Augustus/Sept. '09 Al 4 zwanger!

Kinderwens: welkom! hopen dat je snel zw bent.

squirrel spannend dat je morgen gaat testen. hopen op een positieve uitslag he?

Mopsie: lastig he al die kwaaltjes? zou het bij een zw horen of verbeeld je het? pfffffffffffffffff al die onzekerheid bah bah.

ben net terug van voetbal kijken van mijn zoontje. hij zit in de selectie dus wel knap. maar het ging er hard aan toe hahahh. er kreeg een jongen een bal keihard in zijn gezicht met als gevolg een bloedneus. heel erg sneu.

hey dames

Vanochtend toch maar een test gedaan we konden ons niet inhouden

Maar weer negatief

Heb al 3 keer een kruidvt test gebruikt

Maar ook nog nie ongi van de week wat voortekenen maar nu helemaal niks

kinderwens: welkom hoor, enneh maak je niet druk over je taalgebruik. We begrijpen wel wat je bedoelt. Spannend he voor de eerste, wij gaan ook voor een eerste.

prissie: vervelend nou, geen ongi, maar ook geen positieve test. Soms redelijk onbegrijpelijk hoe het menselijk lichaam in elkaar zit.

Afgelopen vrijdag was ik thuis aan het werk en kwam de schoonmaakster ook. Dat is echt een gezellige tante/ kwebbel. Ze vertelde toch wel dat de piltstrip wekelijks in de gaten werd gehouden. Ze heeft een zoon in dezelfde leeftijdscategorie als mij die bezig zijn voor een 2e. Dus mijn besluit om een 4-tal strips klaar te maken en neer te leggen was dus nog niet zo slecht.

Ik betrap mezelf er wel op dat ik nu nog af en toe die pilstrip wil pakken, puur uit 12 jaar gewoonte.

Heb wel last van hoofdpijn de laatste dagen, weet niet of dat nu al kan komen door het stoppen met de pil of dat het gewoon aan het weer ligt. Denk het laatste!

Ik heb er ook moeite mee om alles terug te lezen en te onthouden.

Maar probeer het wel.

@ mopsie: irritant he die emotionele buien, ik heb ze ook regelmatig.

@ prissie: wat vervelend die onzekerheid.

@squirrel: succes morgen met testen

@ lotte82: in welk team zit je zoontje.

Ik zit zelf niet zo lekker in mijn vel. hoop dat het van de week weer wat beter gaat worden.

tot overmaat van ramp valt mijn zoon vanmiddag met zijn hoofd op de plavuizen, een bult nog groter dan een ping pong bal, en gillen.

Hij wilde niet eten en is wel een uur aan het huilen geweest, de dokter maar even gebeld. we hebben een wekadvies en hij moet bij ons in bed slapen zodat we hem in de gaten kunnen houden.

prissie132 hmm hopelijk ben je dan toch zwanger … maar wel vreemd dan dat die testen nog niet positief testen…

squirrel hopelijk voor jou morgen een positieve test!!

squirrel; ik hoop dat je morgen héél leuk nieuws hebt voor ons!

(en dat ik je dan achterna mag komen, haha)

Knollie; heel veel sterkte vannacht met je zoontje.

zielig he als ze zo vallen, ik hoop dan maar altijd dat ze snel stopt met huilen en lekker kan gaan spelen.

wannabe mammie; gelukkig dat je die testen al verwisselt, hoe kwam het zo ter sprake, zou ze al iets vermoeden?

Prissie; wat raar, ik zie dat je al wel even over tijd bent.

Maar, zolang je niet ongesteld bent is er hoop!

Misschien dat ik maandag of dinsdag test, áls ik nog niet ongie ben dan he?!

Ik durf telkens niet naar het toilet, haha.

Kinderwens, welkom!

Pris, heb je een rommelige cyclus of dat je nog aan het ontpillen bent? Ik ben even vergeten hoe het precies zat.

Knollie :hug:

hier nog steeds rommelig met twee zieke kids

(jasper nu aan de AB en prednison, maak hoewel hij wel iets minder ziek is gaat het erg traag)

ik blijf steeds beetjes bloed verzliezen. dan weer een dag niet, dan weer even helder… snap er niets van en het maakt me onrustig…

beterschap met je kids.

en van die onzekerheid wordt je ook niet vrolijker.

oja goede morgen allemaal.

hier een baggernacht achter de rug, zoonlief lag bij ons in bed ivm wekadvies, meneer heeft heerlijk geslapen, maar wij dus niet :wink:

FF snel ego: vanmorgen getest maar…negatief :frowning: Het wachten is dus op de :twisted: :twisted:

@ squirrel: :hug:

@squirrel jammur!!!

wat jammer squirrel.

knollie damon zit in de e3. dat is de selectie. wel pittig hoor want hij is de kleinste hahaha. en hij moet 3 keer in de week voetballen hahah.

jeetje wat jammer squirrel!!! :hug:

hoop maar dat je een erg laaaaaaange cyclus hebt!

Ik heb mijn banner aangepast!!! :mrgreen:

Zien jullie dat?

:dance:

mopsie meen je dat? je bent gewoon zw. gaaf man.

JA!!!

cool he? :smiley:

ik heb voor ik ging douchen getest, was allang niet nuchter meer haha, en ik verwachtte het niet!

ik dacht alleen, ik heb nog 4 testen liggen en 3 is toch ook genoeg?

dochtertje een oen gegeven en naar mijn man gerend met dochtertje (zij had de test vast) en ik fluisterde: zeg maar "papa! baby! ".

en dat deed ze!

whaaaa!!! ik ben wel érg happy hoor!

Komen jullie ook snel mee?

jaaaaaaaaaaaaa ik hoop dat er meer testen volgen ahhaha. maar blijf je hier nog wel schrijven want ik wil wel op de hoogte blijven ahhaha. heb je al kwaaltjes.

mopsie gefeliciteerd!!!