Kan me toch niet bedwingen, dus gaat vanavond vast gebeuren…
Toch te vroeg getest…
Lindaa en Hanb spannend hoor .
Hier valt nog niets te testen, dus bij mij nog geen spannende momenten te bekennen.
Verder gewoon een saai weekend gehad, weinig gedaan.
Groetjes Inge
Jeutje, spannend hoor!
Nog maar 6 dagen Lindaa, en volgens mij ga je vast wel eerder dan de 6 dagen testen :lol:
Hier voel ik duidelijk weer mijn eisprong, dus waarschijnlijk zal ik deze maand iets eerder ongesteld worden. Niet dat ik dat erg vind, want was allang bang dat mijn cyclus steeds langer zou worden.
Dan blijven we gewoon door Lindaaa!!! :inlove:
Inge, saaie weekenden zijn af en toe ook best fijn…
Becky, klusserdeklusserdeklus! :inlove:
Hier nog altijd geen rood. Tis wat, dat lijf van mij! :lol:
Hahaha, nou dat doen we al vollop hoor
Bijna elke dag wel :oops: en dan echt gewoon voor de lol :oops: :shifty:
Even ego
Ik zit nu al geruime tijd niet meer echt op mijn plek op mijn werk en de afgelopen 2 dagen speelt er ook weer van alles mee en zit er nu gewoon even doorheen Zit al de hele dag te huilen op mijn werk.
Ik weet nu echt niet wat ik moet doen. Met J had ik afgesproken dat ik probeerde om het nog even vol te houden aangezien hij net een nieuwe baan heeft, wel met vast contract, maar een hoger salaris. Dat we dus eerst dat verschil zouden wegsparen en dan zou ik met 5 maandjes kijken om minder te gaan werken. Maar eerlijk…Ik weet niet of ik dat wel volhou Heb dus echt even een off day vandaag
:hug: Becky…
Wat dat aangaat ben ik soms erg blij dat ik niet meer hoef te werken voor brood op de plank, scheelt een hoop gezeur op de werkvloer, en een hoop stress in mijn hoofd! :roll:
Wat zou je willen gaan doen?
Ja dat weet ik eerlijk gezegd ook niet echt, wat ik wil gaan doen.
aan de ene kant, graag iets met kinderen (Maar hier is dat erg moeilijk)
Of gewoon normale sector administratie
Waarom is dat daar erg moeilijk dan? Er zal toch vast wel een mouw aan te passen zijn, als dat is wat jij wilt? :think:
Met kindjes werken is super Becky en waar een wil is, is een weg!! Maar toch nog even een :hug: voor jou!!
Hier weer de hele dag af en toe misselijk, heb gisteravond zelfs nog over gegeven. Heb mezelf wel even een handje geholpen hoor, maar was de misselijkheid zo ontzettend zat!
Ik sms vandaag naar mijn vriend: ‘misselijk, misselijk, misselijk!’
Antwoord: je wordt vast ziek…
Hahaha die probeert mij (en zichzelf waarschijnlijk ook) met beide benen op de grond te houden… Vrijdagavond of zaterdagochtend wil ik wel weer testen als het mag van vriendlief, maar ik moet me toch sterk vergissen als er niks aan de hand blijkt te zijn!
Ohhhhhhhhh zou wel helemaal geweldig zijn hoor Linda!!! :inlove:
het zou moeilijk zijn omdat er hier in de regio niet echt gezocht wordt naar mensen voor bv kinderdagverblijf. Maar ik denk ook nog even goed na wat ik wil doen. Weet in ieder geval zeker dat ik hier weg wil. Vanmiddag toen ik thuis kwam kon ik ook alleen maar huilen
Jeutje Lin, dat zou wel super zijn he!
:hug: Komt wel goed hoor!
Denk inderdaad maar eens goed na over wat je nu eigenlijk echt heel graag wilt doen, en wat er voor nodig is om dat voor elkaar te krijgen… :-*
Ja, tuurlijk komt het goed :thumbup: Daar gaan we gewoon voor
Nou, volgens mij is mijn eitje gesprongen…de pijn neemt al af. Spannend dus :mrgreen: Maar dan zit ik waarschijnlijk deze maand toch weer op 26 dagen maar laat mijn banner wel gewoon staan. Ik zie het wel over 2 weken…
en die 2 weken gaan weer lang duren :wall:
Becky balen zeg van je werk, denk er goed over na wat je wil.
En kop op er komen ook weer betere tijden.
Lindaa ben erg benieuwt hoor, maar denk wel dat het raak is als ik het zo lees.
We lezen het wel als het zo ver is.
Hanb hoe zit dat bij jouw dan, ben je nog niet ongi geweest na dat je bent gestopt of zo, of kun je ook zwanger zijn?
En zeker saaie weekenden zijn ook wel eens lekker, krijg er de komende weekenden genoeg drukke.
4 september dochter jarig
11 september familiedag
17 september vrijgezellendag
24 bbq buren
25 familiedag
1 oktober Bruiloft.
Dus ik verveel me de komende weekenden niet.
Gisteren belden ze van de apotheek dat de nuvaring er nog van me lag, maar dan van december.
Of ik hem nog kwam halen.
Zijn nu de eersten die weten dat ik ben gestopt.
Na jullie dan he, hahaha.
Groetjes Inge
Goedemorgen ladies!!! :inlove: Hoe is het met iedereen? Ik mis wel een paar namen hier uit ons lijstje…
Hoe is het met:
Amy82
Groenelimo
Marlous79
???
Inge: Klopt, maandag 22 augustus is mijn spiraal verwijderd, en ik heb nog altijd geen bloeding gehad. Beetje vaag dus… Geen idee wat ik ervan moet denken, maar we zien wel.
Bijna je dochter jarig! Wat worden ze snel groot hè? Al vier jaar, heeft ze al zin om naar school te gaan?
Becky: Veel TE lang! :roll:
Wij gaan vandaag kijken naar een psz voor onze (nu nog) jongste. Ben benieuwd. Is voor ons de laatste optie, want als dit hem niet wordt, wordt het hem helemaal niet, en dat zou ik toch wel heel erg jammer voor haar vinden. Weet nog prima hoe R het naar de zin had destijds…
OMG!!! :sick: :evil:
Let op, kan ERG schokkend zijn…
Ik ben vrijwilliger bij het Buurt Preventie Team, en ik krijg net mail dat in onze buurt een kinderlokker actief is!!! Oh, serieus, als ik er achter kom wie het is… Die is zijn leven echt niet zeker!!! :evil:
Oh mijn god wat een nachtmerrie!