Augustus/Sept. '09 Al 4 zwanger!

@Vlinder83 wrote:

Lief dat jullie zo meeleven, heb nu helemaal geen geduld meer tot het eind van de week, duurt me veel te lang.

Tnx Snips :wink:
Ik zou dan ook elke ochtend gaan testen :mrgreen:

Tigru :hug:

@ vlinder, spannend zeg. had bij T.ara ook een hele vage streep, maar was dus wel zwanger.

@ fietje, spannend, hopen dat die mensen dat bod doen.

sterkte met je kids

@ tigru, dat is niet fijn dat je je mannetje mist vanuit hier een :hug:

@ prissie, spannend

hier weer een lange dag gewerkt.

Vanddaag echt ongie geworden en niet zom klein beetje ook. moest gewoon naar huis om schone kleding aan te trekken zo erge bloeding.

gisteren en zondag had ik alleen iets rodige afscheiding.

maar wat kan ik dan nu als 1e dag van min menstruatie zien (om mn cyclus te berekenen zeg maar?)

@Penelope wrote:

@Vlinder83 wrote:

Lief dat jullie zo meeleven, heb nu helemaal geen geduld meer tot het eind van de week, duurt me veel te lang.

Tnx Snips :wink:
Ik zou dan ook elke ochtend gaan testen :mrgreen:

Ik heb mezelf toegesproken donderdag op zā€™n vroegst te mogen testen :mrgreen:

@ vlinder: vind ik knap hoor, zou dat niet zo lang volhouden!!!

maar succes

Ieieieieiie wat is er weer veel gebeurt de laatste dag!

Vlinder :vlinder: !! Spannend!! Zelfs ik zit nu helemaal op het puntje van mijn stoel te vinden dat jij toch echt morgenochtend alweer moet testen hoor :wink: ! Maar dat is ook mijn eigen nieuwsgierigheid. En Priscilla! Ook spannend, gauw laten weten.

Tigru :hug: Ik weet precies hoe je je voelt en een rommelige cyclus maakt het er helemaal niet leuker opā€¦ Als je wilt spuien, gewoon doen hoor, hier zijn een hoop luisterende ā€˜orenā€™.

At Fietje; wat spannend van jullie huis! Hoop echt dat het door gaat, dan sla je gelijk weer een nieuwe weg in, biedt altijd weer leuke perspectieven.

Hier alles eigenlijk rustig, keuvelen, werken en lekker internetten! Nog 12 dagen en dan komt mijn man weer thuis!!! Ben alleen heeeeel bang dat mijn periode precies komt als hij op Nederlandse bodem aankomt :shock: . Hmmmm. das dan best pech hebben na 10 wekenā€¦ We zien het wel :?

vlinder kun je die test showen?

Mā€™n ongi was compleet wegā€¦ Alles was normaal, voelde me ook weer normaal. Nu gieren de hormonen weer door mijn lijf! En nog een bloedingā€¦ De tranen staan continu achter mn ogenā€¦

Voel me zoā€™n zeikerdā€¦ Denk dat ik toch mijn schoonouders maar ga inlichten. We gaan zaterdag naar Schaarsbergen en als dan de boel nog door mijn lichaampje giert denk ik dat ik alleen maar loop te jankenā€¦

Ow en die sukkel van een man van mij is zā€™n portemonee kwijt geraakt. Hoorde ik zondagmiddag, hij belde zondagochtend, vertelde niks, zondagavond nadat ik vroeg wel. Bankpas geblokkeerd en het Situatiecentrum (sitcen) gebeld. Ja, ze kunnen me niet helpen, maar de kans op een bedreiging is er nuā€¦ Heb toch een lichte kriebel nu erbij.

Ga zo maar eens kijken of slapen deze nacht wil lukken!

Sorry meiden als ik zever, maar ik heb de concentratie van een ei. Lees al jullie verhalen en leef helemaal meeā€¦ Maar tegen de tijd dat ik typ, weet ik niet meer wat bij wie hoortā€¦

@Tigru wrote:

Ow en die sukkel van een man van mij is zā€™n portemonee kwijt geraakt. Hoorde ik zondagmiddag, hij belde zondagochtend, vertelde niks, zondagavond nadat ik vroeg wel. Bankpas geblokkeerd en het Situatiecentrum (sitcen) gebeld. Ja, ze kunnen me niet helpen, maar de kans op een bedreiging is er nuā€¦ Heb toch een lichte kriebel nu erbij.

