Augustus/Sept. '09 Al 4 zwanger!

Prissie: vervelend dat die ongi niet komt. tenzij je zw bent natuurlijk. maar dat wacbten he? pffffffffffffffffffff

Amaya: fijn dat je de lijst weer hebt aangepast. een hele mooie lijst hoor! bravoooooooooo

Mopsie: l;euk dat je ouders zo positief reageerden. maar zeker ook dubbel. heeft je schoonzus een mk gehad of is eht later in de zw mis gegaan?

hoe is het met de andere meiden?

wij zijn gister lekker uit eten geweest bij de chinees.was erg gezellig.

@Mopsie wrote:

natuurlijk blijf ik jullie volgen!

ik vind toch dat we in die paar weekjes zó met elkaar konden meevoelen, dat schept toch een soort van band, nietwaar?

ik zal wel minder kletsen, odat jullie elkaar nog kunnen volgen, voor zolang jullie hier zitten he?

want jullie moeten hier heel snel weg hoor!

Als jullie nou allemaal eens gewoon niet meer ongesteld worden, is dat geen goed idee? 8)

zeg Kim, hoe kom jij bij een junibaby?

Ik ben 13 juni uitgerekend namelijk.

Volgens mij mag jij in mei al!

ik heb niet veel kwaaltjes, alleen lichte buikkramp, net of ik ongesteld ga worden.

en sinds gisteren opeens heel moe en veel honger, hahaha

Ik kan er nog niet zo veel van geloven hoor!

Om aan het idee te wennen mijn zwangerschapstest als bureaubladachtergrond gebruikt!

Ik heb het toch maar aan mijn ouders verteld, wilde ik eerst nog niet doen, omdat zij nóg een kind hebben (hoe moet ik het brengen, ik wil nog wel anoniem blijven) en daar is het heel erg mis gegaan bij een zwangerschap pas geleden en dat konden zij érg moeilijk verwerken.

Daarom leek het mij ook verstandiger wat langer te wachten, maar aangezien wij hen niet zo vaak allebei zien, leek het ons gisteren leuker en onverwachtter.

Ze waren érg blij verrast, gelukkig.

Ik ben idd op 18 Mei uitgerekend, ik had het over jou :stuck_out_tongue: over wanneer jij uitgerekend zou zijn, het staat bij mij idd verkeerd in het lijstje :stuck_out_tongue:

kim hoe voel jij je verder? ben je al misselijk?

Ja ben elke morgen misselijk :stuck_out_tongue: en overdag bij vlagen, heb ook echt de hele dag honger :stuck_out_tongue: en lekkere trek :mrgreen:

Verder heb ik gelukkig niet veel last van de kwaaltjes, en de misselijkheid is niet zo erg dat ik moet overgeven dus is uit te houden :stuck_out_tongue:

@kim86 wrote:

Ja ben elke morgen misselijk :stuck_out_tongue:

hihi dat zeg je heel vrolijk :wink: , deed ik toen ook, met 6 weken begon de lichte misselijkheid, wat was ik blij ik voelde me toen echt zwanger, maar later piepte ik wel anders :sick: . Hoop dat dat jou bespaard blijft :mrgreen: .

hihi ik was zooooooooooooo misselijk. 4 ziekenhuisopnames vanwege uitdroging hahah. steeds aan het infuus enzo. nou ik hoop toch dat ik dat dadelijk niet meer heb.

janine jij ben de volgende

@Vlinder83 wrote:

@kim86 wrote:
Ja ben elke morgen misselijk :stuck_out_tongue:

hihi dat zeg je heel vrolijk :wink: , deed ik toen ook, met 6 weken begon de lichte misselijkheid, wat was ik blij ik voelde me toen echt zwanger, maar later piepte ik wel anders :sick: . Hoop dat dat jou bespaard blijft :mrgreen: .

ja dat hoop ik ook idd, ik moet zeggen dat ik normaal niet heel snel misselijk ben, hopen dat dat nu ook het geval gaat zijn, van sommige hoor ik dat ze nu al elke dag moeten overgeven enzo, ben blij dat ik dat nog niet gehad heb :stuck_out_tongue:

Heb ik ook nooit gehad hoor Kim, wel kokhalzen maar niet echt overgeven.

Ik heb ook nooit hoeven overgeven, maar wel vanaf 6 weken tot ongeveer 12 weken de hele dag een wee, misselijk gevoel en totaal geen eetlust. …3 kg afgevallen!

Nog geen :twisted: :twisted: hier!

Squirrel, ik zag dat jij gepost had, heb toch elke keer een beetje hoop op een goed berichtje als ik het zie. Maar nog geen :twisted: dus.

ik heb ook nooit hoeven overgeven bij mijn zwangerschap, sterker nog ik ben helemaal niet misselijk geweest… ik heb tot het einde nergens last van gehad dus zo kan het natuurlijk ook… had alleen verzuring toen ik bijna 42wkn zwanger was…

Hey dames

Hier nog steeds wat onzekerheid

Amaye ik ben al wel ongi geweest na stoppen met de pil

1 september was mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie

Hmm da’s het enige waar ik tegenop zie, misselijk worden. Zeker omdat ik dat sowieso heel makkelijk en vaak ben en daardoor nu soms al slecht eet…

ja daar zie ik ook tegen op vanwege mijn vorige zw.

prissie, vaak is het toch niet zo regelmatig naar de zwangerschap… alhoewel ik meteen na irene weer normaal ongesteld was…

Ligt er vaak ook aan of je borstvoeding geeft.

heb wel tijdje bv gegeven… en toen was het ook gewoon regelmatig al had ik dat toen niet verwacht idd

@Vlinder: Leuk dat je zo meeleeft!! Ik zou natuurlijk graag goed nieuws posten, maar helaas…vanmorgen weer negatief getest :frowning: Ik voelde me gistermiddag zo beroerd: misselijk, hoofdpijn en duizelig dat ik dacht: óf ik ben zwanger óf ik wordt ongi. Maar tot nu toe…geen van beide :x

Ik heb sinds de bevalling een redelijk regelmatige cyclus gehad, eerst 2x ronde de 4 weken (weet precieze aantal dagen niet), toen een keer 21 dagen en toen 28. En nu zit ik dus op 30! Zou natuurlijk best kunnen, maar ik vind de kwaaltjes zo vreemd…dat heb ik anders nooit en zeker geen week! Ik wordt nu elke middag om een uur of half 2 misselijke enzo en tegen 4 uur is het weer over. Ik moet er dan echt bij gaan liggen zo ziek voel ik me. s morgens voel ik me prima! Ik hou er nu dan ook maar een beetje rekening mee en zorg dat ik s morgens alle belangrijke dingen doe, zodat ik s middags kan gaan liggen… Ben het wel zat zo hoor…dan maar ongi!!

Dat je niet weet waar je aan toe bent is wel vervelend. Kun je je nergens op in stellen. Ik hoop dat je toch snel positief test Squirrel.