Augustus/Sept. '09 Al 4 zwanger!

@squirrel wrote:





@Vlinder: kun je je nog inhouden tot je NOD??? :wink:



Ik hoop me te kunnen inhouden tot donderdag :mrgreen: , jij??

@Tigru wrote:

Overigens, als ik dit eerder had geweten, was ik al jaren geleden gestopt met de pil. Zo wil ik vaker mijn ongi hebben!



Met de pil: 5 dagen, 2 zwaar, rest licht, veel krampen, migraine en soms heel ziek. :thumbdown:



Zonder pil: 3 dagen, halve dag zwaar, klein beetje hoofdpijn. :thumbup:




Mijn ongi was ook heel anders dan met de pil. Veel korter! Leek wel of alles in de eerste 2/3 dagen kwam en daarna was bijna niets meer. Hoop dat dit een voorbeeld is voor volgende cyclussen.



@squirrel wrote:
Wij hebben vanavond BBQ van J zā€™n werk, 1e avondje weg zonder Luuk :cry: :cry: En morgen gaan we met zā€™n 3-en uit eten omdat J. en ik dan 3 jaar samen zijn :inlove: :inlove:




Gefeliciteerd nog met jullie 3-jarig samenzijn!



@prissie132 wrote:
Hallo



Ik ben priscilla en ben nieuw hier



Ik ben 27 augustus gestopt met de pil over drie dagen verwacht ik me ongi



Vind het heel spannend!



Mijn vriend en ik konden het ook niet laten om vanochtend een test te doen van kruidvat maar die was negatief



Hoop dat we allemaal snel zwanger zijn.




Welkom Priscilla! Hoop voor jullie dat je snel zwanger mag zijn.



@Fietje wrote:
@lotte82 wrote:




ik heb gister nieuwe kleren voor mezelf gekocht. echt heel mooi.




Tjaā€¦ en hoe lang denk je daar in de gaan passen :wink: :wink: :wink:



Ik heb van de week in een miss etam outlet leuk positiekleding gescoord (tja, het zat me de vorige zwangerschappen prima, en had alles weggegeven)



voor 35 eur heb ik:

3 shirtjes

2 buikbanden

1 rok

1 broek



en nog leuk ook!



nu maar hopen dat ik het weer snel kan gaan dragen




Ik koop nu ook nog leuke nieuwe kleren. Voor hetzelfde geld duurt het allemaal wat langer voor je zwanger raakt en dan zou je nu geen nieuwe kleren kunnen kopen. Beetje jammer dan.



Met positiekleding wacht ik nu nog wel. Natuurlijk kijk ik er wel eens verlangend naar, maar durf nog niet aan te schaffen. Straks lukt het allemaal niet en dan zit ik daar met die zwangerschapskledingā€¦



@Vlinder83 wrote:
Hier een rustig dagje, heb een avonddienst. Gister lekker genoten van het mooie weer, we hebben een heel stuk gefietst en 2 kinderboerderijen aangedaan.

Ik begin steeds meer vage klachtjes te hebben, maar ik durf eigenlijk niet te hopen dat het op een zwangerschap duidt. Was vanmorgen licht misselijk, maar daar heb ik sowieso nu sneller last van sinds de zwangerschap ( 9 maanden misselijk geweest ), heb wat last van gevoelige borstenā€¦ Ik ga er vanuit dat mijn nod zaterdag is, nog 2 daagjes later dus, omdat mij ei ook op dag 16 pas was. Ik denk dat ik donderdag, op mijn oorspronkelijke nod ga testen.




Oh Vlinder, ik hoop zo voor je dat het raak is!

Had je je ei gespot met ovutesten of voel je je eisprong?


