Augustus/Sept. '09 Al 4 zwanger!

knollie het kan zijn dat je een vroege eisprong hebt. want vaak krijg je dat slijm in de vruchtbare periode. dus zeker klussen hahaha. niet geschoten is altijd mis he?

zeker weten

en zo erg is het nu ook weer niet :drool: :silenced:

hihi nee das waar

Knollie, mijn rekbare slijm begon vorige keer op maandag, terwijl ik op vrijdag pas mijn eisprong had. Meestal begint het 3 dagen voor je ei.

Tigru :hug: . Is niet niks hoor je man zo lang missen en dan ook ngo eens in een gevaarlijk gebied waar hij verblijft, logisch dat je niet helemaal happy bent en slecht slaapt.

Wat is het rustig hier vandaag.

Ja he :lol: , zijn er nog naderende nod’s? Ik ga even spieken in het lijstje.

Een aantal met een nod de komende dagen, hoe gaat het met jullie dames? Al bepaalde zwangere gevoelens?

ik kan me helemaal niet meer herinneren hoe dat bij irene was hoe dat nou voelde dat net zwanger… mgoed moet je wel altijd wat voelen??

@Vlinder83 wrote:

Een aantal met een nod de komende dagen, hoe gaat het met jullie dames? Al bepaalde zwangere gevoelens?
Het gaat wel prima :slight_smile: Nee.

u nee, maar ik weet ook niet meer hoe dat voelt als je net zwanger bent eigenlijk…

Voor mij is dat nog maar kort geleden, maar dat voelde wel heel anders als de eerste twee keer.

hoekort geleden dan? hoe oud zijn jou kinderen dan?

Ik ben in juni dit jaar zwanger geweest van een 3e kindje maar dat is helaas een missed abortion geworden. Eind juli ben ik gecuretteerd.

Ik zou het ook niet meer weten.

hier is inmiddels het voorlopig koopcontract getekend, en de koper is nog een keer bij het huis geweest om het aan zijn vriendin te laten zien.

Hij is nog steeds helemaal enthousiast.

Er hoeft geen bouwkundige keuring gedaan te worden volgens de financieel adviseur, en de koper gaf aan de makelaar aan dat hij er nog liever vandaag dan morgen in zou willen wonen!!

We mogen w.s. ook alle spullen laten staan die er nu in staan ter aankleding, dus dat scheelt een hoop gesjouw…

Het begint nu echt een beetje tot me door te dringen. als alles goed gaat is rond 20 november de sleuteloverdracht!!!

we kunnen ons bijna helmaal gaan overgeven aan ons “nieuwe” leven hier op onze nieuwe woonplek… wat heerlijk!!

@ Fietje: wat een heerlijk gevoel meot dat zijn.

ik heb net op sbs6 wat ergs gehoord. 2 mensen zijn door messteken om het leven gekomen in doetinchem. daar wooon ik dus vlakbij. ooooooooooooh man ik ben er behoorlijk van ondersteboven.

Dat meen je niet, in welke wijk woon je dan.

Bah, nare dingen zijn dat altijd.

weet al welke wijk, daar kom ik ook regelmatig (1x in de week).

@lotte82 wrote:

ik heb net op sbs6 wat ergs gehoord. 2 mensen zijn door messteken om het leven gekomen in doetinchem. daar wooon ik dus vlakbij. ooooooooooooh man ik ben er behoorlijk van ondersteboven.

kan me voorstellen dat de rillingen hiervan over te lijf lopen…

pffff…

@Fietje wrote:

@lotte82 wrote:

kan me voorstellen dat de rillingen hiervan over te lijf lopen…

pffff…

Ja inderdaad brrr.

Fietje, gaat snel zeg dat hij nu al het contract getekend heeft! Nog eventjes :dance: :dance: