En hoe lang is je cyclus normaal gesproken, Linda? :think:
Denk inderdaad dat het wel (te) vroeg is nog om al te testen…
Aan de andere kant kun je het altijd proberen, met duidelijk in je achterhoofd dat het waarschijnlijk te vroeg is…
Zeg, dames, hebben jullie ons Showtopic al gevonden??? :inlove: Er staan mooie plaatjes op van de meiden van Inge!!!
stond gisteren voor de testen en dacht k zou ook gek zijn nu al te testen! misselijkheid valt nu ook heel erg mee. We wachten dus gewoon even een paar dagen af! Maak mezelf alleen maar gek zo…
Waar ken ik dat van? :-*
Haha denk dat iedereen zich well zo gek loopt te maken, maar toch herken ik het gevoel en zal het me niks verbazen dat ik volgende week niet ongesteld ga worden… Maar we zullen zien, straks zit dit gevoel ook gewoon tussen mijn oren…
Maar nog steeds geen rode duivels te bekennen?
Nope, niks… :roll:
@ hanb schiet niet op zo als de rode loper niet komt.
@ LInda meid zo herkenbar . jezelf gek maken!
Er was geloof ik een nieuwe Welkom !
Hier bezig met van alles en nog wat! Weinig op de pc te vinden !
Nog 10 dagen dan is mijn NOD ! Spannend !
Goedmeorgen meiden!
Ik ben er nog hoor :lol: Het was supergezellig met mijn nichtje! We hebben vrijdag lekker cupcakes gebakken en zijn samen in bad geweest. De hele badkamer zeik en zeik nat :lol: Maar ze heeft de hele nacht doorgeslapen en stond zaterdag om kwart voor 8 naast me bed :shock: Ze meost plassen. Dus eruit, lekker ontbeten en toen naar de markt geweest. Vervolgens nog even naar een kinderboerderij en even een strandwandeling gemaakt.
Zaterdagavond kwam mijn zus haar ophalen maar g mijn nichtje nog even bijons in bed omdat mijn zus pas laat wegging. Wilde ze weer in bad :lol: Dus weer in bad geweest en we hadden daarvoor nog koekjes gebakken, en die wilde ze wel proeven voor ze naar bed ging, want misschien waren ze helemaal niet lekker :lol:
Gisteren naar mijn schoonouders geweest en die hebben we getrakteerd op pizza. Dus gezellig met zijn 4tjes uit eten geweest. :drool: Waren pas tegen 11 uur thuis en ik lag pas om half 1 te slapen. Ben nu dus best moe, maar het weekend was zeker voor herhaling vatbaar :thumbup:
Lin, jeetje meid, je maakt het wel spannend! Wasd je bij Tygo ook al zo vroeg misselijk?
HanB, ook jij maakt het spannend he!
Klinkt als een heerlijk gezellig weekend Becky!
Wij hebben ook een fijn weekend achter de rug, vrijdag een bruiloft dus, zaterdag zouden we aan het einde van de middag op kraamvisite in Assen. We hebben Tygo bij mijn ouders in Groningen achter gelaten en zijn zelf eerst lekker Assen in geweest, wat heerlijk zeg om te shoppen zonder een 3 jarige wat eigenlijk niet meer in de wandelwagen/buggy wil en als hij los loopt vooral heel snel wegloopt… Het was eigenlijk nog te kort het shoppen, maar wou ook graag het babietje van mijn vriendinnetje zien!! Gisteren kregen we visite van mijn neef en zijn vriendin met baby, dus als de eierstokken nog niet klepperden, dan deden ze dat na dit weekend wel weer…
Nu had ik gehoopt dat manlief me wel even zou bellen, want die is vanmorgen langs de uitvoerder op de bouw geweest, met een beetje hoop wordt ons huis over bijna 2 1/2 week opgeleverd, maar het zal me niks verbazen als het nog weer langer gaat duren…
Bij Tygo voelde ik mij niet zo misselijk en zeker niet zo vroeg. Ben nu al niet meer zo veel en zo vaak misselijk, dus we zullen zien aan het einde van de week… Mijn banner is ingesteld op 28 dagen, maar de vorige keer had ik bij dag 25 al een positieve test in handen. Zal me dus niks verbazen als mijn cyclus maar 26 dagen telt. (vorige maand zelfs 21 dagen) Ik krijg gelukkig visite vandaag, dus kan vandaag geen testen kopen…
Kimmiejj: Vertel, waar ben je allemaal mee bezig, dat je ons zo verwaarloost?
