jeetje dreampie… spannend… dit was de 1e keer dat je teste of??
Nou hier hebben gewoon burgelijk besloten om te gaan trouwen!! Mn vriend begon erover en toen zei hij nou 9 juni is wel een mooie datum vind je niet… 9 is de maand waarin jij jarig bent en 6 de maand waarin ik jarig ben… mm… dus… nu even afwachten of deze datum kan!!
Leuk Dijo!
mm. we gaan gewoon ‘gratis’ trouwen en houden 's avonds dan een kleinschalig feestje dat bespaart wat kosten zodat we die weer extra kunnen uitgeven aan ons kleintje!!
hallo
wm en tigru: balen zeg een hele dikke knuffel vanuit hier :hug:
en die tranen zijn helemaal niet erg, dat heb ik ook gedaan hoor.
hier gaat het goed heb eigenlijk helemaal geen kwaaltjes (wat ik dan weer raar vind) ook het bruinverlies is weg.
Toch heel leuk Dijo!
WM, er is zeker hoop! Ik ben al een stuk positiever weer ingesteld…
(Al hadden we gisteravond allebei zin, maar wilden even tv kijken en toen brak ie door). Morgen een thermometer kopen…
@Tigru wrote:
Toch heel leuk Dijo!
WM, er is zeker hoop! Ik ben al een stuk positiever weer ingesteld…
(Al hadden we gisteravond allebei zin, maar wilden even tv kijken en toen brak ie door). Morgen een thermometer kopen…
zou je dat wel doen… dit is eigenlijk pas je 2e ronde… zou je niet gewoon lekker alles op zijn beloop laten? Je bent ook redelijk regelmatig ongesteld toch :S anders word t al zo een verplichting en geleur en je hebt eigenlijk geen enkele reden om nu al te temperaturen… of toch wel?
Ach Tigru en Wm… :hug: balen hoor!! Het begint toch iedere maand een grotere teleurstelling te worden he…
Dijo: Wat leuk zeg dat jullie gaan trouwen…maak er ondanks dat je het klein doet een leuke dag van en ga lekker een weekend weg of natuurlijk gewoon op vakantie!! Je doet het maar een keer en het zou zonde zijn als je het even snel snel doet…tenminste dat is mijn ervaring…wij hebben wel alles erop en eraan gedaan en vond het echt supertof!!
Dreampje: Wat een verhaal…ben benieuwd…zou wel apart wezen als je ineens toch verder bent dan je denkt!! Wel lekker… kun je het al bijna gaan vertellen
Lotte: Fijn dat je carnaval leuk was en dat je alweer aan het klussen bent
Hier nog niet in de vruchtb.periode…maar gelukkig zijn we wel actief en denk je dan niet alleen aan kindjes maken…is ook wel eens goed…af en toe denk je er echt alleen maar aan of het gelukt is…en is de echte zin gewoon weg!!
Dat denk ik ook wel WM, dat daar een beetje een taboe op rust. Met de succes stories lopen mensen ook meer te koop dan met de verhalen dat het (langer dan) een jaar duurde.
Dijo, leuk, een datum geprikt. En of je nou gratis trouwt of een ‘one million dollar wedding’ hebt, uiteindelijk zegt het niets, zolang je maar gelukkig bent.
Tigru, ik hoor wel vaker van mensen dat ze er een enorm inzicht door krijgen, door te temmpen. Misschien is FF dan ook een handige site om het bij te houden?
Knollie, niet teveel zorgen maken he, over het gebrek aan kwaaltjes.
Lotte, al een keuze kunnen maken wat betreft cadeautjes?
Geneva, ik heb dat soort verschijnselen wel gehad tijdens mn eisprong.
Dreampje, spannend zeg! Ik ben benieuwd wat de test aangeeft.
Squirrel, nou dan hoop en ik wel voor jou hoor als je dat zelf niet meer durft
dijo wat leuk trouwen!!
meiden bedankt voor de knuffels, doet me goed.
Dijo: helemaal goed toch, samen besloten om te gaan trouwen. Ook op een goedkope manier kun je er een onvergetelijke dag van maken hoor.
Dreampje: spannend hoor. Wat doet de huisarts vermoeden dat je al langer zwanger bent? Was de eventuele innestelingsbloeding ook minder heftig dan een normale menstruatie?
Thanx Penelope. Daar kan ik wel iets mee, wist trouwens niet dat het zo kon voelen.
Dijo, wij zijn ook zo getrouwd “gratis” en het was een geweldige dag, het is maar net wat je er zelf van maakt en met wie. Daarna zijn we op vakantie gegaan.
Wm, De huisarts opperde dat door de korte cyclus de vorige keer, en de korte ongi-duur, hij zei dat het misschien een innesteling kon zijn geweest.
En de bloeding minder, ja echt heftig was het niet, maar het is voor mij toch allemaal nieuw omdat ik ook heel anders ongesteld ben, sinds mijn operatie, dus het was zo wie zo heel erg nieuw allemaal voor mij. Voor januari 2009 had ik bijna geen bloedverlies en mega veel pijn en vanaf augustus 2009 had ik weinig pijn maar meer bloedverlies, maar weer korte ongi duur gemiddeld 5 dagen ongeveer…
Maar de laatste “ongi” in januari was het maar minimaal allemaal…
Gr, Dreampje
Dreampje: Dat is (misschien) een verrassing. Ik ben benieuwd wat de test morgen aangeeft.