Tigru?? Wat voor bedreiging??? Of lees ik nu helemaal raar? Komen er vijanden zo dicht bij hem in de buurt dat ze zin porto kunnen pikken of denkt hij hem verloren te zijn? Bah wat vervelend zo voor jeā€¦

Sterkte in ieder geval

jeetje Tigru, alleen al daarom gaan je emoties natuurlijk gek doen!

Ik hoop dat het niet ernstig is nu en dat ze hem snel kunnen helpen!

sterkte meid

ik voel helemaal niks meer.

en ook ik weet haast niet meer wie wat meemaakt, gaat allemaal veel te snel hier!

goh tigruā€¦

ik kan me helemaal niets voorstellen van de situatie waar je man in zit. Veel sterkte!

hier vanmorgen weer een flnike hoeveelheid vers bloedā€¦ lijkt niet echt op een ongi, maar lijkt me teveel voor een eisprong of innesteling (heb dat ook nog nooit gehad)

@tigru

gewoon ff :hug:

Knollie, ik zou de eerste dag nemen met echt veel bloed, gister dan dus. En jee zo erg dat je naar huis moest voor schone kleding :hug:

Tigru, :hug: kan me voorstellen dat je er allemaal even emo van bent, je hebt ook niemand die je even lekker kan knuffelen en geruststellen :hug: . En wat voor bedreiging ligt er nu op de loer nu zijn portemonnee weg is?

Lotte, de test is veel te vaag om er een foto van te maken :wink: , ik moet hem echt in het daglicht of boven een lamp draaien en dan zie je het pas.

Fietje, vaag hoor van jouw bloed ook.

ja dat had ik eerder ook altijd voor mn spiraal, kon met de grootste tampon nog niet eens 3 kwartier, dat was ook de reden van de mirena.

maar ja nu weet ik in ieder geval dat alles wel weer in werking is gezet.

@vlinder, morgen nog een keer testen spannend hoor.

Maar ook een vage streep is wel een streep.

Ik wil niet zeggen dat die bedreiging komt, maar die mogelijkheid is er helaasā€¦

Ofwel: Dat ik moet gaan zorgen dat de jongens uit Afghanistan vertrekken en meer van die ongein. Maar heb wel al contact gehad met het Sitcen van Defensie. Echter kunnen zij nu niks ondernemenā€¦ Dus duim maar mee dat er niks gebeurd.

Hij heeft overigens zijn portemonee in zijn jasje laten zitten. Een collega heeft zijn waszak gepakt en het jasje dat erbij lag. Ja, daarin zaten de spullenā€¦ en de was wordt door Afghanen gedaan. Er is geen hard bewijs, maar hij is niet de eersteā€¦

Thnx voor alle knuffels!

mijn NOD is nu 26 oktober

Tigru: van mij ook :hug:

Vlinder: hou je t nog vol? :wink: Erg he, zoā€™n vage streep. Je weet dan welā€¦streep is streepā€¦maar je durft het bijna niet te geloven. Tenmisteā€¦dat had ik!

Penelope: hmm, dat kan dus wel voor je NOD! Gisteren had ik het steeds, maar vandaag (nog) niet weer gevoeld :think:

Heb allerlei vage kwaaltjesā€¦precies dezelfde als ik bij Luuk had (+ nog wat extra) maar ze zijn veel minder heftig. Ik zal er wel teveel mee bezig zijn. Gisteravond lag ik in bed en opeens dacht ik: ik ben zwanger van een meisje! Slaat helemaal nergens op natuurlijk maar had vanochtend al bijna een test gedaan. Ding al uit het doosje, maar bleek dat ik in een bekertje moest plassen en die had ik niet bij de hand. Hij was natuurlijk toch (nog) negatief geweest, dus ben wel blij dat ik het niet gedaan hebā€¦

Tigru, o je bedoelt dat de Afghaanse mensen jouw gegevens nu ook hebben en je kunnen traceren? Hoop dat het allemaal mee zal vallen, wel balen om op zoā€™n manier je portemonnee kwijt te raken!

Knollie, jee dat si dan wel heel heftig zeg jouw ongi :hug:

Squirrel, jij lijkt mij wel :lol: Ben erg benieuwd!

Ik kon het toch niet laten, heb dr een test tegenaan gegooid, kon geen streep meer ontdekken. Heb ook geen tekenen van een ongi en wel misselijk, irritant die onzekerheid over welke kant het op gaat.

jeetje wat gebeurd hier allemaal. tigru ff een knuffel. ik hoop dat het allemaal meevalt. wat een onzekerheid zeg. vlinder hopen dat je dadelijk wel weer een streep kan zien.

priscilla heb je al getest?