squirrel gefeliciteerd
kim wat moooooooooooii die echo’s
dank jullie :mrgreen:
Ik vond het ook zooo mooi :inlove: heb echt even lopen huilen toen ik dat hartje zag kloppen, en toen ging het kleintje ook nog bewegen :inlove: ben helemaal verliefd…en ik hoop zoooo dat er snel meer van jullie dit wonder (weer) mee mogen maken :mrgreen: tis zo mooi…
Kim: mooi zeg! Het is een heel speciaal moment he, om die kleine zo voor het eerst te zien?
kim mooie fotos
@squirrel wrote:
Kim: mooi zeg! Het is een heel speciaal moment he, om die kleine zo voor het eerst te zien?
Ja echt super…kon me er niet veel bij voorstellen eerst, het blijft onwerkelijk om zwanger te zijn, als je dan ineens zoon kleintje ziet bewegen en dat hartje ziet slaan…dat gevoel is echt niet te beschrijven :inlove: fantastisch…
Squirell: Gefeliciteerd!! en Kim, ziet er bijzonder uit. Lijkt me heel mooi de ervaring!
Mooie foto’s Kim!
Wat ik met de vorige post bedoelde: wij zijn 15 juli getrouwd en dat was de release dag van Harry Potter. Mijn broertje kwam dus woensdag met het plan om daarheen te gaan. Een bios vinden waar die film nog draaide was dus lastig. Had de film ook al lang gezien, maar hij nog niet. Was dus een beetje sarcastisch naar hem toe ^^
Vandaag heerlijk geshopt en een pakketje van mijn mannetje! Met daarin een armbandje en twee prachtige shawls!
Vanmorgen een negatieve test.
Mijn laatste cyclus was 26 dagen, deze zal een dag of 28 worden? Ik hoop niet over de 30 :eh:
hier vanmorgen ook en negatieve test…
Hebben we tegelijk onze NOD, tegelijk een negatieve test en is het afwachten wanneer we ongi worden. Ik kan me leukere schuitjes voorstellen om samen in te zitten
Ik duim voor jullie dat het toch positief mag zijn!
Fietje & Penelope: balen hoor, nu wachten op een ongi of verdere tekenen van een zwangerschap.
Kim: Erg gaaf hoor. Keep us informed!!
Hier moet de tijd er aan gaan komen om te gaan klussen. Het slijm wordt in de gaten gehouden, maar vooralsnog verder weinig tekenen. Heb wel erg last van hoofdpijn de afgelopen week, zal denk ik wel met het ontpillen te maken hebben.
Gister bij kennissen geweest met een 10 weken oude baby. Erg aandoenlijk, gaf nog meer bevestiging dat ik dit ook wil. Ook manlief was onder de indruk van de lieve lach van het meisje.
Verder komen vandaag de neefjes van 4 en 7 te logeren. Ik weet nog niet zo goed of dat wel een goede test is voor manlief. De mannen zijn nogal druk en daar wordt manlief nog wel eens nerveus van. Nou ja we gaan met ze naar de bioscoop, dus dat moet denk ik wel goed gaan komen.
Fietje en Penelope, balen!!
WB, veel succes met je neefjes. Ja leuk he die kleine baby’s, ga je zelf er nog meer naar verlangen
Jullie gaan gelijk op Vlinder en WM :lol:
Veel plezier met je neefjes WM.
Leuk Tigru, een cadeau van je man.
jammer fietje e n penelope
fietje en penelope balen.
vlinder en wm veel klusplezier alvast!
ook hier de eisprong dit weekend als het goed is.
had vandaag erge steken in de onderbuik…dus misschien!!!
vandaag de hele dag naar de koningin juliana toren geweest…super leuk
Ga jij morgen weer testen Fietje?
Ik niet, ik voel me niet zwanger en ik heb ook geen testen meer, hihi. Ik heb ze vandaag wel weer besteld.
@ Penelope
waar bestel jij die dan.
Je hebt pb, volgens mij mag ik dat niet op het forum zeggen.
@Penelope wrote:
Ga jij morgen weer testen Fietje?
Ik niet, ik voel me niet zwanger en ik heb ook geen testen meer, hihi. Ik heb ze vandaag wel weer besteld.
inderdaad weer getest, weer negatief, geen ongi.
heb veel last van bekkenpijn, dus ik hoop dat de ongi me daarvan snel verlost, of dat ik toch zwanger blijk