Becky: Klinkt als een heerlijk weekend meid! Fijn dat het logeerpartijtje met je nichtje zo geslaagd was. CC’s nommmmmmmm!!! :drool: En twee keer in bad, toe maar weer… :inlove:
Lindaaa: Ik zal voor jullie duimen dat jullie huis snel opgeleverd wordt, blijft jammer dat bijna elke oplevering van een nieuw gebouwd huis vertraging oploopt. Is bijna zo’n standaard verhaal tegenwoordig. Ik snap niet dat planners nu ondertussen dan niet eens wat bij geleerd hebben wat dat betreft… Hoe is het met je misselijkheid vandaag?
Hier: Nog steeds geen rood! Inmiddels ben ik erover aan het twijfelen of ik mijn banner nog wel moet laten staan… :?
Je banner staat wel gezellig hoor, dus laat maar mooi staan… huis wordt week 38 opgeleverd, keukenboer zou wel weer blij met ons zijn, keuken moet nu ook weer een week later ingepland worden. Vinden ze echt niet leuk, maar kunnen wij ook niks aan doen natuurlijk! Misselijk ben ik niet, maar voel me wel net als toen ik zwanger was van tygo nu. Rare smaak in mond enz. Als ik niet zwanger blijk te zijn, vind ik het behoorlijk knap hoe mijn lichaam me voor de gek houdt.
Stom hè, die lijven van ons?
Bij Isa voelde ik helemaal niets. Geen steekjes, geen krampjes, geen last van mijn borsten, nul komma nul. Nu heb ik de afgelopen week al jeukende tepels gehad, gevoelige borsten, een flinke steek links onderin gister, en vooral: nog steeds geen rood!!! :roll: Geen idee wat ik ervan moet denken zo hoor…
Overigens ben ik van Robyn ongepland zwanger geworden, dus heb ik van te voren niet gelet op tekenen, en bij Isa wel… Dus kan alleen vergelijken met Isabelle.
Volgens mij voelde ik bij Tygo ook helemaal niks voor die tijd en toch wist ik gewoon dat ik zwanger was. Nu voel ik dus wel iets (t zijn geen kwaaltjes ofzo, t is meer hoe ik me voel) en weet ik het voor mezelf ook vrij zeker. Maar ja, moet er toch rekening mee houden dat mijn lichaam me toch nog weer voor de gek houdt. Was net bij de DA om testen te kijken, de goedkoopste was 7,50 euro en dan zat er maar eentje in. Vind ik toch iets teveel aangezien het toch waarschijnlijk te vroeg is om te testen. Als ik de kans krijg haal ik nog wel goedkope testen bij de kruidvat of vraag mijn vriend ze te halen. Of ook juist niet… Want morgen de hele dag niet de kans om te kopen of te testen en dan zijn we al op woensdagavond, dus eigenlijk moet ik me proberen in te houden vandaag!!
Hahaha, jullie zitten elkaar gewoon helemaal gek te maken :lol: Snap het wel hoor, daar niet van.
Ik heb zelf nog 1 test liggen, maar die ga ik deze maand echt niet gebruiken. laat me ook deze maand niet gek maken(makkelijker gezegd dan gedaan…voel normaal ook altijd van alles) Maar ikzie het wel. Het zou leuk zijn als het raak is, maar als het niet raak is,gaan we gewoon door voor de volgende ronde :thumbup:
Ach, dat is het leuke ook van zo’n forum. Iedereen zit in spanning, heerlijk toch? Mijn visite komt zo, zal eens wat gaan opruimen hier! :roll:
Elkaar gek maken zijn we wel goed in ja! 8) :inlove:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Heb toch stiekem testen gekocht… :mrgreen: Vorige keer was cyclus ook maar 21 dagen… Weet nog niet of ik vandaag ga testen, wil eerst even weten wat hub ervan zegt en wil toch ook samen testen. En anders einde van de week wel als ik niet eerder ongi ga worden… (ze zijn in iedere geval in huis! ;-))
Testuh testuh testuh!!! :inlove: