Dames, ik ben nieuwschierig! :oops: :lol: Fietje, penelope, allebei aan het werk?
Hier nog steeds niks, wel een beetje afscheiding maar geen spoortje roze of bruin in te zien Moet me wel inhouden om niet te testen, die test brand bijna de kast uit :oops: :mrgreen:
Is ook wat trouwens, normaal kleppen jullie hier als theetanteās en nou ben ik vrij en komt er geen kip
hihi spannedn amaya.
Haha ik ben er wel , als jij nou eens gaat testen dan lok je vast meer mensen :mrgreen:
ik ben er wel hoor, ben ook een dagje vrij.
kids op het KDV en ik heb het rijk alleen.
maar kun je nog neit testen dan AMaya, in principe kan dat toch vanaf de dag dat je ongesteld moet worden?
jaaaaaaaaaaaa amaya testen!!
vind ik ook!!! :silenced: :roll:
wedden dat dan iedereen oinline komt hahahah.
ja dat denk ik ookā¦Ga nu even wat in het hh doen.
Ik ben er wel, maar ga niet testen en ik ben ook nog niet ongi. De vorige keer werd ik op maandagavond ongi.
Amaya, heb je getest? :lol:
Ja hoor present, en nu allemaal graag testen!!!
Hier heerlijk aan het genieten, mijn man is gister thuisgekomen!!! Zo fijn om weer samen wakker te worden, te kletsen en voor 2 te koken. Moet wel even wennen aan het āveilig vrijenā stukje, dat waren we zowaar alweer vergeten :oops: , kan geen kwaad volgens mij, mijn redday is coming up volgens het schema, dus een ei zal niet in de buurt geweest zijn .
Verders alles goed met iedereen?
Kuona, wat heerlijk dat hij weer thuis is!!!
heerlijk genieten nu je mannetje weer thuis is
Je hebt gelijk, iedereen komt online als er iemand moet gaan testen
Nou aangezien niemand hier test :naughty: :mrgreen: heb ik dār maar een ovu testje tegenaan gegooid, is nog negatief :lol:. Dus vanavond kunnen we het klussen overslaan.
@Vlinder83 wrote:
Nou aangezien niemand hier test :naughty: :mrgreen: heb ik dār maar een ovu testje tegenaan gegooid, is nog negatief :lol:. Dus vanavond kunnen we het klussen overslaan.
hahahahahah jij blij

Sorry dames, moet jullie teleurstellen, niet getest maar geslapen :oops:
Ik was zooo moe en moet vanavond werken, dus met peuter tegelijk even op 1 oor gegaan.
Iemand schreef dat ik toch al kan testen, maar dat denk ik toch niet. Aangezien het normaal pas woensdag echt hevig doorzet, ĆĀ©n ik pas op donderdag een positieve ovulatietest had. Vandaar zegt mijn verstand dat ik beter even kan wachten.
Hoelang ik dat volhoud zullen we zien :mrgreen:
owwww wat spannend, maar ik kan het me wel voorstellen dat je het nog even af wilt wachten, ook al had ik dat zelf niet gekunt
kuona wat fijn dat je mannetje weer thuis is.
vanavond scheidsrechter cursus van de volleybal, dus zal er niet meer zijn vanavond.
en morgen de hele dag aan het werk
kuona, wat fijn dat jullie weer wat tijd met z`n tweetjes hebben!!!
vandaag wer een nagatieve test⦠en geen ongiā¦
ben een beetje bang/teleurgesteld dat heel mijn cyclus overhoop ligt, gezien de rare bloeding die in tussendoor heb gehadā¦