<br />
Hier dus een druk weekend achter de boeg. Lekker wezen shoppen, feestje bij vrienden gehad, vrienden hier gehad, BBQ aangestoken.... was allemaal erg gezellig :-) En het was natuurlijk prachtig weer, dus daar hebben we heerlijk van genoten.<br />
<br />
Nu heb ik echt even een luie ochtend. Vind dat ik daar wel even van mag genieten. Word ik vanmiddag wel weer actief... ;-)<br />
<br />
Nou, fijne dag allemaal!<br />
<br />
:-* Maria

priscilla, nog 1 dag hahhaha

Ik begrijp ook wel dat iet iedereen rekenig gaat houden met kleding kopenā€¦ dat heb ik als ik terug denk bij de eerste ook niet gedaan.



Maar aangezien wij weing te besteden hebben denk ik nu wat vaker vooruit (misschien iets te vaak).



bovendien ga ik er van uit snel weer zwanger te zijnā€¦



en ik hoop dat jullie allemaal al heel snel positiekleding moeten kopen! :wink:

:slight_smile: misschien heb je dan meer zekerheid dat je in elk geval wel zwanger kunt worden? Ik zou daar zelf denk ik wel meer rust uit halen, als je weet dat je lichaam het kan zeg maar. Dat is bij mij (gaan voor een 1e) natuurlijk nog maar afwachten.



Snap zeker wel dat je vooruit denkt hoor, helemaal als je niet zoveel te besteden hebt. Dan wil je natuurlijk in de opruiming zoveel mogelijk goedkoop inslaan vast.

Maria, dat begrijp ik heel goed hoor, dat je zo redeneert, dat als je eenmaal weet dat je kinderen kan krijgen dat het toch anders is. Voor mij ook.



Volgens mij ga ik een langere cyclus krijgen dan ik dacht en mijn banner loopt dan ook niet goed. Ik heb vandaag of morgen pas mijn eisprong en dan hoop ik nog 14 dagen te hebben tot mijn NOD.



Vlinder en Priscilla (welkom!!), spannend, als snel jullie NOD, ik duim voor jullie! We kunnen wel weer wat positieve testen gebruiken :smiley:



Vlinder, haha, jouw man vindt 3 wel relaxt. Mijn man zou er ook wel 5 willen, dus ik denk dat bij ons 4 de compromis is :wink: Maar je weet nooit he. . .



Fietje, spannend, met het huis, succes. Wel fijn dat de werkgever wil helpen.



Sorry dat ik niet op iedereen heb gereageerd, volgende keer beter.

Vlinder: nog ā€˜maarā€™ 2 daagjes!! Ik test niet eerder dan zondag. Bij Luuk heb ik (per ongeluk) 3 of 4 dagen voor mā€™n NOD getest omdat ik weer uitgegaan was van een cyclus van 24 dagen. Maar hij was dus langer. Ik had een hele lichte streep en een negatieve digitest, niet echt geruststellend. Dus dit keer niet voor mā€™n NOD!! Weet ook wel bijna zeker dat het niet raak isā€¦ :frowning: O, en gister was erg gezelligā€¦heerlijk gegeten!

Ik was in de zwangerschap 7 kilo aangekomen en die zitten er nu dus ook weer allemaal aan :?



Maria: dat gevoel herken ik wel van toen ik de eerste keer stopte (mei 2008). Je weet tenslotte niet of je wel vruchtbaar bent, samenā€¦ En van de statistiekjes van 30+ ers die de pil gebruikt hebben werd ik toen ook al niet vrolijker. Gelukkig voldeden wij niet aan het gemiddelde en was het in ronde 2 al raak! Maar jaā€¦in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomstā€¦ :wink: Heb helaas in mijn directe omgeving al meerdere malen meegemaakt dat zwanger worden (1e of 2e keer) niet altijd vanzelfsprekend is. Nou jaā€¦we gaan iig ons best doen :mrgreen:



Priscilla: welkom!! (was ik in vorige post vergeten :oops: )



O, er wordt er een wakker hierā€¦ en ik ruik een flinke poepluier :lol: Duty calls!

priscilla wanneer ga je testen?

Ik heb de test in de la liggen



Maar wil nog wel even wachten(als ik het volhoud)



Heb zaterdag een testje gedaan die was negatief



Dus denk dat ik wel gewoon ongi word



Kan me heel moeilijk voorstellen dat dat in drie dagen zo kan veranderen



Hebben jullie dat wel eens meegemaakt?



