Augustus/Sept. '09 Al 4 zwanger!

Squirrel, er zijn een paar topics op dit forum over de gevoeligheid van KV testen. Ze zijn vrij gevoelig. Sommigen testen 4 dagen voor de NOD al positief, een groot aantal ook 2 dagen voor NOD en een aantal op of 1 dag na NOD. Kwestie van gewoon proberen :mrgreen: Maar als ik jou zo hoor zou ik me amper in kunnen houden.

ja squirrel morgen testen hihi

Ow Vlinder, ik heb er in mijn haast om op het werk te lezen overheen gelezen… Heel jammer van je ongi…

Suzy, het schoot me net te binnen, de vk zei na mijn 2e bevalling dat ik echt niet meteen weer zwanger moest worden omdat anders de kans zeer groot was dat ik problemen zou krijgen met mijn sluitspier (incontinentie). Ze heeft me op het hart gedrukt onwijs veel oefeningen te doen omdat ze bang was dat ik daar problemen mee zou krijgen. Ik heb braaf de oefeningen gedaan (de schrik zat er goed in) en heb nergens last van. Maar dat is dus één van de redenen dat ze zeggen dat het gezonder is om langer te wachten.

hmm nou ik heb ook veel geoefend in het begin en hij sluit nog goed haha! En Irene is morgen al 9mnd… waar blijft de tijd heh? En eerst maar is kijken of het al meteen lukt… Want we nemen tenslotte geen kind we zouden er een bij willen :wink:

We merken het wel!

Kon me toch niet langer inhouden en heb vanochtend getest: negatief :frowning:

nouja het kan nog heh!!! Niet getreurd nog…het bljft dus nog wel even spannend…

squirrel, ik kan me voorstellen dat het een teleurstelling is… houd moed, want het kan nog alle kanten op.

hier gisteren het "verwachte"bod van 145.000 voor ons huis gekregen. Dit geeft ons een veel beter te overziene restschuld :dance: :dance: :dance:

we zijn uiteraard accoord gegaan, en we spreken vandaag de makelaar voor verder verloop!

Fietje, geweldig, gefeliciteerd :dance: :dance: :dance: Ben je daar mooi van af!

Squirrel, ah balen!! Die kv testen zijn inderdaad best gevoelig. Ik heb nog steeds goede hoop voor je hoor!

Penelope, ik heb 9 maanden last gehad van die bekkenbodemspieren, pas toen ik stopte met de bv ( en natuurlijk al een tijd bij de fysio liep ) werd het beter.

Voel me niet al te lekker vandaag, gelukkig ben ik vrij, het weekend weer werken hoop dat ik me dan wat beter voel.

Fietje: gefeliciteerd! Dat is een hele zorg minder of niet?

Ik wacht tot zondag voor de volgende test…of ongi natuurlijk…

Vanmiddag lekker baby kijken bij een vriendin!

Fietje: Wow, moet een heerlijk gevoel geven dat bod. Gefeliciteerd hoor

Vlinder: Balen van de :twisted: :twisted:. Hopelijk de volgende ronde meer geluk

Squirrel: Hopelijk is de hoeveelheid hormonen nog te weinig geweest en wordt je zondag niet ongesteld.

Fietje gefeliciteerd met het bod op jullie huis!! Dat moet een hele oplucihting zijn…

squirrel wat jammer zeg. maar niet ongi is hoop he?

WM: ik hoop het maar!! :thumbup: :thumbdown:

Lotte: een klein beetje hoop heb ik idd nog wel… En anders hoop ik maar dat al die vage klachtjes na m’n ongi verdwijnen :x Het kan ook zijn dat ik m’n ei een dagje later heb gehad en dan zou m’n nod dus ook een dag later zijn. Maar ja, bij Luuk testte ik al heel vroeg positief dus ik weet het niet hoor :eh:

lastig blijft het he? ik had ook vorige maand als ik iets voelde dacht ik meteen zou het? maar volgens mij wil ik dingen voelen hahah.

Squirrel, irritant he hoe je lichaam je soms voor de gek kan houden ( al hoop ik natuurlijk dat het bij jou gewoon raak is ). Ik was er deze ronde echt zeker van dat ik zwanger was, heb zelfs nog een keer moeten overgeven van de misselijkheid, slecht tegen geurtjes kunnen ed.

Mopsie, had jij niet ook je nod binnenkort? Hoe is het bij jou?

Fietje! Wat super dat je dit bod hebt gehad, gefeliciteerd.

Squirrel, ik hoop ook met je mee…

hallo allemaal

Hier nog steeds niet ongi geworden

We hebben besloten om tot maandag te wachten

Als ik dan nog niet ongi ben gaan we nog maar een test doen

Spannende dagen nog even

prissie: waaaaw wat spannend. Lijkt me moeilijk om je in te moeten houden, maar maakt het wel spannd. Ik hoop dat je mag gaan testen!!

@ fietje: geweldig dat bod op jullie huis.

@ squirrel: het kan natuurlijk nog!