Augustus & september 2009 Reageren in nieuwe deeltje aub

Hallo dames…kwam even kijken hier maar ik denk dat jullie lekker slapen! Ik ga ook mijn bedje in…doei doei

Jeee… jullie hebben aardig doorgekletst.

Ik alles even gelezen en ik schrik een beetje van wat er allemaal besproken is. Volgens mij heeft die persoon van de verzonnen drieling echt een steekje los.

@Vlinder83 wrote:

@Mimster wrote:
!!

En wat is dat dan weer voor iets raars…dat nepverhaal…kreeg er gewoon de kriebels van, al moet ik eerlijk zeggen dat ik vaak van dit soort mensen tegen kom, die niet helemaal psychisch in orde zijn…deze persoon is ook gewoon ziek!

...dat is dan ook de reden dat ik op een bepaald persoon hier nooit reageer...niet iedereen is hier oprecht te noemen.

Ik ben dan, net als een aantal anderen ook al aangaven, erg naief zijn en ga er dus snel van uit dat iedereen hier met dezelfde bedoelingen zit. Maar sinds die berichten zit ik alleen maar te denken "wie wordt er bedoeld?".
Ik weet niet of het komt omdat ik vandaag een beetje een off-day heb of dat ik zelf ook wat onzeker van aard ben (waarschijnlijk een combinatie), maar ik heb me daadwerkelijk aangesproken gevoeld en me af gevraagd of jullie mij bedoelden. (tja, ik ben er net, jullie kennen mij nog niet zo goed, vlinder heeft nog niet op mij gereageerd.... noem maar op, als je wil, kan je jezelf vanalles aanpraten)
Aangezien ik niet zou weten waarom, heb ik dit gevoel weer een laten varen, maar wilde het toch even met jullie delen.

Al met al heb ik een slecht gevoel aan hieraan overgehouden.
Ik ben het daarom met onderstaande Quote van Suzy eens:
@nl2suzy wrote:
ik vind ook dat het maar gewoon gezegd moet worden wie het is.. is ook eerlijk tegenover die persoon en kan er gezegd worden wat er van gezegd moet worden vind ik dan .. Misschien is het wel anders als dat iedereen denkt of het wel zo nou ja dan weten we het allemaal.. anders krijg je hier nu toch een gespannen sfeer

Ok, ik heb even gezegd wat me dwars zat. Nu weer even naar de orde van de dag.

Het is hier spannend. Vandaag is mijn NOD en nog geen :evil: :evil: te bekennen. Vanmorgen wel een dipsticktestje gedaan, maar daar was niets op te zien. De afgelopen maanden had ik telkens een cylcus van 26, maar ja dat kan deze keer ook anders zijn.

ik heb trouwens met water in mijn mond gelezen over de pita's met kaas en jam. Ik ben verzot op die dingen! Mijn vriend dacht altijd dat ik dit zelf verzonnen had. Nu kon ik hem laten zien dat dat helemaal niet zo is.

Fietje: Ik lees op blz 20 over je buikfoto's maar ik zie niets staan, wat doe ik verkeerd?
Tigru: Leuke trouwfoto's. Ik slik ook Gravitamon, na een tip van familie. Ik weet eigelijk niet zo goed wat hier de voor en nadelen van zijn

Volgens mij is deze post veel te lang geworden (is er eigenlijk een max. aan hoeveel je in een post mag typen?)
Voor iedereen die nog naar de 9mnd beurs gaat, veel plezier!

Goedemorgen!

Sommige mensen zeggen van zichzelf al dat ze erg naief zijn en / of dat het dan maar openlijk gezegd moet worden. Misschien dat iemand er overheen heeft gelezen: maar Vlinder komt er later op terug, het ligt bij het beheer. Daarnaast kan iedereen natuurlijk zelf initiatief nemen door eens te gaan googlen op wat nick names, via KOK valt ook de echte naam te achterhalen en daar heeft google vast ook nog wel wat hits op.

Leuk Beate, dat ze zo enthousiast reageerden!

@Penelope wrote:

Goedemorgen!

Sommige mensen zeggen van zichzelf al dat ze erg naief zijn en / of dat het dan maar openlijk gezegd moet worden. Misschien dat iemand er overheen heeft gelezen: maar Vlinder komt er later op terug, het ligt bij het beheer. Daarnaast kan iedereen natuurlijk zelf initiatief nemen door eens te gaan googlen op wat nick names, via KOK valt ook de echte naam te achterhalen en daar heeft google vast ook nog wel wat hits op.

Inderdaad, en je hoeft je echt niet 'zomaar' zorgen te maken dat het jezelf betreft. Wat er over deze persoon te vinden is ( op zowel haar echte naam als haar nickname ) is echt erg, er gaan zelfs waarschuwingen over haar uit door diverse stichtingen en verenigingen..En naast dat zijn er ook nog genoeg andere dingen te vinden via google.

