Squirrel :hug: lastig allemaal he…je wilt je er eigenlijk niet te druk om maken, maar dat doe je dan toch een beetje!!
Probeer het een beetje van je af te zetten…als dat lukt!! :hug:
En lotte niet ziek worden he!!
Ik was gisteren ook weer het internet aan het afstruinen hoor over cyclussen e.d…maarja we zien het wel…ik heb wel iedere keer rond mijn eisprong een weeeig gevoel onder in mijn buik…dus moet gewoon maar weer veel gaan klussen en langer door gaan denk ik!
hoihoi,
onderstaande zal best wel duidelijk zijn denk ik, tis nog steeds wat onwerkelijk, zeker omdat dit al wat langer zit als het vruchtje met de miskraam en het voelt ook nog eens goed…ben helemaal blij, en het ergste komt nog, het stilhouden…oeeee wat is dat lastig zeg…
Liefs, dreampje
Dreampje, dus toch gewoon 4 weekjes zwanger, weet je dat ook weer.
Dijo, leuk! Van harte met je voorgenomen trouwplannen!
Squirrel, :hug: he dat is lastig een man die niet meewerkt. Mijn hubbie had het de eerste ronde ook dat hij op ‘het’ moment niet meer kon… . Zou jammer zijn als je nu je ei gemist hebt :hug:
Verder weet ik het even niet meer, sorry!
dreampie… toch 4 weken of toch langer… krijg je normaal niet bij 4 weken 1 2 weken op je scherm
Knollie alles goed
tigru… idd schoonouders krijg je erbij ik zit beetje in t zelfde schuitje af en toe… ik snap hun niet en hun dsnappen mij niet… maar ja…
dames allemaal bedankt voor de felicitaties…
ik kon vanaaf weer bijkletwsen…
als mijn cyclus niet van slag is dan heb ik vandaag mijn eisprong maar ik denk dat ie later komt.
wat ik nu weer lees op dit forum :shock: het ging over een vrouw die zw was van een drieling en pas is bevallen met 27 weken. 1 van de kindjes ligt kritiek. ik las dit topic in een arm om je schouders van shirenmir. ongelovelijk dat je zoiets kunt verzinnen zeg!!
Het was allemaal nep meiden.
Daarom reageerde ik hier niet.
Ze was/is niet zwanger van een drieling.
Had meteen al zo’n voorgevoel. Ze schreef dingen die niet waar waren en niet klopte. Dat weet je als je zwanger bent van een drieling.
Ik was er ziek van, want stel het is wel waar. Wat een gemene mensen bestaan er toch. Had vorige wk al de modies een pb gestuurd.
Ze had vandaag foto’s geplaatst van haar baby’s, die veel groter waren dan 27 wk.
Toen ben ik als een gek gaan googlen en ja hoor een foto uit 2008 . Heb natuurlijk meteen Ruud en Lydia een pb gestuurd.
Ben blij met de snelle actie van Ruud
jezus hoe ziek kan je zijn… wat zei ruud er van? staat het nog in arm om je schouders? ik rende er al naar toe hahaha
Hoihoi,
Djio, als je kijkt op de CB indicator pagina, dan staat er bij de verklaring van de tekst Zwanger 2-3 weken het volgende: Je bent zwanger, de bevruchting vond 2-3 weken geleden plaats. Zwangerschapsduur bepaald door de huisarts (bij een cyclus van 28 dagen): 4-5 weken
Hier de link naar de pagina: http://www.clearblue.com/nl/nieuwe-digitale-zwangerschapstest-met-conceptie-indicator.php
Groetjes, Dreampje
Lotte gebruik je ovulatie testen of niet? en maar gewoon even doorklussen heh
@lotte82 wrote:
wat ik nu weer lees op dit forum :shock: het ging over een vrouw die zw was van een drieling en pas is bevallen met 27 weken. 1 van de kindjes ligt kritiek. ik las dit topic in een arm om je schouders van shirenmir. ongelovelijk dat je zoiets kunt verzinnen zeg!!Ik loop al heel wat jaren mee op verschillende fora en dit soort dingen gebeuren dagelijks, op zich verbazen dit soort verhalen mij niet meer. Natuurlijk zit er wel een steekje los bij zo iemand en vaak zie je ook dat mensen die dit doen dit ook blijven doen. Die blijven actief op die manier, is het op het ene forum niet meer mogelijk dmv een ip-ban, dan gaan ze gewoon verder op een ander forum.
Dreampje, nog heel pril dus, maar geniet ervan!
@ dreampje: gaaf he zon test. bij mij stond er 1-2 dus als ik het goed heb ben ik aankomende vrijdag 5 weken.
@ Tigru: wat fijn dat het iets beter gaat met je so.
@ Squirrel: toen wij met T.ara bezig waren om zwanger te worden had mijn man dat op een gegeven moment ook , en ik trouwens ook, terwijl het bij mij normaal snel gaat. we hebben toen ook alles aan de kant gegooid en geprobeerd er niet meer zoveel mee bezig te zijn, een maand later was ik zwanger.
maar voor jou een :hug:
@ Dijo: wat leuk dat je gaat trouwen, wij zijn getrouwd met alles erop en eraan, we hebben een geweldige dag gehad, wat ik niet had willen missen, maar achteraf heeft het zoooooooooooo veel geld gekost dat ik het denk ik neit weer zo had gedaan.
@ Lotte: nog steeds verkouden en zijn jullie al druk aan het klussen?
ik zag ook dat stukje van die 3 ling, verschrikkelijk dat mensen zoiets doen, maar helaas heb ik dit ook al vaker meegemaakt.
@ mimster: ik deed dat ook alles op zoeken over cyclussen ed. soms werd ik gewoon gek van mezelf.
hier gaat het zijn gangetje.
merk eigenlijk nog steeds niet echt kwaaltjes, ja erge honger, maar ja dat heb ik wel vaker.
merk ook dat ik het lastig vind om bij de okt mamas mee te kletsen, gaat daar zooooooooo snel, en gun me echt de tijd niet voor.
hier heb ik het idee iedereen al veel beter te kennen.
ach ja komt nog wel denk ik.
Teig dat gespannen zijn heb ik ook elke keer weer ondanks dat ik dan wel weet dat het niet raak kan zijn. Het blijft dus toch nog wel spannend zolang je nog niet ongi bent.
Tigru ben ik helemaal met je eens. Wij wilden graag trouwen en voor ons zelf niet voor iedereen zodat je een heel groot feest moet geven. Wij zijn gelukkig met de keuze die we hebben gemaakt vorig jaar
Wat mijn ervaring ook is zodra je stopt met de pil ben je er gewoon echt zo mee bezig, misschien is temperaturen te vroeg maar iedereen moet doen waar je je goed bij voelt.
Wel fijn om te lezen dat je schoonouders wat zijn omgeslagen en daarbij niet iedereen kan zijn zoals iemand anders dat graag zou willen, neem de positieve dingen gewoon mee.
Suzy hoop voor je dat het gauw 10 maart is en het zijn vruchten afwerpt.
Penelope, die steken heb ik niet echt gehad maar dat misselijke gevoel heb ik wel het hele weekend gehad, elke keer als ik wilde gaan slapen. Volgende dag was het weer weg. Ja en dan dus gisteren die enorme pijn. Maar nu kan ik het een beetje vergelijken en in de gaten houden wat eventueel de kwaaltjes kunnen zijn rondom je eisprong.
Squirrel :hug: misschien toch maar weer zonder al die “hulpmiddelen” en gewoon genieten en kijken wat er van komt? Hoe makkelijk dat ook gezegd is.
Lotte als het alleen bij een verkoudheidje blijft
Mimster ik heb dus nu misschien voor het eerst een gevoel bij mijn eisprong maar wij hebben wel besloten om vanaf deze maand er echt voor te gaan en inderdaad wat langer doorgaan. Maar dat zoeken op internet naar van alles is eigenlijk ook niet goed, we maken ons zelf alleen maar gek ermee. Aan de andere kant heb ik dat ook hoor af en toe, zit ik er weer over na te denken en ga toch weer dingetjes opzoeken. Zou het eigenlijk gewoon een beetje los willen laten maar is best moeilijk.
Nou Dreampje nu lekker genieten nu je helemaal duidelijkheid hebt.
