Augustus/Sept. '09 Al 4 zwanger!

ach ik denk dat ik het niet moeilijker heb dan ziende mamas hoor… zeker in het begin niet dan moet je toch alles op je gevoel doen haha… het enige onhandige is de geleidehond naast de kinderwagen en inmiddels begint Irene een gewicht te krijgen dat het wat minder makkelijk is haar in de draagzak een tijd te houden … ook kwa beweeglijkheid…

welkom nl2suzie!

Ik hoop dat je snel uit de kinderwagens zult zijn (dus snel zwanger he?!)

Ik ben dan ook waarschijnlijk erg dom, maar hoe gaat dat eigenlijk, kun jij alle berichten horen die op een forum geschreven staan dan?

Het lijkt me niet dat je beeldscherm oppervlak in braille veranderd! :doh:

Maar ik vind het wel leuk dat je hier ook mee kunt babbelen!

Squirrel; ik zal wel moeten wachten, want ik weet alleen dat ik in ieder geval ná 3 oktober mijn Nod heb.

Maar: ik heb nog 4 zwangerschapstesten liggen, dus ik zal me allicht een keer niet in kunnen houden, hihi. Tenzij ik meteen 3 oktober al ongie wordt.

Voor iedereen die afwacht: Wat duurt een maand toch lang, he meiden? :hug:

nl2suzy: Welkom! ik vind het erg knap van je hoor. bij mijn zoon op school zitten ook 3 zusjes die een blinde moeder hebben en een vader die bijna blind is. ze hebben dan ook allebei een blinde geleidenhond. daar heb ik echt respect voor.

Janine: veel plezier met het weekendje weg en niet ongi worden he?

Mopsie: ik vind het knap als je het volhoud tot de 7de hahahha.

Vlinder: hoe is het met jou? wanneer ga je weer testen?

syuirrel, vervelend he dat wachten. en je lichaam kan je zo voor de gek houden. maar wie weet.

vanmiddag weer abigail naar de peuterspeelzaal brengen. hopen dat het droog blijft.

Welkom Suzy!

Veel plezier Janine.

Spannend Mopsie.

Vlinder, nog getest?

WM, jippie je eerste pilvrije dag :dance:

Squirrel, wanneer ga je testen?

wat ik me zo eigenlijk afvroeg misschien een beetje rare vraag maar is het niet te snel dat ik weer zwanger probeer te raken? weet iemand dat? Hoor verhalen dat sommige mensen zeggen dat je hormoonhuishouding dan nog niet goed is en dat zwanger wordne dan nog niet lukt… weet iemand dat???

ik denk dat het niks uitmaakt

Suzy, welkom en succes! En ik vraag me ook af, hoe kun jij de berichten hier dan lezen? En knap hoor dat je het allemaal red met je meid, lijkt me toch best lastig, ben je altijd al blind geweest? Snel zwanger worden, ik las laatst eens ergens dat het het gezondst is om na 1,5 jaar weer zwanger te worden. Waarom precies weet ik ook niet.

WB, oeh spannend! Hoop dat je duidelijke tekens van je eisprong krijgt!

Mopsie, dat wachten is inderdaad niet leuk!!

Nou dames helaas teleurstellend nieuws, ben ongi geworden. Echt totaal door verrast, heb werkelijk altijd vreetbuien en rugpijn een paar dagen voor die tijd en nu dus niet. En dan toch die ene hele vage test nog en die misselijkheid, ik vermoed een vroege MK. Op naar ronde 3 dus. Zal zo een nieuwe banner aanmaken.

hmm we gaan het toch maar proberen… en als mijn lichaam nog niet wil zal het nog wel niet zwanger worden … :slight_smile:

Ik heb een leesregel en spraak op mijn laptop staan daardoor kan ik net zoveel lezen als jullie, kan alleen geen fotos kijken maar ach :wink:

ben wel heel mijn leven al slechtziend geweest. Pas sinds een jaar of 5 volledig blind.

Vlindertje vervelend dat je toch weer ongi geworden bent…

Suzy, welkom!

WB, vond het zelf heel vreemd om niet opnieuw te slikken

Mopsie, heel spannend weer…

Mijn hormoontjes hupsen weer ijverig door mijn lichaam, krijg er soms echt de kriebels van!

jeetje Vlinder! :hug: wat erg nou!

zeker als je al wel het idee hebt dat het best eens raak kan zijn, is het zeker balen!

:hug:

@Vlinder83 wrote:

Suzy, welkom en succes! En ik vraag me ook af, hoe kun jij de berichten hier dan lezen? En knap hoor dat je het allemaal red met je meid, lijkt me toch best lastig, ben je altijd al blind geweest? Snel zwanger worden, ik las laatst eens ergens dat het het gezondst is om na 1,5 jaar weer zwanger te worden. Waarom precies weet ik ook niet.
Om je lichaam volledig te laten herstellen? Ik ben 2 x in 1 jaar bevallen en dat is best een aanslag op je lichaam. Voor mij geen reden om het niet te doen en als ik het over mocht doen zou ik het precies zo doen, maar ik kan me voorstellen dat het beter is voor je lichaam om na het ontzwangeren ook weer een tijdje als niet-zwanger te functioneren.

