goed en toen had ze wel gebeld hahaha
de uitslag is nog niet binnen… ze belt me volgende week terug wanneer de uitslag er dan wel is… want vandaag is degene die weet hoelang het dan nog duurt… aargggh hoezo in spanning! Mgoed we wachten gewoon lekker door… straks ben ik nog eerder zwanger dan dat we een uitslag hebben… zou wel leuk zijn!
ik voel me ook niet aangesproken dus ik heb niks te vrezen hahahha.
weet ik niet maar ik miss meerdere personen uit mijn hyves.
wat is je hyves naam ook alweer dan?
Tigru, mooie foto’s, vooral die in het bos waar je je sleep optilt, zowel die foto van de voor als van de achterkant :mrgreen:
Begrijpelijk, dat je je hyves wilt afschermen.
Squirrel, als je door die ovutesten een beetje inzicht hebt gekregen in hoe je lichaam reageert rondom je ei dan heb je ze (ovutesten) ook minder nodig?
Zou wel gaaf zijn zeg, je baan zo dichtbij.
Lotte, vandaag zijn het de gekleurde dropstaafjes van Venco die aan de beurt zijn, jummie! Ik ben sowieso wel een snoeperd :oops:
ik heb gister nog geklust hihi. maar ik heb nog geen vruchtbaar slijm. kan het zo zijn dat je toch een ei hebt terwijl je geen vruchtbaar slijm hebt. de dames met de ovutesten weten dat miss?
Lotte: ja hoor dat kan. Ik heb wel eens na mij ei vruchtbaar slijm of dagen ervoor. dus bij mij is het wel al voorgekomen.
wm ok dan maar gewoon doorklussen hihi.
dat is zowieso het beste ja.
Niet alleen het beste Lotte, maar ook fijn
Thnx voor de complimenten dames, ben nog altijd blij met de foto’s, alleen niet zo zeer meer met de fotograaf.
Suzy, wel vreemd zo met die uitslag, dat dat zo moet gaan…
Heb je ruzie met Hyves Lotte? Ik heb dat ook wel vaker, spontaan mensen kwijt, maar is meestal dat die mensen hun Hyves hebben opgeheven… Of je uit hun vriendenlijst hebben gegooid.
inderdaad vervelend dat we nog geen utislag hebben maarja… misschien is het nog niet lang genoeg gekweet of hoe dat gaat met die chromosoen… we wachten het maar af… ze belt mij van de week op
jeetje dames zoveel gekletst… morgen ga ik naar de negenmaandenbeurs en zat. probeer ik dan weer bij te lezen.
Bij fysio geweest voor mn stuitje… niets ernstigs… al houd ik voor een vrouw die nog niet eens 4mnd zwanger is wel veelste veel vocht vast en mn lichaam en spieren voelen overbelast aan… mag even niet meer sporten… en moet even met de arbo arts gaan praten niet teveel onregelmatigheid meer… t liefst alleen maar vroege diensten! hij heeft mn rug e.d even gemasseerd en volgende week weer terug…
Even update en kom later even alles van iedereen bekijken en hoe het met iedereen gaan nu even geen tijd zie je
tot gauw…
@penelope heb hier nog wel een berg dropstaafjes voor je… manlief heeft ze is een keer bij een inkoopactie gehaald bij samenkopen… kreeg meteen kilos van die dingen haha
word het toch nog een bleide dag hier! Ga zo onverwachts op bezoek bij iemand eten met manlief en kind van iemand uit mijn hyves!! LEUK we hebben elkaar nog nooit gezien maar ze woont wel in de buurt!!
weer terug na een lange dag werken.
heb vandaag voor het eerst echt kwaaltjes gehad gelukkig.
was heel beroerd vanmiddag.
Lotte: hoe gaat het verder met jou? spreek je niet zo vaak meer.
volgens mij hoef je niet altijd van dat vruchtbare slijm te hebben, Bij Youri en Tara wist ik neit eens dat dat bestond zeg maar en toen ook nooit op gelet.
Suzy, jammer van die uitslagen.
@ Dijo: naar de 9 maanden beurs leuk, ben er al 2x geweest en is echt de moeite waard :thumbup:
weet je wat ik gewoon net gehaald heb: borrelhapjes voor in de frituur voor vanavond :oops: :liar:
Hey lieve mensen,
Ik heb al een tijdje niet meer meegelezen en/of gereageerd.
Sorry.
Ik ben sommige dagen zo moe dat ik na het eten direct al slaap.
Sinds gisteren heb ik ook zo’n weeïg gevoel in mijn buik en kan ik de misselijkheid nog net onderdrukken.
We hebben het gisteren toch maar aan onze ouders verteld dat ze opa en oma worden.
Ik kon het niet langer voor me houden…
We hebben een flesje gevuld met rose en blauwe muisjes ingepakt en gegeven.
Mijn moeder maakte het open en keek eerst 2 keer van het flesje naar ons en weer terug en had het toen door!
Mijn zussen en zwager waren er ook, ze gingen allemaal helemaal uit hun dak!
Zo’n super reactie had ik echt niet verwacht.
Zaterdag ga ik dus toch naar de 9 maanden beurs, met mijn moeder en mijn zussen! Helemaal leuk!!
Nou dames ik ga nog even een leuk idee bedenken voor mijn schoonouders waar we zo naar toe gaan om het nieuws te vertellen!
I’m so happy!
Ik ben morgen trouwens vrij dus dan zal ik wel even bijlezen.
@ Beate:
veel plezier op de beurs