Knollie fijn dat alles goed gaat
Geneva, wij zijn nu net iets meer dat 7 maanden getrouwd (WM weet hoe ik eruit zie, die was ook lid van het Trouwforum :P) en zal eens foto’s plaatsen, de meesten weten ondertussen ook al dat we bezig zijn. En onze dag was perfect! In onze ogen en dat is genoeg.
Knollie, zonder kwaaltjes is ook fijn… Beter als dat de toiletpot en jij de beste maatjes zijn…
wat ik nu weer lees op dit forum Geschokt het ging over een vrouw die zw was van een drieling en pas is bevallen met 27 weken. 1 van de kindjes ligt kritiek. ik las dit topic in een arm om je schouders van shirenmir. ongelovelijk dat je zoiets kunt verzinnen zeg!!
Helaas loop ik ook al jaren mee op verschillende fora en heb ook al bizarre dingen gelezen... Hoeveel mensen er zo pijn wordt gedaan is niet normaal meer...
Squirrel, wens je gewoon even sterkte, moet ook vervelend zijn als het niet gaat zoals je wilt en je man nu echt helemaal klusmoe is.
Heb toenstraks een stomme actie gehad. Naar een droombaan een slecht CV meegestuurd, dat ook nog eens niet klopt!
ik denk trouwens wel dat mensen het doen omdat ze zelf psyschische (schrijf je dat zo goed?) problemen hebben en dat ze op dat moment niet zien dat ze andere pijn doen met hun ’ verhaal’ …
Lotte verkoudheid balen!
Dreampje nouja je bent iig zwanger en het zal vast goed komen dit keer!!!
beetje rare vraag misschien maar moet je het op een eventuele innesteldag rustig aan doen? of kan je dan gewoon alles doen wat je normaal ook deed
@knollie1 wrote:
merk ook dat ik het lastig vind om bij de okt mamas mee te kletsen, gaat daar zooooooooo snel, en gun me echt de tijd niet voor.
hier heb ik het idee iedereen al veel beter te kennen.
ach ja komt nog wel denk ik.
Knollie, volgens mij heb jij al veel meer je best gedaan om iedereen te gaan kennen dan ik hoor!!
ze gaan inderdaad super senl, en ik reageer dan ook nauwelijks.
het zijn ook wel een hoop meiden met bijzondere voorgeschiedenissen he?
o ja, had ik jullie mij 6 weken buik al laten zien??
niet schrikken
(lukt even niet in spoiler)
@ Fietje: ja idd veel meiden wat al veel hebben meegemaakt.
maar Fietje jou buik, zit daar ook veel van de vorige zwschappen bij.
mijn buik ziet er namelijk savonds ook zo uit.
maar ja mijn buikje van de vorige 2 is nooit weggeweest. is altijd zon rond voorkantje gebleven.
en normaal kon ik dat nog wel verdoezelen met een corrigerend hemd en door mn bekken te kantelen en buik in te houden.
maar ja dat hemd draag ik nu niet meer en ook mn buik inhouden lukt niet meer,
dus ben benieuwd hoelang ik het nog stil kan houden. heb ook wijderde boven kleding aan nu terwijl ik normaal vrij veel strak spul draag
@knollie1 wrote:
@ Fietje: ja idd veel meiden wat al veel hebben meegemaakt.
maar Fietje jou buik, zit daar ook veel van de vorige zwschappen bij.
mijn buik ziet er namelijk savonds ook zo uit.
maar ja mijn buikje van de vorige 2 is nooit weggeweest. is altijd zon rond voorkantje gebleven.
en normaal kon ik dat nog wel verdoezelen met een corrigerend hemd en door mn bekken te kantelen en buik in te houden.
maar ja dat hemd draag ik nu niet meer en ook mn buik inhouden lukt niet meer,
dus ben benieuwd hoelang ik het nog stil kan houden. heb ook wijderde boven kleding aan nu terwijl ik normaal vrij veel strak spul draag
het zal idd wel sneller uitrekken, maar ik was gewoon weer slank…
De spoiler tags om de url van de foto, denk ik.
Mega buik al hoor.
Wow, jij was al gewoon weer slank. Ik niet, heb altijd wat overgehouden aan buikje na zowel de eerste als de tweede bevalling.
Maar de buik zie je sowieso wel eerder dacht ik bij volgende zwangerschappen. Wat niet wegneemt dat het een mega buik is, haha!