Ik kom even kort langs, reageer morgen wel weer uitgebreid!
Mopsie, gefeliciteerd!! :dance: :dance: Super zeg, had je ook kwaaltjes?
Squirrel, balen zeg jij nog een negatieve test , heb je nog hoop of niet?
Pris, voor jou ook nog steeds negatief
Squirrel, balen zeg :hug:
Mopsie, gefeliciteeeerd! :dance:
Mopsie: Gefeliciteerd!!! Super dat je de 2de bent!!! :mrgreen: :inlove: :thumbup: Je bent denk ik in juni uitgerekend he?
@ Squirrel: :hug: jammer dat het niet positief was, maar volgende keer hoop ik dat je je ook bij ons mag voegen :thumbup:
volgens mij is ze later uitgerekend hoor… maar goed zelf zal ze het wel het beste weten hahaha
@nl2suzy wrote:
volgens mij is ze later uitgerekend hoor… maar goedzelf zal ze het wel het beste weten hahaha
Dat kan ook, daarom vraag ik ook wanneer ze uitgerekend is he

Mopsie: Gefeliciteerd!! :dance: :dance:
Mooi dat er toch nog iemand een positieve test heeft vandaag!!
Vlinder: veel hoop durf ik niet meer te hebben… Ook al zou ik mijn ei en/of innestelling wat later hebben gehad, dan zou er nu toch IETS te zien moeten zijn?? Dus ik hoop nu maar dat de ongi gauw komt zodat we door kunnen naar de tweede ronde…daar hebben we nl. erg goede ervaringen mee :lol:
Alle kwaaltjes zijn nog wel aanwezig, ik hoop dat die bij de ongi ook verdwijnen. Misschien zijn mijn hormonen nog wat in de war door de vorige zwangerschap?!
squirrel: ontzettend balen zeg!
Mopsie: Super, gefeliciteerd hoor. Geniet er lekker van!! Hopelijk een onbezorgde zwangerschap verder.
@ mopsie…SUPER
gefeliciteerd.
:: MOOOPPPSSIEEE!!! :: Gefeliciteerd! Helemaal top! Geniet lekker van je zwangerschap en wel blijven kletsen hier he?
Mopsie!! Gefeliciteerd meis!!!
Ik zit een week voor mijn NOD en heb licht bloedverlies. Het is vooral bruin… Kan dit een innesteling zijn? Iemand ervaring mee??
de topic titel moet even worden aangepast
Ow Mopsie! Ik ben zo ontzettend blij voor julllie!
Gefeliciteerd!!! :dance:
Hey allemaal
hier nog niks word er echt helemaal gek van.
Heb eigenlijk geen hoop meer
Maar omdat ik nog niet ongi ben twijfel ik
Heeft iemand van jullie dat wel is gehad met kruidvat testen
Dat die negatief was maar toch zwanger?
Groetjes
Mopsie super gefeliciteerd
Pris, kv testen zijn over het algemeen heel nauwkeurig. Kan best zijn dat je cyclus nu wat langer is, moet allemaal natuurlijk weer op gang komen.
mopsie gefeliciteerd!
Hey Pris,
Ik had twee maanden geleden zo’n situatie en mijn ongi bleef om precies te zijn 4 weken uit!!! Hele cyclus overgeslagen dus. Ik heb toen 3 testen gedaan, maar allemaal negatief. Mijn lichaam was gewoon nog aan het ontpillen. Wil je niet ontmoedigen hoor, je weet tenslotte maar nooit!
Zo daar zijn ze dan weer, de nieuwe lijstjes :thumbup: Als het goed is zijn alle wijzigingen en foutjes uit het vorige lijstje aangepast, zo niet dan hoor ik het wel
Mopsie ik heb je meteen maar van de lijst gehaald :mrgreen: …
En op de zwanger lijst gezet! :inlove:
Van harte gefeliciteerd meid, het is je gegund, geniet en hopelijk volgen we snel
Kim en Mopsie, als jullie de precieze uitgerekende datum weten na de echo dan vul ik die ook nog in natuurlijk! Jij mag woensdag al voor de echo toch Kim?
Janinepien, volgens mij kan dat idd wel een innesteling zijn dan, heb dat zelf niet gehad bij de oudste. Ik ga voor je duimen!
Squirrel, vervelend he die onzekerheid, geef je misschien borstvoeding aan de jongste? Want daar kan je cyclus namelijk ook door wegblijven/oregelmatig zijn :think: Hopelijk heb je snel zekerheid.
