nog ff geduld hahaha.
Piep ook ff snel hier…
Ik hoop voor allen mee die hun NOD krijgen! Dat het ook een NOD mag zijn!
Hier gaat het ok, heb wat ups en downs… Mis mijn mannetje toch wel behoorlijk…
En heb er ook wel een beetje de balen in dat we nog niet kunnen klussen… Zou het zo graag willen… Ergens heb ik spijt dat ik nu al met de pil gestopt ben, maar ja, wil nog steeds weten hoe de cyclus is als hij terug is.
Nog 85 dagen…
tigru ik wou je ff een knuffel geven. ik snap best dat je je mannetje mist.
Tigru, je moet nog lang wachten he :hug: , maar joh is alleen maar superhandig als je straks inzicht hebt in je cyclus!
Squirrel, jeetje maar 7 kilo aangekomen in ze zwangerschap! Dat is echt weinig, kan me voorstellen dat je dan nu helemaal baalt dat je net zo zwaar bent als toen. Jouw klachtjes klinken hoopvol!
Lotte, balen van je fiets die het begeeft op het verkeerde moment.
Fietje, de dag een beetje doorgekomen?
Ik heb een testje gedaan, kon me uiteraard niet inhouden :mrgreen: , als je heeeeeel heeeeeel heeeeeel erg gaat staren zie je een lijntje. Mijn man zag het ook Ga donderdag of vrijdag weer testen, maar wel spannend hier dus. WAs vanmorgen ook weer een paar keer misselijk, duimen jullie mee? Heb overigens met middagurine getest, volgende keer met ochtendurine maar
AAHHHHH!!! vlinder, super!!!
:shock:
spannend, maar het belooft wat!
Hey allemaal
Het is hier nu wel echt spannend
Vandaag tot nu toe nog niet ongi geworden
Ik heb wel wat buikkrampjes wil eigenlijk ook niet te veel hopen nog
Vorige maand dachten we dat ik door de pil heen zwanger was had alle kwaaltjes het bleek niet zo te zijn
Dat was toen ondanks dat het niet (gepland ) zou wezen een hele teleurstelling
Mischien doen we morgen ochtend een testje
Groetjes
Wat spannend allemaal!!!
Ik duim voor iedereen die kan/gaat testen deze week :thumbup:
Hier is de dag gelukkig bijna ten einde.
uiteindelijk toch maar de HA gebeld (temp 39,8)en een AB kuur kunnen halen . Tussendoor heeft zoonlief zijn bed nog ondergespuugd en zijn spuug overal waar hij bij kon gesmeerd… mmm.tja, het is nu gelukkig schoon.
de bloeding zet niet echt door… het maakt me een tikkie onzeker. Heb een rare buikpijn…
we hebben een kijker gehad in ons oude huis, hij was enhousiast, en volgens onze financieel adviseur (het is een klant van hem) mogen we morgen een bod verwachten van 145… en daar gan we natuurlijk mee accoord!!
Vlinder: Super!! Over een paar daagjes is het vast een ‘echte’ streep. Bij Luuk had ik voor de NOD ook zo’n lichte streep, dat J dacht dat het alleen een ‘schaduw’ was van de kleurstof ofzo…niet dus!!
Tigru: kan me voorstellen dat je je man mist en dat het een beetje ‘eenzaam’ voelt om in je eentje met je cyclus bezig te zijn zonder echt actie te kunnen ondernemen, maar wat vlinder zegt: kan echt superhandig zijn als je straks inzicht in je cyclus hebt!
Prissie: ook spannend voor jou!
Fietje: wat een dag! Maar dat van de bezichtiging klinkt goed!
Ik krijg nu ook last van ‘bandenpijn’ als ik een plotselinge beweging maak of opsta ofzo. Ik noem het maar zo omdat ik dit tijdens de zwangerschap van Luuk ook had. Weet niet of je dat voor je NOD al kunt hebben of dat het ook met een naderende ongi te maken heeft. Ben benieuwd of ik me tot zondag kan beheersen!
vlinder spannend een streep is een streep
vlinder ik duim voor je
een mede juni 2008 mama
Vlinder, dat klint goed zeg!!
ik duim voor een duidelijke streep binnenkort
hey vlinder
super spannend voor jullie
hopen dat het zo is
Fietje, dat kan een innesteling zijn?
Vlinder, wow, ik durf nog niet te hard te juichen, maar zachtjes wel :dance:
Ow Vlinder, spannend!
Ik heb net een bloeding gekregen :S Snap echt niks meer van mijn lichaam
Fietje, vaag zeg die bloeding :think: O, ben zo benieuwe naar die eventuele koper! Hoop dat hij dat mooie bod gaat uitbrengen
Priscilla, wanneer ga jij weer testen?
Lief dat jullie zo meeleven, heb nu helemaal geen geduld meer tot het eind van de week, duurt me veel te lang.
Tnx Snips
@Penelope wrote:
Fietje, dat kan een innesteling zijn?
dacht dat het daarvoor te vroeg zou zijn, zou dan ong 2 dagen na ijn eisprong zijn...
het kan ook de eisprong zijn, maar dat heb ik echt nog nooit eerder gehad...
we zullen zien, maar het maakt me wel een tikkie nerveus...
Maar je weet zeker wanneer je je eisprong had? Dat kan niet een paar dagen eerder zijn geweest?
Squirrel, ik had dat ook, die bandenpijn voor de NOD, bij mijn 3 zwangerschappen en ook voor mijn laatste ongi (waarvan ik eigenlijk denk dat er tijdens de innesteling iets niet goed is gegaan).
Tigru, nu jij ook al aan het rommelen met bloedverlies :think: :think: WAs je ongi al wel helemaal voorbij?
Sorry Fietje, had er half overheen gelezen. Je weet dus niet zeker wanneer je je eisprong hebt gehad. Ja, dat hoor je ook wel, dat vrouwen wat vloeien bij de eisprong.