Dankje wel allemaal voor jullie hartelijk welkom:D

Prissie, een vriendin van mij testte eerst negatief en drie dagen daarna positief! Dus er is hoop? :pray:

Priscilla, in drie dagen tijd kan je hcg behoorlijk oplopen hoor!



Penelope, o doe mij zoā€™n man :lol: , komt hij zelf uit een groot gezin?



Squirrel, was je de hele zw.schap maar 7 kilo aangekomen, of was dat het extra gewicht een tijd na de bevalling?

dat je negatief hebt getest zegt niks hoor. het kan zijn dat je nog niet voldoende hcg in je urine hebt. dus er is nog hoop hoor.

spannend allemaal testen.



ik ben ongie geworden gisteren.

hoop dat mn cyclus dus ook vrij normaal weer is.



verder erg drukke dag gehad op t werk en net getraind met de volleybal, dus ga ff op de bank en dan naar bed.

Morgen weer de hele dag werken.

Ik kan alleen maar hopen



Hou jullie op de hoogte

even kort hoor, want moet zo werken. Maar wilde even mijn nod ticker testen!



edit hij doet het!



Heb het op een cyclus van 30 dagen gehouden omdat ik geen idee heb hoe lang mijn 1e pil-loze cyclus gaat verlopen.

afgelopen twee adgen wat steken gehad, en vanmorgen bloedverliesā€¦ heb het idee dat hetveen menstuatie isā€¦ dus het geheel lijkt wat ontregeldā€¦



verder een stuiterende dochter en een flink benauwde zoon onder mijn hoede vandaagā€¦dus het belooft een pittige dag te worden.

nou het begint wel hƃĀ©ĆƒĀ©l spannend te worden hier!



ik duim voor jullie allemaal :thumbup: :thumbup: :thumbup:

ik heb helemaal niet het gevoel dat het raak is hier, geen symptomen, en door die ovutest die niks aangaf ben ik helemaal in de war.

Mopsie: hier ook ws niet raakā€¦ :frowning: Alleen maar hele vage klachtjesā€¦



Vlinder: ik ben in de hele zwangerschap maar 7 kg aangekomen en 1 week na de bevalling was ik er al weer 9 kwijt! Geweldig vond ik hetā€¦alleen jammer dat nu alles er weer aan zit en ik dus net zo zwaar ben als toen ik hoogzwanger was :shock: Ik vermoed dat mijn lichaam in de ā€˜spaarstandā€™ heeft gestaan alsof ik op dieet was ofzo. Luuk was 8.5 pond bij de geboorte dus die heeft al mijn extraā€™s gebruikt! Nu krijgt mijn lichaam opeens weer alle voedingsstoffen zelf dus een soort van jojo-effect waarschijnlijkā€¦ :think: Hoe gaat het trouwens met je kwaaltjes?? Worden ze erger? :pray:



Fietje: succes dan maar vandaag! :wink:

tigru fijn hoor dat je ongi niet zo heftig was. bij mij was het ook minder dan dat ik aan de pil ben. heel vreemd.









squirrel hoe was de bbq en het etentje?



en priscilla al getest?









Vlinder83 hopen dat die klachten met een zw te maken hebben. dat zou toch helemaal geweldig zijn?

hier was het vanochtend ff hektisch. ik zat net op de fiets om abigail naar de peuterspeelzaal te brengen begeeft me fiets het. dus na veel geregel uiteindelijk goed gekomen hahahah.

Lotte: was supergezellig. Kon dit jaar ook genieten van de BBQ, vorig jaar was ik zwanger en werd ik hondberoerd van de geur van vlees. Niet echt ideaal bij een BBQ!



Voel me bij vlagen niet echt lekker, beetje :sick: , moe, duizelig etc. En dan denk ik natuurlijk: zou het??? En later op de dag voel ik me weer ok en dat weet ik weer zeker dat het niet raak is. Wordt af en toe gek van mezelf! Was het maar vast zondagā€¦ :shifty: