@ penelope: daar moet ik dus niet aan denken :sick:
en dat terwijl ik me echt voorgenomen heb om vroeg te gaan slapen
heb vrijdag weer nachtdiensten en zie er tegen op… ik had mezelf beloofd van tevoren goed uit te rusten, maar dat gaat niet echt lukken zo…
Nee? De nibb its waren hier gisteren al aan de beurt.
ik weet in elk geval wat ik morgen uit de winkel mee ga nemen! :mrgreen:
en winegums, nee dank je, nu even niet… en ook die nibbits zijn niet helemaal wat ik zoek geloof ik…
Ja, ik keek net ook op de klok en heb besloten dat ik rond 22 uur naar bed wil.
@Dreampje wrote:
@Penelope wrote:Dat hebben we met een paar juli mama’s wel gedaan en het bevalt ons goed.WM, ik ben ook wel benieuwd naar je foto’s :lol:
En voor de stoppers hier die okt mama worden: misschien met zn drietjes een eigen topic maken? Of een eigen forum? Wie weet komt er snel een 4e bij? Of dat de stoppers van hier van sept of nov bij jullie aansluiten? Ik zeg maar wat hoor :lol:
Das wel een idee om een topic zwangeren aan te maken van de stoppers van deze ploeg…
groetjs!
Jeetje meiden wat hebben jullie lekker zitten klessen bessen!!
En wat is dat dan weer voor iets raars…dat nepverhaal…kreeg er gewoon de kriebels van, al moet ik eerlijk zeggen dat ik vaak van dit soort mensen tegen kom, die niet helemaal psychisch in orde zijn…deze persoon is ook gewoon ziek!
Leuk WM…ik zou wel graag een foto willen zien hoor!! Lijkt mij leuk…
Ik zal tegen de tijd ook wel eens een foto plaatsen hoor…
Ik ben normaal nooit van een forum…dit is ook het eerste forum waar ik mij voor had aangemeld…maar moet zeggen dat je er wel veel van leert en te weten komt! En we hebben een leuke groep…
Verder heb ik niet zoveel boeiends te vertellen…ik ga lekker naar bed…vanavond weer druk aant werk geweest :?
Ik moet mezelf even aanmoedigen dat ik het vol houdt. Wil heel graag schaatsen zien, maar begin moe te worden…
Krijgen morgen de dochter van een vriendin (net 9) over de vloer, ze blijft ook slapen…
@Mimster wrote:
!!
En wat is dat dan weer voor iets raars…dat nepverhaal…kreeg er gewoon de kriebels van, al moet ik eerlijk zeggen dat ik vaak van dit soort mensen tegen kom, die niet helemaal psychisch in orde zijn…deze persoon is ook gewoon ziek!
...dat is dan ook de reden dat ik op een bepaald persoon hier nooit reageer...niet iedereen is hier oprecht te noemen.
@Vlinder83 wrote:
@Mimster wrote:!!
...dat is dan ook de reden dat ik op een bepaald persoon hier nooit reageer...niet iedereen is hier oprecht te noemen.
ik denk dat je inderdaad alijd voorzichtig moet zijn in het meeleven met internetverhalen... je weet noit wat echt is, en dat kan je een behoorlijke reun op leveren.
Goedemorgen dames. We werden vanmorgen weer blij verrast wakker. Het had voor de verandering weer eens gesneeuwd. Maar dat mag de pret niet drukken, ik ga er vandaag een positieve dag van maken!
Eh Vlinder, bedoel je het in het algemeen of specifiek in ons topic?
@wannabe-mammie wrote:
Eh Vlinder, bedoel je het in het algemeen of specifiek in ons topic?Dit topic, Vlinder is niet de enige die dat ziet.
Hier heeft het niet gesneeuwd trouwens en ik ben blij toe, begin aardig zat te worden van die sneeuw
Hier?! Hmm, misschien moet ik toch eens wat beter op gaan letten…
WM & Tigru: mag ik een linkje…ben erg benieuwd! Denk dat er hier eerst een tweede moet komen voordag J. zich aan de grote vraag gaat wagen… :roll:
Wij gaan idd proberen om ons wat minder te focussen op zwanger worden, geen ovu testjes meer! Ik heb trouwens ws al dinsdagavond mijn ei gehad…ik had toen een paar uur steekjes en krampjes en daarna niets meer. Nu las ik op internet dat het ook kan dat je 12 uur na je positieve ovu test een eisprong hebt, het hoeft niet altijd 24 uur te duren. Extra jammer dus dat dinsdagavond geen succes was, maar misschien waren d’r nog wat zwemmers over van zondagochtend!!! Nou ja, ook al was het dinsdag wel gelukt, dan is natuurlijk nog niet zeker dat het raak is. Maar zou wel een lekker gevoel geven om te weten dat je iig niet beter had kunnen timen!
Oh ik ben ook zo lekker naief. Even beter op gaan letten dus.
Squirrel: hopelijk nog levende zwemmers van zondag die klaar waren om toe te happen. Wij hadden vorige periode vergelijkbaar (slecht) getimed. Maar ja je kunt het niet af dwingen he, we zijn geen machines.
Nu ben ik ook wel heel benieuwd…
WM: kleine kans natuurlijk, dus ik ga er gewoon vanuit dat ik volgende wk ongi wordt. Nee…op commando gaat het niet he? Het blijft hoe dan ook een kwestie van geluk hebben.
WM: Ik heb je een pb gestuurd…echt tof hoor je foto’s!! :thumbup:
Vlinder: :think: gelukkig reageer je wel op mij :lol:
Ik heb best veel mensen kennis…(ik weet meestal gelijk wat ik aan de haak heb…dan zeggen sommige ja hoor zij weer…en later komt het uit)…
maar op zo’n forum nog niet denk ik!
ik word vanmiddag trouwens gebeld door de gyn met de definitieve uitslag…