Nou dames helaas teleurstellend nieuws, ben ongi geworden. Echt totaal door verrast, heb werkelijk altijd vreetbuien en rugpijn een paar dagen voor die tijd en nu dus niet. En dan toch die ene hele vage test nog en die misselijkheid, ik vermoed een vroege MK. Op naar ronde 3 dus. Zal zo een nieuwe banner aanmaken.
:hug: Jammer en echt balen Vlinder. Lijkt precies op wat ik had twee weken geleden. Maar je lichaam is wel druk aan het werk, dus ik hoop dat het de volgende keer wel goed gaat.

Suzy, hoe vertaalt jouw spraakfunctie de smilies?

Vlinder: Balen zeg! Nou ja, 3x is scheepsrecht he?? :slight_smile:

Penelope: ik probeer te wachten tot zondagochtend. Met de nadruk op probeer… :shifty:

Suzy: ws is het idd voor je lijf het beste om er wat langer tussen te laten zitten. Zo’n zwangerschap is natuurlijk best heftig voor je lichaam. Ik weet niet of je daardoor moeilijker zwanger wordt, volgens mij niet. Ik hoop het iig niet want dan zou het voor ons ook moeilijker gaan worden. Enne…de eerste maanden na je bevalling ben je juist toch weer extra vruchtbaar??? Hoe dan ook, voor ons is het geen reden om langer te wachten. Ik wordt volgende week 35 en hoe ouder je wordt hoe meer nadelen er weer kleven aan zwanger worden en zijn.

Kun je trouwens onze banners ook ‘lezen’ of alleen onze berichtjes?

WM: gefeliciteerd met je eerste pilvrije dag! Het went heel snel dat je niet meer hoeft te slikken… :wink:

Ik ben weer een beetje :sick: , de laatste dagen altijd na de lunch. Voel me s middags niet zo fit, moe, duizelig etc. s morgens en s avonds is het weer ok…heel vaag. Was ik nu maar s morgens misselijk… :?

hmm, lees net op internet dat ik morgen al een thuistest zou kunnen doen…

Squirrel, van welk merk zijn je testen? Een aantal testen kun je idd vanaf paar dagen voor je nod al gebruiken. Ik ben heeeeeeel nieuwsgierig hoor, zou je de volgende zijn??

Ja ik hoop op 3x scheepsrecht, zei mijn hubbie ook al :mrgreen:

wat jammer vlinder

voor mij ook geen reden om het niet te doen hoor… voel me weer kiplekker dus we gaan er gewoon voor… en als mijn lichaam er nog niet aan toe is zal die zwangerschap misschien even op zich laten wachten? we zien het wel! :slight_smile: Niet geschoten is altijd mis…

Ik kan geen banners lezen en ook geen smileys maar wel de rest allemaal… alhoewel smileys staan er zoals je ze typt op het toetsenbord maar ze zien er dan gewoon als leestekens uit heh…

goed ik ga hier een kleine jengelkont eten geven!

Vlinder, wat jammer!!! Stomme ongi’s! :twisted: :twisted:

Vervelendste vind ik dan dat je weer zo lang moet wachten voor je weer kunt weten of je zwanger bent! 4 weken gaan echt niet snel!!!

Suzy, welkom op ons forum!

Ik weet niks over na hoeveel tijd je het beste zwanger kunt worden! Dacht dat je gelijk weer vruchtbaar was, de VK zegt tenslotte altijd al dat je op moet letten ook al je borstvoeding geeft met een beebie ;-).

welkom nl2suzy

heb een drukke dag gehad op het werk, nu geen puf omk alles door te lezen.

Maar iedereen succes met testen en alle andere dingen.

ga zo mn kids in bad gooien (niet echt gooien natuurlijk ;))

Vlinder: ik heb die van kv (2 voor 5 euro). Beetje ondingen want je moet eerst in een bekertje plassen en daar dan weer met een pipetje in…pff en dan ook nog 5(!!!) minuten wachten. Ik weet niet hoe gevoelig ze zijn, jij? De vorige keer had ik ze van etos, ff over t staafje plassen en (bijna) direct uitslag. Misschien dat ik er morgenochtend wel een testje tegenaan gooi. Ik ben nu ook weer :sick: na het warme eten. Dat had ik bij Luuk ook al voor de NOD, dus ja dan ga je toch denken… :pray: :pray: Maar ja, voor hetzelfde geld heb ik gewoon iets onder de leden :eh:

Suzy: als je je goed voelt, er gewoon weer voor gaan! Je weet ook maar nooit hoe lang het weer duurt voordat het raak is he? Luuk is nu net 6 maanden geweest en omdat hij met een keizersnede geboren is, moesten we dus minimaal 6 maanden wachten. Nou ja…niet dat we er anders eerder voor waren gegaan hoor…denk ik.