Spannend Suzy…
WM: mooie foto’s!
Suzy, ben heel benieuwd naar de uitslag.
Squirrel, hoop ook voor je dat het raak is. En fijn dat je samen hebt overlegd in het wat nu. Je weet het nooit, wie weet is het volgende maand gewoon raak, zonder allerlei testen… Ik hoop het!
WM / Penelope: Hier gelukkig ook geen sneeuw, regen, ook niet leuk, maar ja, ben de sneeuw ook beu.
Ik denk dat ik trouwens ook te naief ben, en dan heb ik ook op andere fora ellende van mensen die niet zijn wie ze zijn meegemaakt. En ik ben ook nog vrij achterdochtig ingesteld… (En nu heel erg nieuwsgierig wie jullie bedoelen :oops: )
Ga zo het huis schoonmaken, dan dochter van vriendin ophalen en nog even een boodschapje doen. Vanavond lekker frietjes eten hier!
Ow gebruiken er hier mensen Gravitamon? Heb deze gister bij de apotheek meegenomen, op aanraden van de assistente.
Oh ja, ik durf nu niet met zekerheid te zeggen of de foto’s van ons trouwen te zien zijn… Anders even zeggen, dan plaats ik ze ergens anders. Wil mijn hyves namelijk beschermen.
ook ik heb dat bij een persoon hier.
ik ben normaal ook erg naief ingesteld en vertrouw mensen erg snel.
ben nu op mn werk.
moet tot 17.30 werken
Knollie trek je dat een beetje die lange dagen?
Tigru gezellig zo’n kind op bezoek vind ik dan tenminste en friet vinden ze denk ik allemaal wel lekker
Hmm, wordt nu wel errug nieuwschierig hoor!
Vlinder: erg laat antwoord, maar je vroeg laatst of ik in Groningen woon. Nee dus, ik woon in Friesland en daar is het klooster waar ik gesolliciteerd heb ook. Ik kreeg net een mail van ze, dat ze 150 :shock: :shock: reacties hebben gekregen dus dat het wel 2 weken kan duren voordat ze mensen uit gaan nodigen op gesprek. Pffff…statistisch gezien is de kans dat ik zwanger ben nog groter!!
Vorige week donderdag moest ik trouwens nog op stel en sprong naar een uitzendbureau crossen omdat ze me voor wouden stellen voor een vacaturen maar mij eerst persoonlijk wilden zien. Blijkt het een baan bij het bedrijf van onze achterbuurman te zijn :lol: Heb ik dat… Hele leuke, passende baan, precies op de goede dagen ook nog! En lekker bij ons in het dorp…perfect dus. Had nog niets weer gehoord, dus maar ff gebeld net, maar ze hebben nog niets van hem gehoord… Qua CV paste ik heel goed bij de baan zeiden ze, maar ja… kan me ook wel voorstellen dat hij niet zoveel zin heeft in een werknemer die bij hem in de achtertuin kan kijken…
@squirrel het ligt er ook aan hoe goed bevriend je met hem bent heh?
en zou toch leuk zijn als jij dan daar kan werken… lekker dichtbij
Suzy: we wonen hier nog geen jaar, dus eigenlijk ken ik hem niet zo goed. Voor zover ik weet is het wel een aardige man… Op het uzb grapten ze ook al: toch geen ruzie over de schutting gehad??
Als het toch goed klikt en de baan leuk is, waarom niet…
(En ja, ik wordt steeds nieuwsgieriger)
Ow en degenen die ik de link van onze foto’s heb gestuurd… Ben er al achter dat je niks ziet (Thnx Squirrel), voor de liefhebbers gewoon op www hier in mijn profiel klikken… (Zal het zo gelijk aanpassen). Dan kom je op een site van ons uit. Heb hier een fotoalbum in gemaakt… Even links kijken en dan kom je er… En helaas, de teller klopt niet, de site is nog in aanmaak, en ben aan het uitproberen, alleen de blogs zijn goed (en de foto’s).
ik vind ook dat het maar gewoon gezegd moet worden wie het is… is ook eerlijk tegenover die persoon en kan er gezegd worden wat er van gezegd moet worden vind ik dan … Misschien is het wel anders als dat iedereen denkt of het wel zo nou ja dan weten we het allemaal… anders krijg je hier nu toch een gespannen sfeer
Tigru wat gaaf zeg je foto’s…leuk om er nu een gezicht bij te hebben…
Tigru, leuke foto’s :thumbup: , ik had me jou met donker haar voorgesteld, waarom weet ik ook niet.
Squirrel, dat zijn veel reacties :shock:
Over wat ik eerder vandaag schreef: daar kom ik later op terug, wil eerst het een en ander afwachten… Maar vind wel dat de rest ook mag weten wie het is en hoe het zit ( ook buiten KOK om is er namelijk genoeg over deze persoon te vinden) , dus dat komt nog :-* .
Mooie foto’s Tigru!
@vlinder is het dan nu bezig met die persoon of heeft ze het verleden misstappen gedaan? bedoel dat doen we allemaal zelfs ik!
oeiiiiiiiiii heb ik nu een gevoelig onderwerp aangewakkerd over de oneerlijkheid van sommige mensen? :oops: hoe ziek ze ook zijn ik vind het gewoon heel erg dat ze andere mensen voor de kop stoten. daar kan ik gewoon slecht tegen. en als dat voortkomt uit eenzaamheid dan moet diegene dat gewoon melden op dit forum dat ze eenzaam zijn en dan zal er best wel veel begrip voor zijn maar ga dan geen onzinverhalen ophangen!!
knollie kun je het nog een beetje volhouden die lange dagen? wel vermoeiend zeker?
suzy krijg je de uitslag ergens van? het kan zijn dat ik er nl overheen heb gelezen.
fietje penelope en knollie wat waren jullie gister lekker aan het kletsen ahhaha. geweldig!! de nibbits pitabroodjes en winegums vlogen me om de oren hahahh.
Rond half 2 word ik gebeld door de gyn of ons kindje daadwerkelijk trisomie18 had of wat hij precies had… en wanener we bij de klinisch geneticus terecht kunnen…
vind het wel uhm raar om dat nu hier neer te zetten… voel me niet prettig haha
suzy hoezo voel je je niet prettig dan?
met al dat gedonder hier
en misschien is het ook wel de spanning van wat ik zo te horen kan gaan krijgen
het kan idd ook de spanning zijn van wat je te horen krijgt. ik ben ook wel benieuwd wie ze vermoeden dat het is in dit topic. laat je de uitslag wel horen?
maar hoezo is dat gedonder dan?
degene, weet zelf wel denk ik dat we diegene bedoelen.
ik voel me in ieder geval niet aangesproken
en zal gewoon blijven kletsen en vertellen wat ik hiervoor ook deed.
@ Suzy, vind het tot nu toe nog niet vermoeiend, gelukkig niet, want moet het npog bijna 9 mnd volhouden
maar heb verder ook nog niet echt kwaaltjes he!
Knollie je hebt helemaal gelijk hoor! Al voel ik me altijd snel aangesproken hahahahahaha… zal wel een kwaal zijn!
En ik denk dat de spanning vooral van het telefoontje komt … en zeker als ze dan nu nog niet gebeld heeft haha… argghh!!!..