Augustus/Sept. '09 Al 4 zwanger!

erg leuk jong moeder zijn.

Ik was net 26 toen Y. werd geboren, vind ik ook nog aardig jong.

Hier in de omgeving is iedereen rond de 30.



gaan jullie nog wat leuks doen vandaag.

Het is hier heerlijk weer. wij gaan vanmiddag naar het bos. mijn fototoestel gaat mee, dus zal foto’s showen in het showforum als we er weer zijn.



fijne zondag iedereen

fietje, hoe was de teambuilding en de bruiloft?



knollie, wat vervelend dat je je zo voelde na de bevalling maar wel goed dat je nog steeds hulp hebt. hoe was het in doetinchem? wel grappig hoor hahahha.



ik heb gister nieuwe kleren voor mezelf gekocht. echt heel mooi.

ik kom elke week in doetinchem.

Die therapeute waar ik heen ga woont daar.

Ik heb er nog nooit gewinkeld, ben ik wel een keer van plan, want moet erg mooi zijn.

Welkom Priscilla!

Hier alles rustig, ben behoorlijk gaar van de zaterdagavond. Heb straks een babyshower wat wel erg gezellig zal zijn! Babytje van vriendin komt over een krappe maand, dus mams is al aardig aan het waggelen :smiley:

Tot later deze week!

doetinchem is ook wel een mooie stad. veel winkels hahah. maar waarom heb je je therapeut zo ver weg dan?

ik ben haar via mijn werk tegengekomen, voelde me prettig bij haar, vind dat je wel een klik moet hebben met iemand waar je je hele hebben en houden aan verteld

In het begin zat ze in almelo.

Maar daar is ze nu niet meer,

ik heb geen probleem met de afstand, juist wel lekker, na de tijd lekker de radio aan in de auto en even weer alles van me af zetten.



en min schoonouders wonen halverwege op de route, dus das ook handig met oppas :wink:

@lotte82 wrote:





ik heb gister nieuwe kleren voor mezelf gekocht. echt heel mooi.




Tja… en hoe lang denk je daar in de gaan passen :wink: :wink: :wink:



Ik heb van de week in een miss etam outlet leuk positiekleding gescoord (tja, het zat me de vorige zwangerschappen prima, en had alles weggegeven)



voor 35 eur heb ik:

3 shirtjes

2 buikbanden

1 rok

1 broek



en nog leuk ook!



nu maar hopen dat ik het weer snel kan gaan dragen

O ja…

teambuilding was leuk

bruiloft ook!

vandaag eendruke werkdag, dus helemaal gesloopt…



morgen een etentje met twee vriendinnen, ook helemaal zin in!

en dan hopen dat het snel dinsdag is, want dan hebben we een spannede bezichtiging voor ons huis



We zijn er uit dat we accoord gaan met het bod van 130.000 (Liever een schuld, dan de onzekerheid (en later w.s. nog meer schuld)

echter onze financieel adviseur die we om dvies hebben gevrgaad gaf aan dat hij het huis juist onder de aandacht wilde bregen bij een klant van hem.

Deze heeft hij toen gelijk gebeld en op funda laten kijken, en die heeft nu op dinsdag a.s. een afspraak voor een bezichtiging.



Onze finacieel adviseur gaf ons aan dat als hij het huis leuk vond hij een bod zou doen van 147.000 (de financieel adviseur regelt dan starterssubsidie voor hem)



dus tja, spannend.

Het lijkt te mooi om waar te zijn, (want de restschuld zou dan opeens enorm slinken) en wellicht is dat het ook, dus hoewel we ons niet rijk willen rekenen… we hopen natuurlijk op het beste!

fietje, je hebt helemaal gelijk over die kleren hahaah. maar het is een rok dat uit elastiek bestaat hahah. dus hij kan meegroeien ahhaha.

@lotte82 wrote:

fietje, je hebt helemaal gelijk over die kleren hahaah. maar het is een rok dat uit elastiek bestaat hahah. dus hij kan meegroeien ahhaha.




a ha… dus ik ben niet de enige die daar al over nadenkt… :wink:

nee hoor hahahha

haha, zo koop ik al heel lang niks meer van kleding voor mezelf.

Hoewel ik het heerlijk zou vinden om eens helemaal nieuwe kleding te hebben hoor!

Mar ik ben net de 18 kilo kwijt die ik an de vorige zwangerschap had overgehouden ( was ongeveer 25 kilo aangekomen in 9 maanden)

en nu weeg ik weer hetzelfde als vóór die zwangerschap!



Fietje, ik hoop voor je dat diegene dinsdag helemaal verliefd wordt op jullie huis!!!

Dat zou echt super zijn.

Fietje, ik duim voor jullie, want dat zou geweldig zijn!

@ Fietje



succes met de bezichtiging van jullie huis!





ik heb nog veel kleding vd vorige zwangerschappen, moet zeggen dat ik er nu nog niet echt rekening mee houd met kleding kopen, want bij Tara heeft het een jaar geduurd voor ik zwanger was.

