ik bestel ze bij : test je zelf
@Fietje wrote:
@Penelope wrote:Jammer Fietje.Ga jij morgen weer testen Fietje?
Ik niet, ik voel me niet zwanger en ik heb ook geen testen meer, hihi. Ik heb ze vandaag wel weer besteld.
inderdaad weer getest, weer negatief, geen ongi.
heb veel last van bekkenpijn, dus ik hoop dat de ongi me daarvan snel verlost, of dat ik toch zwanger blijk
en Penlope, ben jij al ongi???.
Ik heb het idee dat ik door er zo op gefixeerd te zijn de ongi ook no eens uitstel…
En stiekem hoop ik dat ik gewoon hele ongevoelige testen heb gekocht :oops: :wall: (hoe, kop in het zand steken…)
Nee, ik ben nog niet ongi. En gisteren heb ik ook geen krampen meer gehad, maar vandaag weer wel een beetje dus ik blijf denken dat het vandaag of morgen wel komt. De vorige keer werd ik op maandagavond ongi.
Hey allemaal
sorry dat ik er een tijdje niet ben geweest
Druk druk met werken
Ik ben vandaag ongi geworden
Jammer maar ja op naar de volgende ronde
Groetjes en sterkte voor de dames met hun NOD of die al overtijd zijn
@ Prissie, wat jammer…op naar de volgende ronde.
hier heel erg veel buikpijn onder in de buik echt van die steken en gigantisch veel elastische afscheiding. ( is ook de eerste keer nadat de mirena eruit is).
gister wilde manlief niet klussen :shock: hij was moe. waren ook de hele dag naar een pretpark geweest en moet zeggen dat mijn hoofd er ook niet naar stond.
misschien vanavond, hou er ook niet van omdat zo te moeten plannen
Knollie dat klinkt heel erg als een ei :dance: , hoop dat het vanavond tot klussen komt!
Jammer Fietje dat hij weer negatief was.
Pris, lange cyclus heb je gehad zeg! Was dit de 1e ronde na het stoppen met de pil?
ja maar hij kan dus ook al gesprongen hebben ach we zien wel
Maar als je er nog snel bij bent na het springen dan kan het nog hoor Knollie.
Pris, oef, daar heb je lang op moeten wachten, twee weken later dan je dacht :hug:
hoe lang leeft een eicel ook alweer :oops:
gevonden
Maar ze is slechts gedurende 24 uur na de eisprong bevruchtbaar. De bevruchting moet zich bijgevolg ten laatste op die plaats voltrekken.
Na 72 uur begint het transport van de eicel, bevrucht of niet, naar de baarmoeder.
penelope prissie en fietje jammer zeg van de negatieve testen.
ik ben vandaag naar mijn schoonzusje in den haag geweest. was erg gezellig maar ben wel erg bekaf hahaha.
Knollie, hopelijk waren jullie vanavond niet moe
Prissie, hopelijk word deze ronde wat korter! PB je me je nieuwe NOD dan even voor het lijstje?
Penelope en Fietje jullie houden het wel spannend samen! :shifty: Ik duim gewoon dat jullie misschien toch zwanger zijn
Penelope, je mag hier trouwens wel namen van winkels/bedrijven noemen hoor, alleen geen links ernaartoe. Dus ik mag gerust vertellen dat ik luiers heb gekocht bij de trekpleister, alleen de link naar hun site mag ik er niet bijzetten :mrgreen:
Hier de afgelopen rondes steeds op maandag het begin van de ongi, dus ben benieuwd morgen :shifty: Woensdag zette het steeds echt door.
Banner staat wel op maandag, maar in het lijstje heb ik mijn NOD wel verschoven naar woensdag aangezien ik ook pas laat een positieve ovutest had. Geen kwaaltjes, wel een paar kleine pukkeltjes her en der, maar dat zegt natuurlijk niet zo heel veel. Oja, temp is ook nog steeds vrij hoog…
Fietje en Penelope, wanneer testen jullie weer?
Groetjes Amaya. :-*
Fietje, Penelope en Amaya wat spannend voor jullie.
Fietje en penelope, wanneer doen jullie nog een test.
hier idd geklust
Amaya, spannend hoor dat je temp. nog steeds hoog is. Kun je je nog inhouden met testen?
Niet getest nog en ook nog geen beginnende ongi. ga even terugzoeken wanneer dat vorige maand was. Volgens mij pas einde van de dag :think:
Schreef na mijn werk dat ik die dag (maandag) al wat bloedverlies had, dus ben benieuwd. Probeer sowiezo tot woensdag te wachten aangezien het dan steeds pas echt doorzette…
Daar ben ik ook ff weer! Druk weekend achter de rug…huis vol kleine kinderen op verjaardag…pff…we waren echt bekaf!
Spannend hier met al die NOD-ers…ik hoop dat er een (of meer natuurlijk!) positieve test gaat komen!!
Prissie: pfff…jij hebt best lang moeten wachten. Wel fijn om nu gewoon zekerheid te hebben denk ik?!
Hier is de ongi weer zo’n beetje voorbij! Manlief is vanmorgen op zakenreis vertrokken, gelukkig maar 2 daagjes dus daarna kan het klussen weer beginnen :lol:
Maar eerst nog een afspraak maken bij de HA voor een uitstrijkje…brrr!
Nou ja zeg, de ha is met vakantie tot volgende week :shock:
Dat komt dus helemaal niet handig uit! :think:
amaya spannend zeg.
Fietje en Penelope, wachten jullie nu even met testen of hebben jullie vandaag weer getest?