O en ik snap heel goed dat sommige dames het allemaal niet echt bij kunnen houden, maar dat heb ik zelf nu ook geregeld hoor! Niemand verwacht van ons dat we elke keer op iedereen moeten reageren. We leggen dat vaak onszelf op De zwangere dames gaan op den duur vaak ook wat minder vaak hier schrijven (hoop natuurlijk dat ze ons wel op de hoogte blijven houden!) En als we wat langer met elkaar schrijven dan weet je wel welk verhaal bij welke naam hoort en dan is het ook allemaal wat makkelijker.
Verder weet ik niet allemaal meer wat er geschreven was, wilde nog wel Fietje ook even feliciteren met het goede bod! Wanneer weten jullie 100% zeker dat het doorgaat?
Nou dames, slaap lekker allemaal!
Groetjes Amaya. :-*
natuurlijk blijf ik jullie volgen!
ik vind toch dat we in die paar weekjes zó met elkaar konden meevoelen, dat schept toch een soort van band, nietwaar?
ik zal wel minder kletsen, odat jullie elkaar nog kunnen volgen, voor zolang jullie hier zitten he?
want jullie moeten hier heel snel weg hoor!
Als jullie nou allemaal eens gewoon niet meer ongesteld worden, is dat geen goed idee? 8)
zeg Kim, hoe kom jij bij een junibaby?
Ik ben 13 juni uitgerekend namelijk.
Volgens mij mag jij in mei al!
ik heb niet veel kwaaltjes, alleen lichte buikkramp, net of ik ongesteld ga worden.
en sinds gisteren opeens heel moe en veel honger, hahaha
Ik kan er nog niet zo veel van geloven hoor!
Om aan het idee te wennen mijn zwangerschapstest als bureaubladachtergrond gebruikt!
Ik heb het toch maar aan mijn ouders verteld, wilde ik eerst nog niet doen, omdat zij nóg een kind hebben (hoe moet ik het brengen, ik wil nog wel anoniem blijven) en daar is het heel erg mis gegaan bij een zwangerschap pas geleden en dat konden zij érg moeilijk verwerken.
Daarom leek het mij ook verstandiger wat langer te wachten, maar aangezien wij hen niet zo vaak allebei zien, leek het ons gisteren leuker en onverwachtter.
Ze waren érg blij verrast, gelukkig.
Goeiemorgen iedereen!
Hier schijnt lekker het zonnetje,
vanmiddag werken en vanavond volleyballen.
@ Amaya het lijstje is :thumbup:
@ mopsie: leuk dat je ouders positief reageerden.
Prissie: vervelend zeg! Kan me echt voorstellen dat je er erg onzeker van wordt…dat heb ik nu al met 1 dagje overtijd :? Maar door het ontpillen kan je cyclus wel overhoop liggen…al kan ik niet uit eigen ervaring spreken. Hopelijk weet je gauw waar je aan toe bent! :hug:
Amaya: Luuk heeft 2 maanden bv gehad, dus dat kan het niet zijn. Maar ik ben natuurlijk nog niet officieel ‘ontzwangerd’ dus wie weet heeft dat er mee te maken. En t is nog maar 1 dagje… de :twisted: :twisted: zullen zich binnenkort wel melden!
Mopsie: Fijn dat je ouders zo blij waren! Het is voor hun natuurlijk wel een beetje dubbel…aan de ene kant blijdschap en aan de andere kant zoveel verdriet. Bij mijn vorige zwangerschap hadden mijn ouders een soortgelijke situatie…blij voor ons en verdrietig omdat mijn broer en schoonzus al jaren probeerden zwanger te worden maar dat lukte niet. Heel erg dubbel voor mijn ouders dus …en erg moeilijk voor ons om het nieuws aan mijn broer en schoonzus te vertellen. Een zwangerschap die mis is gegaan is natuurlijk nóg heftiger. Inmiddels verwachten zij volgend jaar hun 1e kindje gelukkig, maar het heeft toch wel een stempeltje op mijn zwangerschap gedrukt…mijn dikke buik was tenslotte steeds een confrontatie met hun verdriet.
Ik heb ook sinds een paar dagen veel trek, ben binnen een week ook 1.5 kg afgevallen :dance: Omdat ik denk dat ik niet zwanger ben, probeer ik niet veel extra te eten zodat ik hopelijk weer terugkom op mijn oude gewicht.