Augustus/Sept. '09 Al 4 zwanger!

Prissie! wat spannend zeg… Ben heel benieuwd…

Prissie: jij houdt de spanning er in hoor!!

Heb net nog ff testjes gehaald bij de etos. Ze hadden daar ook een extra gevoelige test die je 10 dgn na de evt. bevruchting al kunt gebruiken. Heb nog ff in dubio gestaan maar toch de gewone genomen. 10 euro vond ik best wel duur en het is tenslotte toch al bijna mijn NOD :shifty:

Ahhh fietje super!! Gefeliciteerd hoor, wat fijn dat deze klant wel een goed bod wilde/kon doen! :dance:

Prissie, je houd het spannend! :pray:

Ik ga vanavond of morgen weer het lijstje bijwerken, nogmaals het verzoek aangezien ik maar van een paar dames de gegevens vis PB krijg. :shifty: Het kost me erg veel tijd als ik steeds tussen alle berichtjes moet gaan zoeken naar alle NOD’s en hoeveelste rondes enz…

Wil iedereen die dus graag op het lijstje staat mij de bijzonderheden PB-en?! Dus je nieuwe NOD datum en hoeveelste ronde het dan is bijv…

Nou hier heb ik deze ronde die ovulatietesten gebruikt en niet zonder resultaat 8) Ik had steeds op maandag roze/bruinverlies maar zette op woensdag pas door naar echte ongi… Ik had wel maandag aangehouden als dag 1, maar hield er rekening mee dat eisprong dus ook woensdag zou kunnen zijn.

Echter had ik gistermiddag pas een positieve (dikke streep) ovulatietest, dus dat betekend dat ik hoogstwaarschijnlijk pas vandaag mijn eisprong heb. :shock: Dus vorige maand hebben we verkeerd geklusd… Zijn nu dus nog maar even doorgegegaan :oops: Handig hoor als je man overdag werkt en je zelf vaak s’avonds… Nachtwerk dus :zzz: 8)

Hallo allemaal,

Ik heb besloten om even echt op het wachtbankje te gaan zitten. Het kletsen gaat me hier te snel, ik kan het niet meer volgen. En bovendien merk ik dat ik het toch lastig vind om mee om te gaan dat jullie allemaal al bezig zijn en ik nog niet mag.

Ik hoop en duim voor jullie dat het snel raak is. :pray:

Liefs, Maria

Ach lieve Maria, :hug: , wat jammer. Mocht je je bedenken dan staan wij met open armen klaar om je weer welkom te heten. Ik dacht eigenlijk dat je half oktober er ook weer voor zou gaan.

Maria: wat jammer, maar begrijp het wel hoor.

hier een behoorlijke k*t dag.

ben bij mn therapeute (of hoe je t ook wil noemen) geweest. was erg pittig. en voel me nu niet zo goed.

zal vandaag dan ook niet meer reageren.

fijne avond verder iedereen.

Knollie :hug:

Maria voor jou ook :hug: , logisch hoor dat je je even terugtrekt, kom je wel weer als jullie er voor mogen gaan? Dan gaan we ook heel hard voor jou duimen als het zover is.

Squirrel, ben erg benieuwd, zondag test je weer toch?

Amaya, toch een vrij late eisprong dan he, maar goed dat je die testjes hebt gebruikt dan! De mijne kwam ook later dan ik dacht. Succes he :thumbup:

Hallo meiden ik kom er gezellig bij.

Heb nog neit alles geleezen van jullie maar probeer het wel een keer in te hallen.

Heb al een bp gestuurt dat ik ook op de lijst wild staan :smiley:

Het woord onse eerste kindje dus heel spannend allen maal.

Ik kom wel in de wacht kammer omdat ik net gestop ben met de prik pil

en het duurt even voor dat we dan echt vruchtbaar zijn.

Onder tussen kan ik wel wat van jullie leeren toch ??

zal een kliene meldededing doen ik ben zelf dilexsie en het kan zijn dat er wat woorden verkeerd staan ik zie het zelf neit heel soms ik weet dat er proramatjs zijn die ze er uit hallen maar die progammas kunnen neit alle woorden en dan ben ik een kwartier bezig om een woord te ontersijferen hoop dat jullie me nemen hoe ik ben en door me taalfouten heen leesen alvast bedankt.

@ kinderwens

Welkom.

Ik heb er geen moeite mee hoor dat je dyslexties bent (weet niet of ik het goed schrijf ;))

ik vind het goed te lezen.

succes met zwanger worden

WOW!!! Hier wordt zo ontzettend veel geschreven!! Meiden die negatief getest hebben of hun ongi gehad hebben: :hug: Misschien een dooddoener qua zin; maar ik hoop voor jullie de volgende ronde beter.

Fietje; wat lekker dat je huis verkocht is! Kan me voorstellen dat het een hele last minder is, hadden jullie zeg maar twee huizen nu? Of gaan jullie nu zelf pas verder zoeken?

Tigru: hoe is het met de portomonee etc?

Hier alles rustig. Mijn man komt nu echt bijna thuis en ik kijk er zo erg naar uit! Eindelijk mijn maatje weer thuis. Ik ervaar net als Maria de snelheid hier en vind dat ook best lastig omdat wij nu niet klussen (en dat ook niet gelijk gaan doen) zal me dan ook stil houden de komende tijd, maar lees wel hier en daar mee hoor.

