augustus- en septemberstoppers 2011; wie stopt ook?

eh, zijn er al meiden die in september voor een kindje gaan? :shifty: ik ga mijn spiraaltje in september laten verwijderen :inlove:



Ben er vroeg bij ja met een topic, maar het kriebelt al een hele tijd :wink: :inlove:



Ons Showtopic!



oh, zie dat ik bij gestopt met wel het 500e topic heb aangemaakt :mrgreen:

Hallo!



Mag ik me bij je aansluiten?

Wij willen de Mirena in augustus of september laten verwijderen, om voor een vierde wondertje te gaan! :inlove:



liefs

Hanneke

natuurlijk mag dat, voel me hier anders zo alleen :wink:



Leuk een 4e kindje :inlove: bij ons wordt het de 2e. Voor Jayden heb ik 3 keer mk gehad, dus hoop dat het nu wel in 1 keer goed gaat :pray:

Jeetje, 3 mk’s!!! Ik zal heeeeeeeeeeeel hard voor je duimen…



Wij zijn erg gezegend…

Onze oudste komt uit een eerdere relatie van mijn man.

Onze middelste komt uit een eerdere relatie van mijzelf. Zij kwam dwars door pil en condoom ter wereld.

En onze jongste is ons eerste kindje samen, en van haar raakten we, achteraf terug gerekend, binnen 3 weken na verwijderen van spiraal al zwanger! :oops:

ja joh, 1e positieve test was in eh mei geloof ik, die van Jayden in januari. 4 keer positief getest in 9 maanden tijd :wink:



Hoop voor ons beiden dat we na verwijderen van mirena binnen 3 weken zwanger zijn :pray:

He hallo, ik kom me bij jullie aansluiten!

Ook ik ga mijn mirena er in augustus / september uithalen! :smiley:

Zal wel augustus worden dus moet het misschien een combi topic worden, aug/sep 2011 ? :think:



Voor ons is het ook de tweede, we hebben ruim een jaar op Marijne moeten wachten dus ik ga ervan uit dat het nu ook niet meteen raak is.



Jeetje Amy dat is niet niks, zal alvast voor je duimen.



Wauw HanB, op weg naar de vierde :o

welkom Marlous! Leuk dat er toch al een aantal meiden zijn die al zeker weten dat ze dan Mirena laten verwijderen :slight_smile:

Marlous, welkom! Al drie, het begint er op te lijken hier… :wink:

Ik ben inderdaad ook wel voor een combi-topic augustus/september, vind jij dat ook goed Amy? Gister hebben wij onze datum op 22 augustus gezet namelijk… :inlove:



4 positieve testen in 9 maanden heeft op zich ook wel wat, inderdaad, Amy! :mrgreen: Je weet in ieder geval al wel dat het niet onmogelijk is…



Vinden jullie het ook nog zo lang duren? Nog (bijna) 3 maanden, en mijn stokken rammelen zoooooooooo hard…!!!

Amy :shock: :mrgreen: eindelijk :dance:

Ondankt die 3 mk’s was het altijd wel heel snel raak bij jou, ben benieuwd of dat nu weer zo is. Hopelijk dit keer zonder mk’s :wink:

Ik vind het inderdaad ook nog wel lang duren :oops:

De vorige keer heb ik echt de pil meteen weggegooid toen we besloten hadden om ervoor te gaan. Mijn man moest mij overhalen :shifty: maar toen ik eenmaal om was, moest de pil ook meteen weg. :wink:



Maar dit komt beter uit, we gaan in juli nog op vakantie en daarna eruit halen vind ik een mooi tijdstip.



Ben benieuwd of er al meer van die soort planners komen :smiley: misschien ook iemand zonder mirena :smiley:

Hier ook de mirena.

En bij onze jongste lieten we hem inderdaad ook zo snel mogelijk na het besluit er uit plukken! :stuck_out_tongue:

Nu proberen we iets meer geduld te hebben, omdat er eerst nog wat dingen gedaan moeten worden aan het huis, voor we genoeg ruimte hebben… :wink:

thanks Monique! Ja het zwanger worden was idd geen probleem :wink:



Zal topictitel even aanpassen :slight_smile:

Alweer een dag minder tot D-day, ladies! :inlove:

haha ja :wink: eens kijken, denk dat het hier 12 september gaat worden dat hij eruit gaat, net na onze vakantie :slight_smile:

Ga je op reis, Amy?

Yes, gaan 3 weken op vakantie, lekker naar Italië toe, zooo’n zin in!!! :dance:



Gardameer is echt ons stekkie daar!

Hallo dames, ik zit dit topic vanaf het begin al te volgen, maar ik denk dat ik me toch maar bij jullie aansluit. Het kriebelt hier enorm om aan een tweede te beginnen, onze eerste wordt in augustus 3, dus het wordt toch wel eens tijd dacht ik zo… :wink: Wij hebben een huis laten bouwen en die wordt rond de bouwvak opgeleverd, hetzij er net voor of er net na. Ik heb al die tijd gezegd dat ik niet zwanger wil verhuizen, de eerste zwangerschap was niet makkelijk, vooral veel bekkenpijn… Daar had ik niet meteen trek in, dus we wachten liever de verhuizing even af. Aangezien we in augustus/septemer gesetteld zijn daar, denk ik dat we er dan voor gaan. Nu ben ik niet aan de mirena, maar gewoon aan de pil. Misschien dat ik de verleiding niet kan weerstaan en toch eerder begin te ontpillen, maar dat zien we wel.

Nou dames, ik hoop op een vruchtbare periode voor ons! :slight_smile:

welkom Linda! Leuk, weer iemand erbij! Nu al met 4 meiden, gezellig!



Haha, Tygo in augustus 3, Jayden in september. Dan mag het ook wel eens tijd worden he, dat we voor een 2e gaan :wink:



Voor mij is het tijdje geleden dat ik bij de stoppers ben begonnen, begon bij de 1e kwartaalstoppers van 2007. Pfff, dat is zometeen 4,5 jaar geleden :shock:



Zal vanmiddag eens kijken voor een lijstje :mrgreen:

Welkom Linda, gezellig dat je mee komt schrijven! :smiley:



Amy: Italië, leuk! Heel veel plezier! En drie weken nog wel, lekker hoor. :wink:



Oh meiden, ik ben zo benieuwd hoeveel van ons al zwanger mogen zijn met de jaarwisseling straks! :inlove: