Augustus/Sept. '09 Al 4 zwanger!

Kuona, geniet ervan!

Fietje, op welke NOD datum kom je uit als je die bloeding als ongi telt? Balen hoor.

@kim86 wrote:

@Vlinder83 wrote:
Nou aangezien niemand hier test :naughty: :mrgreen: heb ik d’r maar een ovu testje tegenaan gegooid, is nog negatief :lol:. Dus vanavond kunnen we het klussen overslaan.

hahahahahah jij blij :wink: haha nee grapje, maar het kwam er zo leuk uit over het overslaan :lol:

Haha nee manlief blij :lol: , als het aan mij lag :angel: :angel:

Fietje :thumbdown: , dus je denkt dat je cyclus toch een betje van slag is…

@Penelope wrote:

Kuona, geniet ervan!

Fietje, op welke NOD datum kom je uit als je die bloeding als ongi telt? Balen hoor.

dan zou ik uitkomen op 26 okt…

dat zou betekenen dat ik nu in mijn vruchtbare dagen zou zitten…maar helaas echt nergens zin in…

@Fietje wrote:

@Penelope wrote:
Kuona, geniet ervan!

dan zou ik uitkomen op 26 okt…

dat zou betekenen dat ik nu in mijn vruchtbare dagen zou zitten…maar helaas echt nergens zin in…
Ik heb hier al 2 keer eerder gelezen dat iemand twee weken later ongi werd dan gedacht. Dus eh, misschien als je jezelf even een paar uur de tijd geeft om eraan te wennen, dat je dan toch nog kunt klussen voor de je weet maar nooit?

ik heb mijn banner idd maar eens aangepast, en ik zal manief even lief aankijken asl hij vanavond thuis komt…

:hug:

kuona fijn dat je mannetje terug is!!

Kuona, wat heerlijk dat je man terug is!

Ik ben vrijdag op de helft…

Jullie zullen mij weinig zien antwoorden, ik lees wel, maar weinig fut tot antwoorden. Ga zo het Sitcen bellen omdat het niet goed gaat met mij en ik het niet meer trek, sta op het punt van instorten namelijk…

Hoop allemaal op hele mooie niet-ongi, en dus rake tijden!

Ook een :hug: voor jou Tigru. De slechte slapen breekt je ook op, arme jij, naast al je zorgen vreet dat ook energie.

Tigru, dikke knuffel voor jou :hug: Goed dat je je er wel van bewust bent en hulp zoekt meid. En hier mag je ook je verhaal kwijt natuurlijk, we kunnen niet veel voor je doen, maar wel een luisterend oor bieden en je steunen. :hug:

Kuona, fijn dat je man weer terug is! Zal je eerste dagen vast niet veel tijd hebben voor het forum :wink: :inlove:

Fietje, wat balen zeg, hopelijk ben je toch zwanger maar wat korter, en anders hoop ik voor je dat er snel wat meer regelmaat in komt. :hug:

Penelope, bij jou ook niks nog?

Hier ook nog steeds niks. Moet morgen de hele dag werken dus kan pas s’avonds laten weten als er iets veranderd :angel: Ik voel me niet zwanger, maar dat zegt natuurlijk ook niet zoveel :wink: :pray:

Ga zo naar bed, straks weer vroeg er uit.

Groetjes Amaya.

Oja, nog 1 ding, willen de 2 zwangere dames mij hun uitgerekende datum even laten weten? Vind het wel leuk voor het lijstje! :inlove:

Moet zo gaan werken, maar nog steeds geen ongi in aantocht :shifty:

Penelope, hoe is het bij jou? En Fietje, nog geklust voor de zekerheid?

Nou, tot vanavond, fijne dag allemaal!

:-* Amaya

Tigru: :hug:

Kuona: heerlijk dat je man weer terug is!

En Fietje? Nog gelukt met klussen? :wink:

Penelope en Amaya: bij jullie ook nog spannend dus! Hoop dat jullie snel zekerheid krijgen…bij voorkeur natuurlijk vanwege een positieve test!

Hier :thumbdown: geslapen, zo zonder J… En dus ook al weer vroeg wakker. Gelukkig komt hij vannacht weer terug! Straks Luuk naar kdv brengen en dan snel naar de kv om van die goedkope hotelovernachtingen te scoren :slight_smile:

Hier zijn we idd toch nog toegekomen aan klussen. :wink:

vanmorgen ook maar niet getest… dat doe ik donderdag weer mocht de ongi er dan niet zijn. (tja, soms moet je afspraken maken met jezelf nietwaar?)

Penlope, hoe is het bij jou??

Amaya, fijn dat er nog niks te bespeuren valt van een ongi.

Fietje, dit geeft zo wel even wat rust he? Tot donderdag dan :wink:

Hier zit de ongi eraan te komen, van binnen is het al oranje, dus ik hoop dat het vandaag ook doorbreekt en dat ik niet weer 2 dagen daarop hoef te wachten.[/spoiler]

@ Amaya: Mn uitgerekende datum is 16 Mei :mrgreen:

ow wat jammer penelope.

amaya spannend man. ik hoop zo dat je zw bent.

tigru voor jou ff een hele dikke knuffel. het valt ook niet mee he?

abigail en mijn oppaskindje liggen lekker op bed. ff mamatijd hahaha.

Tigru, als je het helpt lucht gerust hier je hart hoor :hug:

Penelope, aaaaahh bij jou dus de :evil: :evil: in aantocht :thumbdown:

Amaya, mooi is dat hoor een hele dag geen update kunnen koemn doen omdat je gaat werken :naughty: , ik :pray: voor je.

Nou dames, heb nieuws :frowning:

:inlove: Ben zwanger! :inlove:

:dance: :dance: :dance: Gefeliciteerd!!! Had degene die voor je gependeld heeft toch niet gelijk ( of nou ja beetje wel je bent natuurlijk in november wel zwanger :angel: )