@ Vlinder en Penelope: Hierin ga ik met jullie mee.

Het ligt bij beheer, dus we moeten even afwachten.

Maar laten we in de tussentijd doorgaan waar we mee beizg waren, elkaar op de hoogte houden van een ieders wens om zwanger te worden of de wens om binnenkort een mooi gezond kindje ter wereld te brengen en natuurlijk alles wat je verder bezighoudt.

Gisteravond had ik een heel interessant seminair over hoe linked-in nu echt te gebruiken, dat was echt heel erg interessant en geeft weer wat stof tot nadenken.

Verder is mijn ongi gelukkig al weer op zijn retour en is het bijna weekend. Mijn humeur is dus niks mis mee. Geen grootse plannen voor het weekend, ook wel eens lekker hoor.

Fijn he WM, de laatste dagen van de ongi! Ik geniet daar eigenlijk wel van, is het weer voorbij!

Heb beroerd geslapen… Manlief is verkouden en heeft zijn grote hobby snurken uitgenoefend vannacht, helaas ten koste van mijn nachtrust. Maar ach, we krijgen zo croissantjes. Dochter van vriendin heeft heerlijk geslapen en zit nu met haar Tinkerbell dekentje in pyjama op de bank te DS’en.

pffffffff ik had vanochtend een buikpijn. het leek wel op een naderende eisprong maar het is nu weg :think:

vlinder en penelope ik ben het met jullie eens!! ik heb ook flink gegoogled en ik weet wie het is.

knollie dus gister was je beroerd? mmmmmmmmm lastige kwaal is dat he? maar vaak wel weer een goed teken.

vlinder dijo en penelope zijn jullie buikjes al flink aan het groeien? nog ff geduld en dan de 20-weken echo hihi.

Wat lief van je Lotte, dat je door je eigen ellende heen nog aan de buikjes van een ander kan denken.

Ja, mijn buik groeit aardig :slight_smile: En ik voel me ook goed, niet meer vermoeid, af en toe zelfs een energy boost en daar maak ik dan dankbaar gebruik van door keukenkastjes uit te gaan soppen ofzo :lol:

Ik word oud :shock: Wat is DS’en Tigru?

ds en is van de Nintendo DS

nee penelope laten we het positief bekijken. je word niet oud maar je kids zijn nog niet in die leeftijdsklasse hihi.

Haha, ja Lotte, dat klinkt wat aardiger inderdaad :mrgreen:

Wii ken ik dan weer wel, al is het maar van horen zeggen. Nog nooit gedaan.

Ja dat krijgen we nog he, dat de kindjes om een spelcomputer gaan vragen. En dan om een scooter. Dat duurt gelukkig nog even :mrgreen:

damon heeft ook een ds maar ik moet er niet aan denken dat ie straks een scooter wil of gaat stappen. maar gelukkig duurt dat nog ff hihi.

Oei maar een scooter is ook heel wat anders dan een DS! Moet ik nu al niet aan denken en ik heb niet eens kinderen…

Ik heb trouwens zelf ook een DS, lekker sudoku of andere leuke "hersen"spelletjes spelen…

Ik ben ook wel heel benieuwd naar alle buikjes, kunnen er foto’s komen in de fototopic? (Stom woord als je het zo schrijft). Want ja, zonder eigen buik geniet ik van jullie buiken, hoe mooi ze groeien.

Ik heb ook gegoogeld, maar kan dan weer niet goed googelen… Weet wel dat ik mezelf heel vaak kan vinden, maar ben dan ook actief op internet…

@Tigru wrote:

Ik heb ook gegoogeld, maar kan dan weer niet goed googelen… Weet wel dat ik mezelf heel vaak kan vinden, maar ben dan ook actief op internet…
Is dit een hint? :mrgreen: :stuck_out_tongue: :wink:

Ik plaats geen foto’s op kok, tenminste, zoals ik er nu over denk niet. Maar mijn buik lijkt wat op die van Fietje :lol:

ik heb iemand op mijn hyves die nu 20 weken zw is. ze heeft bij mij in de klas gezeten en toen ze 12 jaar was had ze leukemie. dus ze heeft chemo en alles gehad en was 5 jaar later helemaal kankervrij. maar het was natuurlijk de vraag of ze ooit kids kon krijgen omdat ze chemo heeft gehad. en nu zag ik op mijn hyves dat ze zw is van de 2de. haar andere kindje is nu 1 jaar dus echt gaaf dat ze toch nog vruchtbaar is.

@ Lotte: wat geweldig voor die vrouw!!

ik voel me sinds vanmorgen heel erg onzeker, ben heel bang dat het mis zal gaan.

heb elke keer steekjes onder in debuik en in mn liezen.

weet dat dat ook gewoon door de zwschap kan komen maar toch.

ik kan wel een buik foto plaatsen maar is weinig te zien, dat wat je ziet is van de vorige zwschap.

knollie :hug:

dank je