@knollie1 wrote:
:oops: sorry
lol, het komt met vlagen, maar ik kan het aardig negeren
ik kende dat niet eens.
maar het ziet er wel lekker uit.
wij hebben vanavond pannenkoeken gehad, het is aswoensdag 1e dag vh vasten.
dan mag je geen vlees en snoep. eigenlijk 40 dagen niet. maar dat is meer van vroeger uit
@knollie1 wrote:
ik kende dat niet eens.
maar het ziet er wel lekker uit.
wij hebben vanavond pannenkoeken gehad, het is aswoensdag 1e dag vh vasten.
dan mag je geen vlees en snoep. eigenlijk 40 dagen niet. maar dat is meer van vroeger uit
fietje: ik moet zeggen dat de combinatie me niet echt lekker lijkt, maar ik is natuurlijk niet zwanger
hier de herkansing
Gefeliciteerd! Het is een meisje
ik kijk zo ff. Eerst twitter updaten
doet jou man dat 40 dagen
vond wel leuk, ik legde mn zoon uit van vasten, dat je dan geen lekkere dingen mocht. ivm dat kinderen in arme landen niets hebben etc, etc.
zegt hij, maar mam: pannenkoeken zijn toch lekker, dan wil ik die ook niet! wijsneus
WM haha
WM, die is goed!!!
(al moet ik zeggen dat ik ook al erg snel mijn telefoon in mijn handen had. Ik kon alleen niet meer logisch denken en had erg veel moeite de juiste knopjes in te drukken)
ja ik kon dat niet, je mag je telefoon niet mee de ok op
zo ziet het er wel wer smakelijk uit toch??
en ik ben dan nu wel zwanger maar at het graag toen ik nog studeerde
@knollie1 wrote:
ja ik kon dat niet, je mag je telefoon niet mee de ok op
oooh Fietje je maakt me helemaal lekker
wat zat er ook weer tussen?
Cheezer
Ingrediënten voor 1 personen
1 pitabroodje
1 plak kaas
1 eetlepel jam
Hulpmiddelen
Broodrooster
Voorbereiding
Snij het pitabroodje open.
Bereidingswijze
Doe een plak kaas in het broodje en besmeer de kaas met jam. Doe dan het belegde broodje in de broodrooster
lekt dan de jam er niet tussenuit in het rooster
nog steeds niet lekker, sorry Fietje. En dat terwijl ik normaal echt een zoetekouw ben.
Af en toe gaan jullie ook snel hoor! Is het ook niet echt bij te houden…
Ik heb heel veel trouwfoto’s op mijn Hyves staan… Als iemand die wil, laat maar via een pb weten!
Wij hebben vanavond lekker burito’s op. Maar ook van dat eerste plaatje werd ik akelig moet ik zeggen…
Ondanks dat ik trouwens van huis uit gelovig ben opgevoed, deden wij nooit aan de vasten… Zou het ook niet kunnen, eet te veel.
ik vind het zelf ook lastig hoor.
maar ik wil het mijn kinderen wel meegeven en dan kunnen ze later er meedoen wat ze willen.
ik ben ook gelovig opgevoed, maar moet zeggen dat ik zelf niet achter dat geloof sta.
bij gebrek aan pitabroodjes gaat manlief nu een tostie maken met kaas en jam…
mij maag voelt leeg, en ik heb steeds braakneigingen… mischien wordt het daar wat beter van
:drool:
gooi er maar een hier heen
ben een zak nibbit aan het leeg eten
Ik ben wat winegums aan het verorberen.
Oh en zo’n pitabroodje met kaas lijkt me wel wat, maar die jam hoef ik er niet tussen.