WM: Ik had jouw bericht even gemist, balen!
Dijo: Gefeliciteerd!
Suzy: Al nieuws over Hannah?
Tigru: Een hele tijd geleden heb je verteld over je slechte relatie met je schoonouders, Ik ben eigenlijk benieuwd of dit nog een beetje goed gekomen is…
Overmorgen is mijn NOD. ik heb geen kwaaltjes en ook niet het gevoel zwanger te zijn. Ik weet dat het ook kan zijn dat je nog niets voelt, zeker met een korte LF, maar ik heb voor deze periode eigelijk de hoop al een beetje op de gegeven. En toch ben ik erg gespannen!
Teig ben benieuwd (aan het einde meer over schoonouders)
Dreampje, je HA heeft wel een punt, ben heel benieuwd wat er uit gaat komen…
Geneva, Dijo, trouwen is gewoon leuk, hoe je het nu doet, gratis of niet, het is en blijft speciaal! Buren van ons trouwen op maandag ochtend. Dat weekend erna geven ze een feestje… Het mooiste van trouwen is dat je het moet doen zoals je het zelf graag wilt.
Suzy, ben ook benieuwd of je al meer van Hannah weet…
Penelope, ik houd alles tot nu toe op menstruatiekalender.net bij en kan daar ook de temp bijhouden… Dus ga dat eerst maar doen… Wil er nog niet me mega mee bezig houden.
Dijo, ja het is vroeg om te tempen. Had ook met mijn man afgesproken, na een half jaar ovulatietesten, na 3/4 jaar temperaturen. Echter is geduld onze slechtste eigenschap, helaas van beiden, want dat hebben we niet. En we zijn soms heel gefrustreerd dat we 5 maanden al hebben moeten wachten. En omdat mijn cyclus nogal een paar dagen wisselt is dat vervelend omdat mijn man ook voor zijn werk veel weg is. Maar ook omdat we echt enorm klusmoe zijn na een paar dagen…
Wel zorgen we dat we enorm veel plezier in het klussen houden, wat ook erg goed lukt moet ik zeggen.
En ja, misschien moeten we nog niet zeuren, het is voor ons ronde 3 die we nu in gaan en sommigen hier zijn al veel langer bezig en hebben in mijn ogen echt engelengeduld. Ben helaas ook wat pessimistisch omdat mijn ouders er 8 jaar over hebben gedaan…
Mimster, denk dat dat toch bij meerderen zo is. Gewoon even just for fun! Dat is altijd fijn…
Teig: mijn schoonouders zijn momenteel omgeslagen, het zal echt uitzendstress zijn geweest ben hen. Het is bijna bizar. We hebben verteld dat we bezig zijn met een kindje. Afgelopen weekend waren we daar. Schoonmoeders heeft me 3 boeken meegegeven over zwanger worden, zwanger zijn en zo meer…
Ze blijven rare streken en ideeen houden en sommige dingen zal ik het nooit mee eens worden, maar goed, het is allemaal goed te doen. We krijgen enkel 5 maart nog de medaille uitreiking, maar weet nog niet of ze mee gaan, mijn man is er nog niet over uit of hij ze mee vraagt.
(Jeetje wat een verhaal en ondertussen nog schaatsen kijken ook!)
Ja hier ook schaatsen gekeken.
Hoewel het niet 100% goed is, is het fijn om te horen dat het wel beter gaat. Ik kan me voorstellen dat dit best een druk kan leggen op een relatie. Probeer je er zo min mogelijk van aan te trekken en zoveel mogelijk je eigen ding te doen. (Ik weet dat dat makkelijker klinkt dan dat het is)
Tigru lief dat je naar Hannah vraagt, Hannah is iig tot 10maart nog op school. Ze is heel erg onzeker en zoekt veel bevestiging. ze gaan nu proberen dit er nog uit te trainen… 10maart hoor ik daar meer van… nog maar even duimen draaiend en hopen dat het snel 10maart is…
Geneva, ja, ik heb dat misselijke gevoel bijvoorbeeld wel 2 dagen lang gehad rondom de eisprong. En ook steken onderin de zijkant van mijn buik, bij mijn liezen. Kon echt pijn doen.
Tigru, menstruatienet komt op hetzelfde neer inderdaad, dat doet toch min of meer hetzelfde als FF.
Dreampje, ik ben nieuwsgierig wat je test aan geeft!
Lief van je Penelope :-* Zelf zie ik het ff niet meer zitten deze ronde…ook gisteren was het klussen geen succes. J. blokkeert gewoon omdat hij het gevoel heeft dat het ‘moet’. Volgende ronde geen ovutestjes dus (was er zelf ook wel een beetje klaar mee… en m’n LF verandert toch eigenlijk niet…) De teleurstelling die ik anders bij een negatieve test of ongi heb, heb ik nu dus al…
Dreampje, ik ben benieuwd hoe lang je al zw bent!!
dijo wat gaaf dat je gaat trouwen!! ik ben benieuwd of die datum nog kan!!
tigru wat fijn dat je schoonouders nu anders reageren. tja je schoonouders krijg je er gratis bij he ahhahah. maar wel leuk dat je 3 boeken hebt gekregen. dat is toch positief he?
knollie hoe zit het met je kwaaltjes?
ik ben een beetje ziekjes. verkouden enzo. maarja dat zal wel van het feesten zijn hahaha. bas is vandaag nog vrij dus dat is wel lekker. morgen moet hij weer beginnen.