Augustus/Sept. '09 Al 4 zwanger!

Hey

Heb vanochtend getest Negatief

:S

Jammer maar ja op naar de volgende ronde

Nog steeds niet ongi

Groetjes

kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent…

kan het niet zijn dat je eisprong wat later was?

Ik hoop dat alles snel duidelijker is.

Tigru nog een :hug: voor jou, het wordt je ook niet makkelijk gemaakt he.

Vlinder, ja balen, dat had ik dus ook, irritant he.

Pris, jammer!

Squirrel, tja, mensen zeggen misschien dat het niet kan, geen idee eigenlijk, maar ik had het dus wel.

priscilla jammer maar zolang je nog niet ongi bent is er nog hoop

squirrel en mopsie voor jullie is het nu ook aftellen he?

Pris, ik hoop het ook nog voor je, maar bij elke negatieve test vervliegt de hoop wel een beetje he :hug: .

hoe is het met kim eigenlijk? al veel kwaaltjes?

Vlinder: balen zeg dat je nu geen streep meer zag. Je zou toch verwachten dat je bij een zwangerschap elke dag een donkerdere streep zou krijgen :think: . Hoop dat je gauw weet waar je aan toe bent, die onzekerheid is echt :thumbdown:

Prissie: ook jammer van de negatieve test :frowning:

Penelope: is idd voor iedereen anders. Sommige mensen zeggen dat je voor de innestelling niets kan voelen en anderen voelen al vanalles direct na de bevruchting. Zegt dus allemaal niets, vandaag iig niets meer van gevoeld.

Lotte: idd aftellen geblazen hier! Was vastbesloten om niet eerder dan zondag te testen maar ik krijg dus steeds meer moeite om het vol te houden :roll:

hahahha dat kan ik me voorstellen

Vind het zo spannend al die testen! Ik hoop echt op vele streepje :smiley:

ja ik ook

Ik hoop met jullie mee!

Tigru, wat ontzettend naar zeg. Kan me goed indenken dat dit voor veel emoties zorgt. Hopelijk valt het allemaal mee uiteindelijk. Dikke :hug:

eigenlijk wil ik pas 7 okt. testen, ik weet nu alleen dat ik niet vóór 3 oktober ongesteld kan worden (eisprong is na 19 september geweest, maar wanneer???)

het ene moment voel ik me opgeblazen, en heb zón rommelgevoel, maar daarna niks meer, dus lijk nu niet erg zwanger!

Hee wat spannend zoveel NOD’s de komende dagen… Ik duim voor iedereen :pray: :pray: .

Wij gaan een weekendje weg met zijn drieen volgende week vrijdag. Da’s ook het weekend van mijn NOD, spannend!!! Hoop dat het een extra leuk uitje wordt ;-).

zal ik me dan ook maar even voorstellen? Wij zijn in augustus ook weer gestopt met de pil en hopen binnenkort heugelijk nieuws te kunnen mededelen voor een 2e :wink:

nl2suzy: Welkom!

Janine: Alvast een fijn weekendje weg en hopelijk een echte NOD!!

Mopsie: denk je dat je het volhoud te wachten tot de 7e??? :angel:

Vlinder: nog weer getest vanmorgen?

Pfff…is het al bijna zondag?! Het ene moment voel ik me zwanger en het volgende helemaal niet meer :?

Hmm best bizar heh hoe dat kan? Ik ben de 22e van sep ongi geworden en toen dacht ik eerst daarvoor ook dat het misschien toch al raak zou zijn… nu op naar de volgende poging… :wink:

Volgens mij is hier gewoon de wens de vader van de gedachte en let ik zo op alle kwaaltjes dat ik spontaan van alles voel. Ik reken dan ook maar op een negatieve test. :cry:

Jullie gaan ook snel weer voor een tweede zie ik, leuk!

jaa… het bevalt me zoo goed… dat ik wel een broer of zus voor Irene leuk zou vinden… En ik ben een blinde mama… dus is het handig als ik ze beter allemaal tegelijkertijd klein heb als dat ik met die kinderwagen blijf klooien :wink: rare gedachtengang heh?

vandaag mijn eerste officiele pil-vrije dag.

Nu maar wachten op de tekenen van de eisprong!

nl2suzy: Ook welkom voor jou en hopelijk is het snel raak. Een blinde mama, sorry alvast voor de misschien stomme vragen/uitingen hoor, maar respect hoor, twee lijkt me dan een super opgave.

Wel gaaf dat je ook gewoon met ons mee kunt lezen/ schrijven!

Alle bijna NOD-ers ik volg jullie op de voet, hopelijk deze weken weer een aantal zwangere dames erbij. Ik duim voor jullie :thumbup: :thumbdown: