Augustus/Sept. '09 Al 4 zwanger!

ik woon op de huet en het is gebeurd in dichteren. mijn ouders wonen daar ook.

Verschrikkelijk Lotte!

Nog gefeliciteerd Fietje, wat zal er een last van je schouders zijn gevallen.

he bah, wat erg.

Fietje, gefeliciteerd!

wat zul je opgelucht zijn!

Jullie vroegen wat je merkte van het zwanger zijn?

Ik kan het jullie wel vertellen (ik kan het nog steeds niet geloven eigenlijk hoor)

Ik ben helemaal niet misselijk, had ik bij ons dochtertje ook niet, maar ik had vanaf dat ik mijn eisprong gehad moet hebben een lichte buikkramp, alsof ik toen al ongesteld moest worden eigenlijk.

En sinds ik positief getest heb, ben ik MOE!!! :zzz:

verschrikkelijk moe!

Alleen had ik dat bij mijn dochtertje elke dag om een uur of 8 s’ avonds, maar nu heb ik dat s’middags (lekker handig op mijn werk!)

Maar dat vind ik allemaal niet erg hoor :inlove:

Kunnen jullie binnenkort weer gaan testen? ik zal eens in het lijstje gaan kijken, er moet nu toch weer wel wat gaan gebeuren hoor!

succes meiden!

Fietje, gefeliciteerd!

Heb vanavond lekker een avond met mijn oudste broertje gehad. Hij wilde Harry Potter 6 nog zien… Die is op onze trouwdag uitgekomen, gelukkig zijn we niet bijna 3 maanden getrouwd …

@Tigru wrote:

Fietje, gefeliciteerd!

Heb vanavond lekker een avond met mijn oudste broertje gehad. Hij wilde Harry Potter 6 nog zien… Die is op onze trouwdag uitgekomen, gelukkig zijn we niet bijna 3 maanden getrouwd …

Fietje geweldig! Lekker hoor, zal wel gek voelen als je het strakd helemaal achter je kan laten.

Tigru; ik begrijp je laatste zin niet zo goed. Is die suggestief bedoeld? Ben je wel bijna 3 maanden getrouwd?

goed wij zijn een weekendje naar makkum naar een beach villa! groetjes!! tot maandag :wink:

veel plezier in Makkum

voor ons een klus weekend voor de boeg.

en een heel druk weekend.

vanavond wedstrijd volleyballen en daarna feestje werk

morgen naar koninginjuliana toren

zondag intrekkersmoal bij vrienden.

fietje gefeliciteerd.

knollie een druk weekend dus? en ook nog eens klussen ahhahah. succes hahhaha.

penelope hoe is het met je? jij hebt ook bijna je nod he?

hier vandaag een druk dagje. en ik ga met mijn zoon voor een intakegesprek bij ggnet. hij gaat een cursus doen voor faalangst. hij is nl heel onzeker en bang om te falen. dus ik hoop hem met die cursus wat zelfverzekerder de krijgen. wel spannend hoor.

Lotte, inderdaad spannend, ik hoop voor hem dat het iets gaat opleveren.

vanmorgen trouwens getest, omdat ik steeds zo misselijk ben, maar hij was hartstikke negatief. ik voel me ook niet echt zwanger (wat dat ook moge zijn), en denk dat ik gewoon misselijk ben van vermoeidheid (vannacht 8 keer de kleine dame aan mijn bed gehad) :wall: :wall:

wat jammer fietje. hopen dat je alsnog positief test.

Fietje: Nog gefeliciteerd met de verkoop! Dat moet een hele opluchting zijn! Jammer dat de test negatief was…hopelijk is de misselijkheid snel weer over dan!

Suzy: fijn weekend in Makkum!

Hier ook een beetje :zzz: , de kleine smurf is verkouden en was vannacht een paar keer wakker…dat zijn we dus echt niet meer gewend!

Vandaag het huis een beetje aan kant maken want morgen veel visite (ben vandaag jarig en mijn vriend volgende week). Zondag gaan we onze kledingkast inelkaar zetten, die is gisteren afgeleverd (we doen het nu al máánden zonder kast en daar heb ik zó genoeg van).

gefeliciteerd squirrel

Gefeliciteerd met je verjaardag Squirrel.

Fietje, jammer, maar wie weet morgen?

Lotte, ja, klopt. Vanmorgen werd ik wakker met kramp. Dus ik ga niet voor mijn NOD testen. Mijn cyclus is ook nog niet helemaal regelmatig en het kan goed zijn dat deze een paar dagen langer is dan de vorige. Tot nu toe is het 14/26/. .

Squirrel gefeliciteerd met je verjaardag! :dance: :-* Fijne dag en ook morgen natuurlijk.

Fietje jij ook gefeliciteerd! :dance: Wat een opluchting moet dat zijn zeg dat het einde van 2 huizen nu echt in zicht komt :-*

En jammer van de test, maar misschien over een paar dagen? :pray:

Penelope, voor jou duim ik ook hoor, word weer spannend in dit topic met al die naderende NOD’s :shifty:

Suzy, veel plezier en tot gauw!

Knollie, jij hoeft je niet te vervelen het weekend :angel:

o en wat is dit?..intrekkersmoal? :eh: Als ik zou gokken zou ik denken aan een maaltijd ter ere van een nieuwe woning… soort housewarming party, maar dat is het vast niet :oops: :lol:

Tigru, fijn dat je een leuke avond met je broertje had, ik snap alleen ook niet helemaal hoe je dat laaste stukje bedoeld :think:

Verder kan ik niet meer teruglezen nu, hoop dat ik niemand vergeten ben :shifty:

Las ergens over gebruiok van testen e.d. om zwanger te worden, heb het bij de vorige niet gedaan. Maar toen was mijn cyclus heel regelmatig, maar laatste half jaar is het toch wat rommeliger. Achteraf fijn dat ik het gedaan heb, want nu ben ik er dankzij die ovulatietesten achter dat ik mijn eisprong pas op vrijdag heb ipv maandag/woensdag.

Ik had naast de ovutesten nu ook getemperatuurd om te kijken of ik het daarmee ook zou kunnen zien als mijn ei is geweest. Gaat dan idd erna omhoog. Zat nu al bijna een week op 36,9 en vanochtend ineens op 37,2 :think:

Dus dat maakt me wel heel benieuwd :pray:

idd een intrekkersmoal is ter ere van een nieuw huis.

mijn man heeft bij vrienden heel veel geholpen met de bouw van hun nieuwe huis. en nu hebben we daar dus een feestje

Amaya: bedankt voor de topic titel! Ik ga er spontaan van blozen :oops: :oops: Ik hoop dat-ie snel aangepast kan worden met felicitaties voor de volgende zwangere :pray: :pray:

En hoe gaat het met jou Amaya, heb jij last van kwaaltjes?

heb de echo gehad :mrgreen: als jullie de foto’s willen zien, staan in onderstaande link , onderaan :mrgreen:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=79341&start=60

Knollie, ik vroeg het me ook al af, maar leuk, veel plezier op het feestje! Succes met klussen ook haha.

Lotte, hoop dat ze je zoontje kunnen helpen met zijn faalangst, lijtk me wel lastig voor hem.

Kim, super zeg die echo, nu ben ik echt jaloers :inlove: . Je ziet het dooierzakje inderdaad nog echt goed.

Fietje, jammer dat je negatief getest hebt.

Suzy, veel plezier met je weekendje weg!

Squirrel, van harte met je verjaardag :dance: , lekker druk zal het zijn met 2 verjaardagen in 1 week.

Vandaag weer begonnen met ovutestjes ( licht positief ), het rekbare slijm is er weer. Vorige duurde het 5 dagen to mijn ei was, dus we zullen zien.

Oh, mooi Kim :inlove: