Augustus/Sept. '09 Al 4 zwanger!

Thanks Penelope! Op internet lees ik dat er best veel vrouwen die pas na een week overtijd ofzo positief testen… :pray: :pray: Bij jou begint het ook al weer spannend te worden zie ik!

Nee hoor. Ik heb geen kwaaltjes, dus ik ben er ook niet zo erg mee bezig. Ik vind het in elk geval niet spannend :wink: De vorige keer wel, kon niet wachten met testen, dat heb ik nu helemaal niet.

Zul je zien dat je nu zwanger bent Penelope! :stuck_out_tongue:

:mrgreen:

Zou leuk zijn 8)

Maar ik voel me ook helemaal niet zwanger. En het gekke is, ik heb mijn eisprong ook niet echt gemerkt. Misschien overgeslagen? Ik ben er echt minder mee bezig, dus ik heb niet getest op eisprong, ik heb ook geen slijm gecheckt en eigenlijk heb ik alleen even gedacht een eisprong te hebben gehad omdat ik een uur last van mijn buik had toen ik ging zitten. Maar meestal wordt dat gevoel aangekondigd door steekjes bij mijn liezen, maar nu ook niet.

@Tigru wrote:

Zul je zien dat je nu zwanger bent Penelope! :stuck_out_tongue:

Haha ja inderdaad. Nog 4 dagen inderdaad.

Squirrel, weer negatief, balen zeg die onzekerheid. Vaag hoor dat je je 's middags wel ziek voelt.

Lotte/Mopsie, ik zie ook heel erg op tegen het misselijk zijn, heb 9 maanden last van overgeven gehad, nog gedeeltelijk in de ziektewet gezeten daardoor. Wat was ik blij dat toen ik bevallen was dat over was.

ik ben al flink aan het klussen hahahha.

:thumbup: :mrgreen: gogogogogo Lotte!

Mijn ongi is vandaag over, maar we doen het rustig aan wil hubbie’s krachten “sparen” :lol:

Go Lotte :thumbup:

Wedden dat je nu gewoon zwanger bent Penelope?!

Raar maar waar: (nog) geen misselijkheid vanmiddag…eerste keer in meer dan een week. Heerlijk!!

@squirrel wrote:

Wedden dat je nu gewoon zwanger bent Penelope?!

Raar maar waar: (nog) geen misselijkheid vanmiddag…eerste keer in meer dan een week. Heerlijk!!
Gekkerd :smiley:

Gelukkig, hoef je niet te gaan liggen.

Lotte, heb je je eisprong gespot?

Vinder, gelijk heb je :mrgreen:

ik voel me eisprong nooit en ik gebruik ook geen ovutesten. maar we doen het deze week gewoon vaak hahahha.

lotte, ben jij de vorige keer snel zwanger geworden?

Vind dat ook wel iets hebben hoor Lotte… Niks gebruiken, gewoon op het gevoel.

Heb het eigenlijk met mijn man nog niet over gehad, wat we doen. Vorige cyclus voelde ik mijn eisprong overduidelijk, we zullen deze maand zien…

Zal eens aan manlief vragen, maar denk dat hij liever eerst “gewoon” wil klussen, sowieso zonder erbij na te denken, na 4,5 maand zonder elkaar is dat denk ik ook niet mogelijk :angel:

Ja, uiteindelijk moet je toch gewoon klussen om en nabij je eisprong dus als je regelmatig klust kan het bijna niet missen.

Tigru, hoe lang is je man dan thuis?

ja ik ben snel zw. bij damon eerste ronde bij die mk tweede ronden en van abigail tweede ronde hihi. dus we zien wel.

zijn er overigens veel meiden die hulpmiddelen gbruiken om hun eisprong te spotten??

Ik gebruik niets, maar heb het idee dat dat voor veel mensen wel hoort bij het proces va zwanger raken, of heb ik nu een vertekend beeld?? :think:

@Penelope wrote:

Tigru, hoe lang is je man dan thuis?

Als alles goed gaat een paar jaar ^^

Nu ja, hij gaat als alles goed gaat in 2011 naar de KMA, dus dan moet hij 3 maanden intern, maar dat is Breda, dus om de hoek hier. En dan is hij in het weekend thuis. Verder de “gewone” oefeningen, dat zijn 2 tot heel zelden 4 weken, meestal 2 tot 3 weken en dan een keer of 2 tot 8 per jaar, wisselt enorm. Maar goed, dat merk ik eigenlijk niet, is vaak wel lekker, helemaal doen wat je zelf wilt zonder rekening met elkaar te hoeven houden (A)

Niet vervelend bedoeld, mijn man weet dit ook, zeg ik hem ook. Maar ja, ben er gewoon aan gewend geraakt.

Overigens is het maar goed dat ik niet naast mijn schoonouders woon, denk dat jullie mij niet meer hadden gezien, krijg langzaamaan moordneigingen! Van het weekend was het weer drama, heb gewoon geen zin om ze nog iets te vertellen en doe het ook niet dan.

Tigru, dan is het gelukkig niet zo dat je snel in 3 maanden je kans moet grijpen en anders weer een hele tijd moet wachten. Fijn hoor, dat hij dan om de hoek zit.

Fietje, hoe zit het met jouw kwaaltjes? Wanneer ga je testen?

ja fietje wanneer ga jij testen??

hmm niet iedereen doet het met ovulatie test en eisprongen hoor… irene is ook ’ gekomen’ zonder dat we rekening hielden met eisprongen etc…was toen helemaal niet bezig met zwanger worden omdat mijn vadr toen net was overleden

ta, ik wet niet wanneer ik ga testen, want ik heb rare bloeingen gehad, en dus eigenlijk ook niet het idee dat ik zwanger zou kunnen zijn.

momenteel zijn we voornamlijk veel in de weern met jasper die een longontsteking blijkt te hebben, en Annan die ook benauwd is.

Zelf ben ik ook niet topfit en heb veel keelpijn en geen stem meer…

Ik weet niet echt of ik kwaaltjes heb… ben wel wat misselijk, maar ben ook gewoon ziek.

Ik denk dat wij voor de volgende ronde gaan.

Wij gebruiken hier ook geen ovulatie testen of iets dergelijks,

het komt zoals of wanneer het komt.

na Y. toen we zwanger wilden worden vd tweede duurde het heel lang en hebben we wel o.testen gebruikt en getemperatuurd.

maar ik voel mijn eisprong en kan het aan de afscheiding zien, wel erg handig