@knollie1 wrote:

@ Fietje



succes met de bezichtiging van jullie huis!





ik heb nog veel kleding vd vorige zwangerschappen, moet zeggen dat ik er nu nog niet echt rekening mee houd met kleding kopen, want bij Tara heeft het een jaar geduurd voor ik zwanger was.




dan kan ik het me inderdaad wel voorstellen…

bij Annan was het in een keer raak en bij Jasper in maand 4 geloof ik… dus ik houd er rekening mee dat het snel kan gebeuren…

Fietje, ik duim dat die kijker dinsdag verliefd wordt op jullie huis. Zou echt heel fijn zijn als de restschuld een stuk minder is dan bij die 130 natuurlijk.



Verder weet ik dat ik beloofd had om langer te reageren… maar heb er even geen puf meer voor. Heb een heel druk weekend gehad, dus duik lekker mijn bed in nu.



Weltrusten allemaal!

vlinder, nog een paar daagjes he? of ga je eerder testen hahahah

Zo nu even de tijd om te reageren:



Amaya: leuk lijsjet hoor :thumbup: Hoop dat er gauw meer zwangeren bij komen! Lukt het een beetje met die ovutesten? Al een positieve test gehad?



Fietje, toch een beetje twijfels of dit het juiste moment voor een kindje is? Of gaan jullie er nu toch helemaal voor? Wel fijn van de werkgever van je man dat ze willen helpen! Maar goed als jullie voor hun moesten verhuizen is het ook wel zo netjes.



WB, o irritant zeg dat mensen je in de gaten houden. Ik heb hier alles opgeborgen dus mensen zien niks. Alhoewel ik laatst wel vergeten was de foliumzuur uit de kast met glazen te halen toen mijn SM hier kwam oppassen. Ze had ook de vaatwasser uitgepakt en de foliumzuur verplaatst, maar ik ga er van uit dat ze niet gekeken heeft wat het is ( er ligt ook een strip floradix en andere vitamines ). Hier weten alleen 2 vriendinnen dat we bezig zijn. Zou het echt niet aan mijn familie vertellen, dan krijg ik denk ik constant de vraag of ik al zwanger ben.



Knollie, fijn dat je hulp krijgt wat helpt en dat je man achter je staat! Met een vangnet zul je het vast wel redden toch?



Penelope, 4 kindjes :inlove: , wil ik ook wel, alleen zal ik mijn man nooit zo ver krijgen, hij vindt 3 de max helaas.



Tigru o echt je ongi is nu minder erg dan met pil? Meestal is het andersom he, tenminste bij mij wel.



Squirrel, nog van harte met je 3 jaar samen zijn! Was het gezellig?



Priscilla, welkom hier! Morgen is je nod, ben benieuwd!



Fietje, zo lekker gescoord zeg! Dat is niet duur! Zou geweldig zijn zeg als die andere geinteresseerde jullie huis voor die prijs koopt! Alles beter dan 130.000!



Lotte, ik hoop dat ik me kan inhouden met testen :mrgreen: , maar ik vress van niet.



Hier een rustig dagje, heb een avonddienst. Gister lekker genoten van het mooie weer, we hebben een heel stuk gefietst en 2 kinderboerderijen aangedaan.

Ik begin steeds meer vage klachtjes te hebben, maar ik durf eigenlijk niet te hopen dat het op een zwangerschap duidt. Was vanmorgen licht misselijk, maar daar heb ik sowieso nu sneller last van sinds de zwangerschap ( 9 maanden misselijk geweest ), heb wat last van gevoelige borsten… Ik ga er vanuit dat mijn nod zaterdag is, nog 2 daagjes later dus, omdat mij ei ook op dag 16 pas was. Ik denk dat ik donderdag, op mijn oorspronkelijke nod ga testen.

@Fietje: :thumbup: :thumbdown: dat die bezichtiging goed uitpakt!!



@Vlinder: kun je je nog inhouden tot je NOD??? :wink:



De positiekleding van de vorige keer ligt hier nog voor het grijpen. Als het weer raak is, kijk ik wel wat ik er nog van kan gebruiken. Hangt ook een beetje van het seizoen af enzo…



Ik weeg nu weer evenveel als toen ik hoogzwanger was van Luuk, dus in m’n oude kleding pas ik nauwelijks meer. Heb een paar nieuwe spijkerbroeken moeten kopen en zelfs die worden alweer te klein. Na de bevalling was bij mij alles er al weer af plus 2 kilo extra. Maar na een maand of 3 zijn de kilo’s er weer aangevlogen. Ik denk dat mijn stofwisseling wat in de war is na de zwangerschap want mijn eetpatroon is niet veranderd en ik beweeg meer als voor de zwangerschap. Nou ja, het zal wel weer goed komen…maar wel megavervelend nu :frowning:

Squirrel, dat gewicht is met mij net zo :thumbdown: . Ik was vrij snel na de bevalling op gewicht, maar er zit nu weer 4 kilo aan, het is maar 4 kilo, maar ik baal wel want mijn broeken passen niet meer. Ben echt een maatje groter geworden. Maar nieuwe dingen kopen doe ik niet meer, ik val wel af als ik zwanger ben :silenced: . Was vorige keer ook zo door al dat overgeven.