlijk ff niet zoān fijn idee dat er hier iemand tussen zit die niet eerlijk is. Best eng eigenlijk.
Vind het best lastig om dan vanuit tekst te kijken wie er wel of niet de waarheid spreekt (ben soms misschien te goed van vertrouwen). Magoed jullie geven aan dat er dus aan gewerkt word? Dat scheelt.
Hier gaat het allemaal zān gangetje vorig weekend ff lekker naar terschelling geweest. En gister met mān zussen (amaya en andere zus) naar de 9 maanden beurs en huishoudbeurs geweest. Was erg gezellig, maar wel druk!
Hier nog heel ff geduld, zondag is mān NOD, maar ben bang dat het niet raak is deze maand.
Btw dreampje gefeliciteerd! Gelukkig ook goed nieuws hier, super meid!
En Dijo gaat trouwen zag ik, jij ook van harte! Weet je al of de dag nog kan? Spannend hoor! Wij zijn ook net getrouwd 7-8-9 alweer ruim half jaar, gaat best hard!
En ff wat anders; tigru zit ff je trouwfotoās te kijken maar wat zag je er super mooi uit zeg! Gave jurk!
Als je het leuk vind heb ik er een aantal op mān hyves, als iemand ze wil zien laat maar ff weten via pb Ik ga nog niet openlijk op kok alles weergeven. Vind mān privacy toch ook wel prettig. Aangezien iedereen hier mee kan lezen.
Nou, wat hebben jullie weer een hoop afgekletst! Ik moet maar eens aan het googelen begrijp ikā¦
Knollie: :hug: Komt vast goed johā¦!
Uzb belde net, heb woensdag gesprek bij het bedrijf van mijn achterbuurman!!! :dance: :dance: Hij weet ws niet dat ik zān buuv ben, uzb geeft geen persoonlijke gegevens door he? Ben benieuwd hoe hij reageert als ik daar binnenstap :shock: Ik hoop maar dat het niet in mijn nadeel werktā¦dit zou echt een ideale baan voor me zijn
Spannend Squirrel, ik duim woensdag voor je!
RA, naar Terschelling geweest, lekker uitgewaaid?
Knollie, :hug: Steekjes horen erbij, maar ja, dat neemt je onzekere gevoel niet weg he.
Lotte, veel plezier vanavond :mrgreen:
Tigru, wat leuk dat je daar zo mee bezig bent, gaat zeker wel een heleboel tijd in zitten? Volgens mij ben je daar zo uren mee bezig op een dag.
Ja echt lekker uitgewaaid, we waren er zaterdagochtend en zondagavond weer terug. Wel unieke ervaring, we zijn bij hotel paal 8 geweest, kamer met uitzicht op de duinen en zee, maar ook daar had het gesneeuwd. Nog niet eerder op het strand gelopen terwijl het sneeuwde
lekker naar terschelling.
lijkt me mooi daar, ben ooit op schiermonnikoog en texel geweest!
hie ris het eindelijk +5 graden en ik hoop ook dat het niet meer gaat vriezen en dat nu de LENTE komt!!!
Ik was nog nooit op de waddeneilanden geweest eigenlijk. Maar het is wel erg mooi daar. Vooral de rust was ook wel ff erg lekker.
Ze zeggen dat de lente in aantocht is he , ik hoop het van harte!
Knollie, ik herken je onzekerheid wat betreft de steekjes :hug: Rottig is dat he die eerste periode doorkomen. En eerlijk gezegd ben ik nu nog soms bang dat het mis zal gaan, wat dat betreft vind ik het zwanger zijn veel te spannend.
Squirrel, super dat je op gesprek kan :thumbup:
RA, lekker hoor even er tussenuit geweest!
Lotte, zo dat is fijn voor je vriendin/kennis dat ze zwanger is!
Buikje gaat hier goed, groeit wel sneller dan de eerste keer, maar echt groot nog niet hoor. Vorige keer duurde het lang voordat je wat zag.
Wij zijn naar ikea geweest, heb me al misselijk gegeten aan de daim chocolade
Ohww die zijn erg lekker, met die caramel erin hmmm
Ik vind het fijn dat we toch lekker verder kunnen schrijven over het zwanger worden en zwanger zijn⦠ik denk als je niets te verbergen hebt dat je dat ook gewoon lekker moet doen hier
lotte: Ik heb nu ook ineens last van een weeig gevoelā¦geen afscheidingā¦misschien heb ik nu weer eerder mijn eiā¦even in de gaten houden maar en⦠:mrgreen:
Vlinder en Knollie: Ik heb het ook een beetje gehad hoor met dit weerā¦wil ook weer lekker zonder jasje naar buiten heerlijk!!!
Squirrel: fijn dat je op gesprek kan!!
RA: Lijkt mij ook leuk eens naar de waddeneilandenā¦ik hou van reizen, maar dat heb ik nog niet gedaan stom is dat heā¦is echt om de hoek!
Oja Tigru: Ik had mij ook een voorstelling van jou met donker haar!!
Maarre vind je dat niet eng dat alles vermeld staat op je site over je leven??? Er staan veel persoonlijke dingen.
WM: Fijn dat het weer bijna weg isā¦ik kijk daar ook altijd erg naar uit!
Enne penelope/vlinderā¦bedankt alvast hoor
Hier alles goed verdersā¦een gezellig weekend voor de boeg met familie en vriendenā¦heerlijk vrij :dance:
dat wordt klussen Mimster, just to be sure.
Vlinder: hoor ik chocola? Ik ben echt gek op chocola, maar ja ik probeer ook wat kilootjes kwijt te raken, das niet echt een goeie combi.
Heb je al een update van Ruud die je met ons kunt delen?
Squirrel: Wat fijn dat je uitgenodigd ben. heerlijk dicht bij aan het werk. Wat voor bedrijf/functie gaat het om?
Knollie: voor jou een :hug: , laat je niet gek maken zolang je geen reden hebt om te denken dat het mis zou gaan.
RA: paal 8 ziet er echt geweldig uit. Goeie tip Terschelling. Ben wel regelmatig op texel geweest, maar Terschelling niet. Heb ook al eens gelezen dat je ergens in een vuurtoren kunt overnachten. lijkt me ook erg romantisch.
nou dan weet ik al dat het over mij gaat⦠⦠maargoed ik heb hier niets gedaan wat niet kon en wt ik gedaan heb is jaarrreeennn geleden⦠mgoed ik heb nog geen berichtje gehad van de beheerderā¦
mgoed verder ben ik na de huishoudbeurs geweet⦠en kunnen wij een hele goedkope joolz kopen ⦠eerst hadden wij een joolz waar ons wiel van afgebroken wasā¦
Waarom weet je zo zeker dat het over jou gaat suzy?
Als je hier niets fout hebt gedaan dan is er toch niets aan de hand?
ik weet dat het over mij gaat ⦠en ik heb hier niets fout gedaan maar in het verleden wel dat klopt en gedane zaken nemen geen keer, maarreh⦠ik ga er wel achteraan ⦠ik weet nog niet wat ik voor stappen ga ondernemen als jullie daadwerkelijk oude koeien uit de sloot halen⦠mgoedā¦
heb er verder niet zoveel woorden voor
en ik maak er verder ook geen woorden aan vuil ⦠dus dan weten jullie het alvast
maar dat je hier dan nog blijft, sorry hoor, maar als jij je zo aangesproken voelt.
en ja ik zal eerlijk zijn ik weet ook dat jij dat bent.
en tuurlijk gedane zaken nemen geen keer.
Maar het is voor veel mensen niet echt prettig om te weten.
Die oude koeien Suzy, zijn voor iedereen die kan googlen te achterhalen. Staat gewoon open en bloot op internet.
Dat āgedane zaken nemen geen keerā, nou inderdaad. En als je nu dan opeens oprecht geworden zou zijn dan zou ik ook weinig met je op hebben gehad, maar daar kan men over van mening verschillen.
Ook op KOK zit jij mensen voor te liegen. Om een voorbeeld te geven: in deze topicreeks vertel jij op 16 oktober dat je net positief hebt getest. Op 16 oktober vertel je in een showtopic waar je meekletst over Irene dat je het al even weet, op de vraag hoe lang je zwanger bent is jouw antwoord: 12 weken. Tis wel goed met jou Suzy. Ik vind jou niet meer geloofwaardig.