En kinderwens: je bent welkom zoals je bent!

En nl2suzie (je naam zo goed om?) gaaf dat je er ook bij bent!

welkom kinderwens! En ik heb er ook geen problemen mee… elke gek zijn gebrek toch? :slight_smile:

wij hadden inderdaad twee huizen… (voor werk van manlief verhuisd)

maar uiteindelijk toch met een jaar verkocht!!!

Fietje, ik hoop dat die man zijn hypotheek rond krijgt in deze tijden, zal een heerlijk moment zijn als jullie de overdracht hebben.

Kinderwens, welkom en succes!

@ Maria en Kuona, ik ken het, vind het ook erg moeilijk hier alles te lezen en overal altijd even enthousiast op te reageren.

Met de portemonee is het zo afgelopen dat ik ook het sitcen heb ingelicht. Meer kan ik niet doen, maar er gebeurt niks raars…

Moest vandaag met alle dieren hier naar de dierenarts, een compleet drama!

@Vlinder83 wrote:

Fietje, ik hoop dat die man zijn hypotheek rond krijgt in deze tijden, zal een heerlijk moment zijn als jullie de overdracht hebben.

het mooie is dat het een klant is van onze financieel adviseur, zo is hij ook bij ons huis gekomen.

en de hypotheek is een paar keer doorberekend n.a.v. zijn werkgeversverklaring, dus ik maak me daar niet zo`n zorgen over.

Hij had ook intresse in de meubels waarmee we het hadden ingericht (had ik toen 50 euro aan uitgegeven) dus die krijg hij er voor het symbolische bedrag van 1 euro bij :wink: (scheelt mij een hoop werk om het er weer weg te krijgen.)

Fietje, wat fijn dat het nu weg is voor een zoveel beter bedrag!

welkom kinderwens!

als ik snel lees ie ik het niet eens!

Hoe lang duurt het dan normaal dat je wanger kunt worden na de prikpil?

Ik ben stikenuwachtig nu, gisteren een flinke emotionele aanval gehad voor mijn doen :cry: . Maar die heb ik ook wel eens als ik normaal ongesteld moet worden, dus tja valt niks over te zeggen.

Gisterenochtennd wel een beetje misselijk geweest, niets eruit gegooid hoor, en vandaag nergens last van :think:

dus; spannend, maar als ik het nu zou moeten zeggen: niet zwanger :cry:

Kinderwens: welkom! Hopelijk is het snel raak :pray:

Vlinder: yep, morgenochtend weer testen. Deze zaterdag gaat vast lang duren :wink:

Mopsie: jij ook beetje :sick: dus… Ik heb het de afgelopen twee ochtenden ook wat gehad. Het begint als ik onder de douche sta en gaat over als ik wat heb gegeten. Het is niet heel erg, meer een gevoel van: ben ik nu misselijk of heb ik gewoon honger?? Hoe dan ook: binnenkort weten we meer!! :smiley:

Trouwens, ik lag vannacht een tijdje wakker en toen vroeg ik me opeens het af of het ook effect kan hebben op de uitslag als je 's nachts moet plassen? Het schijnt dat hcg s nachts aangemaakt wordt, maar als je dan moet plassen…zou de concentratie in je ochtenurine dan lager zijn? Weet iemand dat hier?

Ik heb vorige zwangerschap s’avonds getest vóór NOD en digitest gaf binnen notime aan dat ik zwanger was. :wink: Je maakt de hele dag door hcg aan, anders zou de hele dag voor moeders voor moeders urine opvangen ook nutteloos zijn :mrgreen:

s’ochtends is je urine meestal geconcentreerder en dat kan natuurlijk wel zorgen dat je daarmee eerder positief test dan later op de dag. Vooral in het begin als het hcg nog niet zo hoog is. :slight_smile:

Squirrel, ik had stiekem gehoopt dat je al had getest :lol:

Mopsie, en kun jij je nog inhouden?

Wordt wel tijd voor wat meer zwangeren hier! :mrgreen:

Fietje, o gelukkig, nou hoop dan dat alles snel geregeld wordt. Wat een geluk he dat deze koper ineens voorbij kwam, anders had je hem maar zo voor 15.000 minder verkocht.

Vlinder: vrijdag was er in de verste verte nog niets te bekennen wat op een streep leek, dus ik kan me niet voorstellen dat er een dag later dan wel al iets te zijn zou zijn…ALS ik al zwanger zou zijn. Zonde van de test denk ik dan maar weer. Enne het wordt idd tijd dat meer mensen Kim gezelschap gaan houden, daar onder aan ons lijstje! En op dit moment hoop ik toch echt nog ff dat ik dat mag zijn! :wink:

Amaya: bij Luuk testte ik de middag voor mijn NOD s middags ook positief en een paar dagen eerder al s morgens. Volgens internet maak je hcg s nachts aan, maar het blijft natuurlijk wel in je lichaam en verdubbeld elke 2 tot 3 dagen…volgens de geleerden. Als ik zwanger ben maak ik nu igg minder hcg aan als de vorige keer. Of de KV testen werken bij mij niet goed… Grootste kans is dat ik gewoon niet zwanger ben :frowning: Ik hoop maar dat ik morgen een definitieve uitslag heb, zwanger of ongi. Dit onzekere gedoe wordt ik ook niet goed van.