Augustus & september 2009 Reageren in nieuwe deeltje aub

Hoihoi,

Ik moet ook erg wennen hoor bij de okt. mamas hoor, wordt soms veel geschreven daar.

En mijn buikje begint ook al wat te groeien, en dat terwijl het de eerste is, maar ik heb wel nog wat ruim vel natuurlijk dus ik denk dat het daardoor toch wat sneller zichtbaar zal worden.

Ik heb de Vk gesproken en 10 maart hebben we onze 1e afspraak bij haar, ik ben benieuwd.

Groetjes!!

Voor alle meiden die erg bezig zijn met zwanger worden: een dikke :hug: voor ons. ook ik heb er last van. Ik heb ooit geroepen dat we met onze frequentie (van voor het stoppen met de pil) we er heel lang over doen. En nu zitten we in ronde 6 en gaat het me allemaal niet snel genoeg. Ik temperatuur vanaf het begin. Eerst bedoeld om inzicht te krijgen

Ziekelijk hoor die roep om aandacht van die shirenmir. maar we moeten niet vergeten dat er heel veel mensen heeeeeel erg eenzaam zijn en genieten van de aandacht die ze via zo’n forum krijgen.

Fietje: dat is inderdaad al redelijk veel buik voor 6 weken. maar zal ook wel komen door het shirt en je houding. Je gaat er nu helemaal voor staan met de foto, in tegenstelling tot wanneer je gewoon beweegt. maar kan me voorstellen dat het lastig wordt om geheim te houden

Tigru: Niet zo heel handig inderdaad een slordig cv meesturen. Ik heb dat een keer met de brief gehad, stonden allemaal spelfoutjes in. Kreeg ik wel te horen in het gesprek.

Dreampje: helemaal gaaf hoor. En nu gaan genieten!!

Knollie: fijn dat je het bij ons gewoon ook zo gezellig vind.

Ik weet inderdaad wie Tigru is (nou ja kwa uiterlijk dan) en andersom ook. Op het trouwforum heb ik een andere nickname, maar Tigru dezelfde en ook dezelfde avatar, dus ik had de link redelijk snel gemaakt.

Voor geinteresseerden wil ik op zich wel via PB de link toesturen van onze trouwfoto’s. Sta liever nog niet met foto en al op dit forum,maar omdat ik het gevoel heb dat ik jullie al een beetje ken wil ik wel de link pb-en. Dus laat maar weten als je geinteresseerd bent.

he leuk dreampje ben je 2 dagen na mij

10 maart, dat is al mooi snel dreampje!

@ WM: ik ben wel erg benieuwd naar de fotos.

en het gaat nooit snel genoeg. zelfs bij Y. waren we na 2 mnd zwanger. toen had ik al zoiets van als het nu de 2e keer maar wel raak is.

WM, ik ben ook wel benieuwd naar je foto’s :lol:

En voor de stoppers hier die okt mama worden: misschien met zn drietjes een eigen topic maken? Of een eigen forum? Wie weet komt er snel een 4e bij? Of dat de stoppers van hier van sept of nov bij jullie aansluiten? Ik zeg maar wat hoor :lol:

knollie en penelope: linkjes zijn onderweg. foto’s van de fotograaf zijn op pagina 2 te vinden!

Ik ben ook wel erg benieuwd naar de foto’s.

@Penelope wrote:

WM, ik ben ook wel benieuwd naar je foto’s :lol:

En voor de stoppers hier die okt mama worden: misschien met zn drietjes een eigen topic maken? Of een eigen forum? Wie weet komt er snel een 4e bij? Of dat de stoppers van hier van sept of nov bij jullie aansluiten? Ik zeg maar wat hoor :lol:

Das wel een idee om een topic zwangeren aan te maken van de stoppers van deze ploeg…

groetjs!

ik heb de fotos bekeken

erg leuk

Mooie foto’s en wat een prachtige jurk.

ik ga ff thee leuten

met een warme stroopwafel erbij :drool: :drool: :drool:

dank jullie meiden.

Knollie: wat vervelend zeg thee met een stroopwafel

ja vervelend he :wink:

heb hem helaas al op :cry:

@knollie1 wrote:

ik ga ff thee leuten

met een warme stroopwafel erbij :drool: :drool: :drool:

wow dat klinkt lekker… ik heb een onbewingbare zin in pitabroodjes met gesmolten kaas en jam… maar dat heb ik al in geen 10 jaar op en dus ook niet in huis natuurlijk… :wink:

ja dat is dan weer jammer, het is maar eventjes genieten.

Wat vinden jullie van deze?

Gefeliciteerd! Het is een meisje

ik kijk zo ff. Eerst twitter updaten

wm ik zie niets:

zo heb ik elke keer zin in een frikandel speciaal :drool: :drool:

Fietje: alsjeblieft je pitabroodje

oei, nu ik hem zie wordt ik weer misselijk…

:oops: sorry